Gå til innhold

Nå er "all nature" in. Også full behåring i armhule. Hot or Not?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Arm ok

Underliv nja .

Anonymkode: 2db49...41d

Videoannonse
Annonse
Skrevet
AnonymBruker skrev (8 timer siden):

Hvorfor gjelder det andre regler for menn?? 

Anonymkode: 3a4dc...41f

Det gjelder ikke andre regler for menn. De burde aldri ha startet å fjerne hår i utgangspunktet! Hvem i all verden fant på at menn skulle shave noe annet enn ansiktet...?! 

• Liker 1
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet
Eilis skrev (11 minutter siden):

Dere som svarer at du gjør som du vil og ikke følger trender, vel dere er formet av deres tid og trenden da. Ikke slik at dere ville barbert dere om dere bodde på en øde øy alene. Det handler stort sett om hva andre tenker eller hvordan man føler seg sammen med andre. 

De aller fleste ville ikke barbert seg, sminket seg, tatt botox, silikon etc dersom de aldri hadde truffet folk.

Hvis det stemmer at det trender så håper jeg flere føler at de kan slippe, nå som det er en trend! Skal i alle fall jeg vurdere😁😁

Bra poeng. Tror nemlig det er endel der ute(her) med litt overdreven selvtillit og kunstig integritet.

"jeg blåser i hva andre synes..... gjør det slik som passer meg" etc..

Anonymkode: d9385...504

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (3 timer siden):

Og all kred til dere hvis dette ikke bare er teori, men heller et inderlig ønske om å kunne ha integritet. Dessverre har vel nettopp kvinner historisk sett vært lettere å lede hva kommer til trender. Dette er vel dokumentert en gang for alle. Også på hva som er innafor med hår på hode og rundt omkring på kropp. Inkl.øyenbryn. Urgammel greie. Tror til og med Kleopatra var på denne greia. I alle fall Sonja Henie. I min verden er tydelige og naturlige øyenbryn en perfekt ramme til et pent ansikt.

Jeg er mann og sier et rungende ja til "all nature." Også fordi jeg personlig tenner litt mer på det. Velkommen inn i varmen.

Før eller seinere må vi kvinner få lov til å snakke på vegne av oss selv. Jeg og alle andre kvinner som enten fjerner kroppshår eller ikke, vi har alle den samme retten til det. 

Det går an å like å være glatt for seg selv  på samme måte som det går an å like å ta kroppsskubb i dusjen midt på vinteren selv om huden bare skal pakkes vekk i store varme klær.

Alt handler ikke om mote eller å være på hot eller not listen. Enten du liker kroppshår eller ikke så handler det om noe så forbanna grunnleggende som å respektere det kvinner selv sier om sine valg om kroppen enten du er enig eller ei. Å grunnleggende mistro kvinner bare fordi du ikke liker det eller forstår det er ekstremt respektløst. 

Jeg har ikke integritet fordi jeg fjerner hår, jeg fjerner hår fordi jeg liker det. Det er begrenset på hvor mange som skal se meg mellom beina eller under armene i oktober uansett så det har veldig lite  med publikum å gjøre men en kan jo selvfølgelig lure litt på de som må ha et publikum for å ha fittesveisen slik de vil. Vel de om det, som en sier.

Jeg har integritet fordi at selv om du, andre menn, ts, Amber Rose, Miley Cyrus, madonna eller andre viser hårete armhuler på Instagram så går ikke jeg ikke inn på badet med mine hjernevaskede feminine hjernevaskede hjerneceller å hiver mine hårfjerningsmiddler.  På samme måte som jeg aldri kommer til å "freethenipple" som jo også var en motesak for en stund siden. Vi ser jo hvor den moten tok av (not).

Anonymkode: 2e6f7...2b1

• Liker 1
  • Nyttig 2
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Bra poeng. Tror nemlig det er endel der ute(her) med litt overdreven selvtillit og kunstig integritet.

"jeg blåser i hva andre synes..... gjør det slik som passer meg" etc..

Er godt mulig du selv hadde tatovert hele ansiktet ditt bare det ble kategorisert som mote nok ganger men de fleste av oss har fått en hjerne utdelt for å bruke den. 

• Liker 3
Gjest Nimmi10
Skrevet

Hvis alle kvinner begynte å gå med hårete bein på sommeren så hadde det føles litt befriende og lettere å gjøre det selv. Hadde nok savnet å være glatt etter en stund, men tanken på det er befriende

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Før eller seinere må vi kvinner få lov til å snakke på vegne av oss selv. Jeg og alle andre kvinner som enten fjerner kroppshår eller ikke, vi har alle den samme retten til det. 

Det går an å like å være glatt for seg selv  på samme måte som det går an å like å ta kroppsskubb i dusjen midt på vinteren selv om huden bare skal pakkes vekk i store varme klær.

Alt handler ikke om mote eller å være på hot eller not listen. Enten du liker kroppshår eller ikke så handler det om noe så forbanna grunnleggende som å respektere det kvinner selv sier om sine valg om kroppen enten du er enig eller ei. Å grunnleggende mistro kvinner bare fordi du ikke liker det eller forstår det er ekstremt respektløst. 

Jeg har ikke integritet fordi jeg fjerner hår, jeg fjerner hår fordi jeg liker det. Det er begrenset på hvor mange som skal se meg mellom beina eller under armene i oktober uansett så det har veldig lite  med publikum å gjøre men en kan jo selvfølgelig lure litt på de som må ha et publikum for å ha fittesveisen slik de vil. Vel de om det, som en sier.

Jeg har integritet fordi at selv om du, andre menn, ts, Amber Rose, Miley Cyrus, madonna eller andre viser hårete armhuler på Instagram så går ikke jeg ikke inn på badet med mine hjernevaskede feminine hjernevaskede hjerneceller å hiver mine hårfjerningsmiddler.  På samme måte som jeg aldri kommer til å "freethenipple" som jo også var en motesak for en stund siden. Vi ser jo hvor den moten tok av (not).

Da har du fått proklamert det. All kred til deg for det. Spesielt umulig og vanskelig er det heller ikke så lenge man ikke er helt pubertal. På nettopp den siden ville jeg gitt en stående applaus til en ca 15 årig jente som dusjer med et titalls medspillere og hvor hun er den eneste som står helt alene med hårvekst både her og der og ikke gir etter fra gruppepresset. Oscar statuett fra meg.

Fra min egen pubertetstid var det et flaut helvete. Jeg kom ufattelig sent i pubertet og hvor i dusjen de andre guttene sto der med sine elefant snabler med masser av mørkt buskas omkring, sto jeg der med en bleikfis av en ostepop og uten så mye som et hårfnugg i nærheten. Det der fikk jeg smertelig erfare at dette gikk det ikke an å gjøre noe med. Det var bare å vente.

• Hjerte 2
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (6 minutter siden):

Da har du fått proklamert det. All kred til deg for det. Spesielt umulig og vanskelig er det heller ikke så lenge man ikke er helt pubertal. På nettopp den siden ville jeg gitt en stående applaus til en ca 15 årig jente som dusjer med et titalls medspillere og hvor hun er den eneste som står helt alene med hårvekst både her og der og ikke gir etter fra gruppepresset. Oscar statuett fra meg.

Fra min egen pubertetstid var det et flaut helvete. Jeg kom ufattelig sent i pubertet og hvor i dusjen de andre guttene sto der med sine elefant snabler med masser av mørkt buskas omkring, sto jeg der med en bleikfis av en ostepop og uten så mye som et hårfnugg i nærheten. Det der fikk jeg smertelig erfare at dette gikk det ikke an å gjøre noe med. Det var bare å vente.

Og jeg ville kanskje gitt en applaus til alle 15 åringer som for det første tar en fellesdusj i dag (men det var ikke poenget), men for alle som gjør det de ønsker med sitt kroppshår. 

Men da må det også være akseptert å fjerne kroppshår, hvis ikke er det ikke noe reelt valg. Og jeg kan bare anta at vi fremdeles er for at kvinner bestemmer over sin egen kropp? For jeg håper ikke vi har gått tilbake 50 år på likestilling og mener at kvinner trives best når andre bestemmer over de eller når de blir strippet for valgfrihet?

Det ene er ikke mer hot enn det andre (det handler bare om preferanser både for seg selv som er det absolutt viktigste og fra det motsatte kjønn, eller samme kjønn og det er greit å ha men det er aldri greit å bestemme hva og hvordan andre mennesker skal ha sitt kroppshår) og da blir det også for dumt å heie på noen moter eller hot or not. Eller gi Oscar til 15 åringer i fellesdusjen. 

Sånn har alle jenter det og i puberteten. både angående pupper, former, mensen, kjønnshår osv og, men det har da fremdeles ingenting med at ungdommer og kvinner ikke bør få velge selv hva som er rett for de ang kroppshår.  Ungdomstiden handler om identitet og finne sin vei. Det er flott å lære barn om kroppshår og hvor naturlig det er, og det er også helt greit å akseptere at de ønsker å fjerne det også, og lære de at det er helt greit.  Vi trenger ikke å rosemale et alternativ foran det andre, vi trenger å lære oss at vi liker forskjellige varianter og aksepterer mangfold og ulikheter. Ikke at alle skal fjerne kroppshår eller at alle skal ha hår. Like jævlig begge deler for noen og det er fullstendig unødvendig i denne valgfrie verden som vi tross alt lever i.

• Nyttig 3
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (8 minutter siden):

Og jeg ville kanskje gitt en applaus til alle 15 åringer som for det første tar en fellesdusj i dag (men det var ikke poenget), men for alle som gjør det de ønsker med sitt kroppshår. 

Men da må det også være akseptert å fjerne kroppshår, hvis ikke er det ikke noe reelt valg. Og jeg kan bare anta at vi fremdeles er for at kvinner bestemmer over sin egen kropp? For jeg håper ikke vi har gått tilbake 50 år på likestilling og mener at kvinner trives best når andre bestemmer over de eller når de blir strippet for valgfrihet?

Det ene er ikke mer hot enn det andre (det handler bare om preferanser både for seg selv som er det absolutt viktigste og fra det motsatte kjønn, eller samme kjønn og det er greit å ha men det er aldri greit å bestemme hva og hvordan andre mennesker skal ha sitt kroppshår) og da blir det også for dumt å heie på noen moter eller hot or not. Eller gi Oscar til 15 åringer i fellesdusjen. 

Sånn har alle jenter det og i puberteten. både angående pupper, former, mensen, kjønnshår osv og, men det har da fremdeles ingenting med at ungdommer og kvinner ikke bør få velge selv hva som er rett for de ang kroppshår.  Ungdomstiden handler om identitet og finne sin vei. Det er flott å lære barn om kroppshår og hvor naturlig det er, og det er også helt greit å akseptere at de ønsker å fjerne det også, og lære de at det er helt greit.  Vi trenger ikke å rosemale et alternativ foran det andre, vi trenger å lære oss at vi liker forskjellige varianter og aksepterer mangfold og ulikheter. Ikke at alle skal fjerne kroppshår eller at alle skal ha hår. Like jævlig begge deler for noen og det er fullstendig unødvendig i denne valgfrie verden som vi tross alt lever i.

Dette er kun en egen tråd om preferanser, banaliteter. Dette er ikke dypt i det hele tatt. Ikke politikk.

Hvis man derimot skulle involvere medisinske aspekter ved deler av et slikt tema kunne en del myter blitt avdekket. Annen tråd.

AnonymBruker
Skrevet

husker da jeg gikk med hårete legger en sommer, søsteren min ble så flau over meg :knegg:

Anonymkode: a544d...d78

• Hjerte 1
AnonymBruker
Skrevet

Det er vinter så jeg lar alt gro 😂 Hater å fryse 🥶

Anonymkode: 11051...59d

• Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (9 minutter siden):

Dette er kun en egen tråd om preferanser, banaliteter. Dette er ikke dypt i det hele tatt. Ikke politikk.

Hvis man derimot skulle involvere medisinske aspekter ved deler av et slikt tema kunne en del myter blitt avdekket. Annen tråd.

Du får heller legge tråden din til sex forumet da om det er fordi du ønsker å gi applaus til 15 åringer med kjønnshår i fellesdusjen eller for å høre om andre sine preferanser, mote kunne du jo også lagt den under men det har vel mer med preferansene dine å gjøre enn mote kanskje. Vel jeg skal ikke forstyrre videre. 

Skrevet

Jeg gjør som jeg vil med egen kropp. Det betyr at jeg som regel barberer armhulene og leggene. Det får meg til å føle meg mest vel. Jeg barberer ikke lår, armer osv. 

Jeg barberer sjeldent eller aldri nedentil, men det hender jeg tar brasiliansk voksing når jeg føler for det. Nå er det lenge siden sist. 

Jeg bryr meg lite om trender, jeg gjør det jeg føler meg vel med.

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Fjerner hår hele året på legger og lår, armhuler og nede. Trenger verken sommer, bikini, publikum, mote, menn eller andre kvinner for å barbere og vokse der jeg vil- Det er enkelt sånn sett når en har selvbestemmelse over egen kropp, er visst ikke alle som har det reff at moten må bestemme for de. 

Anonymkode: 89f7c...102

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet
SPOCA skrev (6 minutter siden):

Jeg gjør som jeg vil med egen kropp. Det betyr at jeg som regel barberer armhulene og leggene. Det får meg til å føle meg mest vel. Jeg barberer ikke lår, armer osv. 

Jeg barberer sjeldent eller aldri nedentil, men det hender jeg tar brasiliansk voksing når jeg føler for det. Nå er det lenge siden sist. 

Jeg bryr meg lite om trender, jeg gjør det jeg føler meg vel med.

samme her. barberer ikke nedentil men en gang i ny og ne tar jeg en brasiliansk. nå er det vel kanskje 10 år siden sist. 

Anonymkode: a544d...d78

Skrevet

Jeg barberer meg ikke nedentil. Bare friserer, men hår under armene og på leggene fjerner jeg hele tiden om sommeren, og med jevne mellomrom når det ikke er bikinisesong. 

Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Herremin så jeg lo av ostepop beskrivelsen😂

• Hjerte 3
AnonymBruker
Skrevet

Sånn til info så har naturlig vært "in" i ca 150 000 år eller hvor lenge nå mennesket har eksistert. Det er kun de siste 40 -50 årene barbering har vært vanlig. Sånn sett så kan man kanskje si at barberingstrenden er over. Ikke at jeg tror den er det, altså.

Anonymkode: 52ef3...763

• Liker 1
  • Nyttig 2
Skrevet

Jeg er 40 år og har alltid hatt full behåring nedentil, også da jeg var tenåring/tidlig i 20-åra og "alle" var glatte eller hadde stripe. Synes det er det fineste på både kvinner og menn.

Liker derimot best å barbere meg i armhulene og på leggene, så det gjør jeg. Har veldig mørke hår på leggene, så synes absolutt det er penest å barbere dem. 

Hva med at folk gjør det de trives best med selv?

• Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (På 27.10.2025 den 10.35):

Jo mer jo bedre kanskje?

Hvor har du det fra at dette er in? Minst en troverdig link, takk. 

Anonymkode: d748c...687

• Nyttig 3

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...