Gå til innhold

Drømmer


Night Owl

Anbefalte innlegg

Det sies jo at under svangerskapet er det ikke så unormalt at det dukker opp drømmer som ofte går ut på at babyen blir skadet på en eller annen måte. Både hos mor og far.

Noen som har hatt en eller flere av disse allerede?

Det nærmeste jeg kommer tror jeg må være i natt når jeg drømte at jeg blødde forferdelig mye... Ekkelt!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Epona

Nei, sånne drømmer har jeg ikke hatt enda.. Mange absurde drømmer, noen handler om graviditet, men da er det "umuligheter" som gamle menn som er gravid og sånn! :ler2: Ikke drømt om min egen graviditet så langt, ikke som jeg husker i hvertfall..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Rognebær

Jeg har ikke drømt om at babyen har blitt skadet, men jeg har drømt at jeg skulle skifte bleie for første gang, og alt gikk galt. Ikke ante jeg hvor stellebordet var, ikke fant jeg vann, ikke hadde vi kluter, ikke ante jeg hva ungen skulle ha på seg etterpå, og bleie, nei, det hadde vi jo i alle fall ikke kjøpt.

Og jeg kunne ikke gå noe sted for å finne alle disse tingene, heller, for jeg kunne jo ikke la ungen ligge helt alene!

Jeg regner med det er en form for bearbeiding av forventninger og følelser av ulike slag.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...