Gå til innhold

Informasjon siste året i barnehage

Fremhevede innlegg

Skrevet

Har et barn som er siste året i barnehagen nå. Men kjenner jeg savner litt informasjon. Hvordan er det i deres barnehager? Det har så langt ikke vært noe utviklingssamtaler, ikke har vi fått noen månedsplan og helt ærlig så aner jeg ikke hva de driver med om dagene.

Anonymkode: d1e84...fae

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vi fikk halvårsplan for skolestarterklubben, hvilke temaer de skulle innom og slikt. På høsten hadde vi vanlig utviklingssamtale, på våren hadde vi utvidet samtale hvor vi også gikk gjennom hva barnehagen ville levere av informasjon til skola, og hva vi (eventuelt) ville at de skulle snakke med skolen om. 

Ellers har vi jo årsplaner for avdelingen (blandet avdeling), og får månedsplan hver måned. Og daglig kommunikasjon ved henting, hvis det hadde vært noe spesielt hadde de sagt fra. Men det var ikke all verden av spesifikk skoleinfo før etter februar omtrent.

Anonymkode: ba83e...76d

Skrevet

Lite informasjon hos oss også. Det er vanlig at det kommer mer i februar/mars har jeg fått vite. Overgangen mellom barnehage og skole har størst fokus da. 

Anonymkode: e9fcc...1c5

Skrevet

Her får vi ukesbrev med info om sist uke. Månedsplan med info som  feks klær som de må ha i bhg. Pluss kalender. Førskolebarna sin førskolegruppe står på planen med en liten notis på hva de øver på. Feks denne måneden øver de på å telle, rekke opp hånden og ikke snakke i munnen på hverandre. 

Her er det 2 foreldresamtaler i året. En på høst som er frivillig, og en på våren som er obligatorisk. 

Anonymkode: 61259...63d

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...