AnonymBruker Skrevet 27. oktober #1 Skrevet 27. oktober Jo mer jo bedre kanskje? Anonymkode: d9385...504
AnonymBruker Skrevet 27. oktober #2 Skrevet 27. oktober AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Jo mer jo bedre kanskje? Anonymkode: d9385...504 Tenker i dette tilfelle hos damer, bare så det er sagt. Anonymkode: d9385...504
AnonymBruker Skrevet 27. oktober #3 Skrevet 27. oktober AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Tenker i dette tilfelle hos damer, bare så det er sagt. Anonymkode: d9385...504 Hvorfor gjelder det andre regler for menn?? Anonymkode: 3a4dc...41f 9 2 4
AnonymBruker Skrevet 27. oktober #4 Skrevet 27. oktober Hvem bryr seg om det er "hot or not"? Trender kommer og går, og noen følger trendene mens andre gjør sin greie. Jeg bryr meg døyten om hva andre velger, det finnes alltid noen man passer sammen med uansett. Anonymkode: 7fdbf...7a8 5 3
AnonymBruker Skrevet 27. oktober #5 Skrevet 27. oktober Hva andre gjør spiller så ekstremt liten rolle, hva andre synes er hot or not er ganske uvesentlig når en har funnet ut hva en trives best med selv og har integritet nok til å stå for det. Jeg hadde aldri kommet til å ha naturlig behåring uansett hvor mange andre som hadde hatt det fordi jeg mistrives ganske sterkt med det selv. Hvorfor i huleste hel*** skulle jeg bryr meg om hvem noen mote guruer nå sier er hot og in? Jeg er ikke 14 år lengre, det spiller så utrolig liten rolle for meg hva andre kvinner velger å gjøre eller hvem som sier jeg er i not kategorien. Jeg er en 40 år gammel kvinne som klarer å bestemme selv om jeg ønsker å barbere armhuler mm. Slik jeg forventer og tror at andre kvinner også kan ta et selvstendig valg over egen kropp og hva de trives best med uansett om det er med naturlig hår eller ikke. Det er flott at vi lærer ungdommer å stå inne for om de velger å beholde hår eller om de velger å fjerne hår. Men en bør lære de dette ut ifra selvstendighet, eget valg for egen kropp og ikke hva som er hot or not For det er idiotisk. Anonymkode: 2e6f7...2b1 4 3
AnonymBruker Skrevet 27. oktober #6 Skrevet 27. oktober Jeg går ikke og tenker på om ting er " hot or not". Hår er normalt fra naturens side og hva folk velger er ikke noe jeg tenker på. Det kan være at folk bare ikke har begynt å barbere seg fordi de har det fint som de er. Andre tar aktive valg den ene eller andre vegen. Og jeg er ikke så dum i hodet at jeg shamer det ene eller andre. Anonymkode: d5ddf...5ac 4
Vibelator Skrevet 27. oktober #7 Skrevet 27. oktober AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Jeg går ikke og tenker på om ting er " hot or not". Hår er normalt fra naturens side og hva folk velger er ikke noe jeg tenker på. Det kan være at folk bare ikke har begynt å barbere seg fordi de har det fint som de er. Andre tar aktive valg den ene eller andre vegen. Og jeg er ikke så dum i hodet at jeg shamer det ene eller andre. Anonymkode: d5ddf...5ac Helt enig,folk er blitt super pingler og tenker kun på hva ANDRE tenker og syns.DRIT I hva andre mener og få dere ett liv 1 2
AnonymBruker Skrevet 27. oktober #8 Skrevet 27. oktober AnonymBruker skrev (34 minutter siden): Hvem bryr seg om det er "hot or not"? Trender kommer og går, og noen følger trendene mens andre gjør sin greie. Jeg bryr meg døyten om hva andre velger, det finnes alltid noen man passer sammen med uansett. Anonymkode: 7fdbf...7a8 100% enig. De som følger trender er svært uinteressante. Anonymkode: 7f79c...361 4
AnonymBruker Skrevet 27. oktober #9 Skrevet 27. oktober nå er jeg trendy endelig !! Anonymkode: a544d...d78 2 3 2
AnonymBruker Skrevet 27. oktober #10 Skrevet 27. oktober AnonymBruker skrev (41 minutter siden): Hvorfor gjelder det andre regler for menn?? Anonymkode: 3a4dc...41f dude 🐔 Anonymkode: a544d...d78
Macro Skrevet 27. oktober #11 Skrevet 27. oktober Folk gjør som de vil slik de alltid har gjort. Jeg driter i trender og gjør det som behager meg selv. Jeg kommer til å fortsette å barbere armhuler og legger, og underlivet skal fortsatt vokses. Håper alle kvinner kan finne ro og trygghet i å ta selvstendige valg etter eget ønske uavhengig av hva trender, menn og andre kvinner sier. 1 3
AnonymBruker Skrevet 27. oktober #12 Skrevet 27. oktober AnonymBruker skrev (4 timer siden): Hva andre gjør spiller så ekstremt liten rolle, hva andre synes er hot or not er ganske uvesentlig når en har funnet ut hva en trives best med selv og har integritet nok til å stå for det. Jeg hadde aldri kommet til å ha naturlig behåring Og all kred til dere hvis dette ikke bare er teori, men heller et inderlig ønske om å kunne ha integritet. Dessverre har vel nettopp kvinner historisk sett vært lettere å lede hva kommer til trender. Dette er vel dokumentert en gang for alle. Også på hva som er innafor med hår på hode og rundt omkring på kropp. Inkl.øyenbryn. Urgammel greie. Tror til og med Kleopatra var på denne greia. I alle fall Sonja Henie. I min verden er tydelige og naturlige øyenbryn en perfekt ramme til et pent ansikt. Macro skrev (4 timer siden): Folk gjør som de vil slik de alltid har gjort. Jeg driter i trender og gjør det som behager meg selv. Jeg kommer til å fortsette å barbere armhuler og legger, og underlivet skal fortsatt vokses. Håper alle kvinner kan finne ro og trygghet i å ta selvstendige valg etter eget ønske uavhengig av hva trender, menn og andre kvinner sier. Jeg er mann og sier et rungende ja til "all nature." Også fordi jeg personlig tenner litt mer på det. Velkommen inn i varmen. Anonymkode: d9385...504 4 2
AnonymBruker Skrevet 27. oktober #13 Skrevet 27. oktober Gode nyheter det! Anonymkode: 0c5c8...e20 2 1
AnonymBruker Skrevet 27. oktober #14 Skrevet 27. oktober Trender forandrer ikke mine preferanser, så lett er jeg ikke å hjernevaske😂 Anonymkode: c686a...ddd 1
Purple_Pixiedust Skrevet 27. oktober #15 Skrevet 27. oktober Jeg liker å ta det vekk. Bryr meg ikke om hva som er "hot or not". 1
HMK Skrevet 27. oktober #16 Skrevet 27. oktober Flott med hårete armhulen for de som liker det. Jeg har null tanker om det. 1
Macro Skrevet 27. oktober #17 Skrevet 27. oktober AnonymBruker skrev (47 minutter siden): Og all kred til dere hvis dette ikke bare er teori, men heller et inderlig ønske om å kunne ha integritet. Dessverre har vel nettopp kvinner historisk sett vært lettere å lede hva kommer til trender. Dette er vel dokumentert en gang for alle. Også på hva som er innafor med hår på hode og rundt omkring på kropp. Inkl.øyenbryn. Urgammel greie. Tror til og med Kleopatra var på denne greia. I alle fall Sonja Henie. I min verden er tydelige og naturlige øyenbryn en perfekt ramme til et pent ansikt. Jeg er mann og sier et rungende ja til "all nature." Også fordi jeg personlig tenner litt mer på det. Velkommen inn i varmen. Anonymkode: d9385...504 Forstår ikke hvorfor du siterer meg. Jeg både vokser og barberer, og hva tilfeldige menn tenner på er min siste bekymring😅 4
AnonymBruker Skrevet 27. oktober #18 Skrevet 27. oktober Macro skrev (1 time siden): Forstår ikke hvorfor du siterer meg. Jeg både vokser og barberer, og hva tilfeldige menn tenner på er min siste bekymring😅 Mange grunner til ikke å gjøre det. Mange føler et ubehagelig ved å ha hårvekst der nede. Og kanskje ubehag i armhuler? Da må man i så fall ha prøvd å la det gro før det blir et argument. Noen går for helsemessige/risiko begrensning ved å shave nedentil. Det argumentet kan man også fjerne. Kjønnshår beskytter, skaper ikke grobunn for infeksjon og annet.. Det kan selvsagt være at man er godt gift, eller ikke antar at noen med fetisjisme for hårvekst vil sjekke deg opp med det første. Anonymkode: d9385...504 1
Macro Skrevet 27. oktober #19 Skrevet 27. oktober AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Mange grunner til ikke å gjøre det. Mange føler et ubehagelig ved å ha hårvekst der nede. Og kanskje ubehag i armhuler? Da må man i så fall ha prøvd å la det gro før det blir et argument. Noen går for helsemessige/risiko begrensning ved å shave nedentil. Det argumentet kan man også fjerne. Kjønnshår beskytter, skaper ikke grobunn for infeksjon og annet.. Det kan selvsagt være at man er godt gift, eller ikke antar at noen med fetisjisme for hårvekst vil sjekke deg opp med det første. Anonymkode: d9385...504 Ehh nei. Det er faktisk ikke nødvendig å ha prøvd fullgrodd for jeg trenger ikke å legge frem argumenter for å få lov til å gjøre som jeg vil med min egen kropp. Hårfantatikere har ikke en dritt de skulle ha sagt om MIN kropp. Jeg har aldri sett mitt underliv med fullgrodd sveis. Aldri hatt underlivsproblemer. Jeg liker rett og slett ikke å ha hår på kroppen. Om jeg hadde møtt en mann med sterke preferanser på hvordan jeg danderer fitta så hadde jeg droppa han. Har heldigvis en oppegående og voksen mann som ikke legger føringer på hvordan jeg friserer meg . Lykke til med busk-jakten din! 3
Eilis Skrevet 27. oktober #20 Skrevet 27. oktober Så godt å høre at det trender! Tragedie at de fleste føler de må barbere armhulene for å føle seg stelt, inkludert meg selv. Dere som svarer at du gjør som du vil og ikke følger trender, vel dere er formet av deres tid og trenden da. Ikke slik at dere ville barbert dere om dere bodde på en øde øy alene. Det handler stort sett om hva andre tenker eller hvordan man føler seg sammen med andre. De aller fleste ville ikke barbert seg, sminket seg, tatt botox, silikon etc dersom de aldri hadde truffet folk. Hvis det stemmer at det trender så håper jeg flere føler at de kan slippe, nå som det er en trend! Skal i alle fall jeg vurdere😁😁 2
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå