AnonymBruker Skrevet 26. oktober 2025 #1 Skrevet 26. oktober 2025 Noen som bruker happybites? Hva er deres erfaring med kundeservice? Hva er deres erfaring med bruk/dekning i utlandet (innen eu)? Anonymkode: 8b8ac...4ec
AnonymBruker Skrevet 27. oktober 2025 #2 Skrevet 27. oktober 2025 Du mener Happybytes? Anonymkode: 6cc0b...6ef
AnonymBruker Skrevet 27. oktober 2025 #3 Skrevet 27. oktober 2025 Vi prøvde. Her vi bor så ble samtaler brutt, akurat som vi ka på røret, og til tider hørte det ut som vi pratet i en blikk boks. Byttet tilbake til det vi hadde før, da blir ikke samtaler brutt og folk hører oss helt klart igjen. Dette har sikkert med dekning osv å gjøre Anonymkode: 015ed...3c7
Sprudler Skrevet 28. oktober 2025 #4 Skrevet 28. oktober 2025 AnonymBruker skrev (På 27.10.2025 den 7.51): Du mener Happybytes? Anonymkode: 6cc0b...6ef Ja. Skrev feil 🙈
AnonymBruker Skrevet 28. oktober 2025 #5 Skrevet 28. oktober 2025 Jeg bruker de og er fornøyd. Ingen problemer, og jeg får faktura en gang i måneden. Anonymkode: 96a08...dba
AnonymBruker Skrevet 28. oktober 2025 #6 Skrevet 28. oktober 2025 Jeg gikk over fra chilimobil til happybytes forfi de tilbydde bedre og billigere fri data. Til nå er jeg mer fornøyd enn jeg var med chilimobil. Raskere og bedre nett selv når jeg har brukt opp kvoten. Anonymkode: 1b31d...bc8
AnonymBruker Skrevet 28. oktober 2025 #7 Skrevet 28. oktober 2025 Fungerer utmerket for oss, og har ikke problemer med å anbefale den tilbyderen. Vi bruker tlf mye i div EU-land månedlig uten problemer. De leier kapasitet fra Telenor. De har dessuten uslåelige priser ved bruk i bl.a. USA og Thailand. Der bruker vi telefonen NESTEN som hjemme/EU. Anonymkode: 7fb87...c54
AnonymBruker Skrevet 28. oktober 2025 #8 Skrevet 28. oktober 2025 Har hatt det i mange år uten problem. Jeg er dog ikke på noen sosiale medier (prinsipp), og har da billigste abonnement uten data til 70kr i måneden. Deilig å ikke være avhengig av mobilen. Anonymkode: c6340...40f
Sprudler Skrevet 28. oktober 2025 #9 Skrevet 28. oktober 2025 AnonymBruker skrev (På 27.10.2025 den 7.51): Du mener Happybytes? Anonymkode: 6cc0b...6ef Ser så mye klager på de og begynner jo da å lure på hva som er problemet. Ser ut som folk enten er veldig fornøyd eller veldig missfornøyd. Trustpilot er ikke akkurat oppløftende. Dere som er fornøyd, har dere hatt kontakt med kundeservice og løste de ditt eventuelle problem?
AnonymBruker Skrevet 28. oktober 2025 #10 Skrevet 28. oktober 2025 Sprudler skrev (25 minutter siden): Ser så mye klager på de og begynner jo da å lure på hva som er problemet. Ser ut som folk enten er veldig fornøyd eller veldig missfornøyd. Trustpilot er ikke akkurat oppløftende. Dere som er fornøyd, har dere hatt kontakt med kundeservice og løste de ditt eventuelle problem? Har hatt det i omtrent seks år, og det har ikke vært noe problem å løse, så nei. Når det er sagt så har jeg hatt mobil med ulike operatører siden rundt 1990, og aldri hatt behov for å være i kontakt med kundeservice. Dere som er så "avhengige" av kundeservice: hvilke problemer/saker er det som dukker opp underveis og gjør at dere tar kontakt? Anonymkode: 7fb87...c54
Gjest Nimmi10 Skrevet 28. oktober 2025 #11 Skrevet 28. oktober 2025 Ikke hatt noen problemer med happybytes, og heller ikke hatt kontakt med kundeservice
Sprudler Skrevet 29. oktober 2025 #12 Skrevet 29. oktober 2025 AnonymBruker skrev (20 timer siden): Har hatt det i omtrent seks år, og det har ikke vært noe problem å løse, så nei. Når det er sagt så har jeg hatt mobil med ulike operatører siden rundt 1990, og aldri hatt behov for å være i kontakt med kundeservice. Dere som er så "avhengige" av kundeservice: hvilke problemer/saker er det som dukker opp underveis og gjør at dere tar kontakt? Anonymkode: 7fb87...c54 Problemene der kundeservice er nødvendig for vår del gjelder som regel bruk/dekning i utlandet.
AnonymBruker Skrevet 29. oktober 2025 #13 Skrevet 29. oktober 2025 Jeg har hatt Happybytes i fem år, og kundeservice har jeg kun hatt bruk for når jeg har vært utenfor EU. Da har det vært problemer med å bruke mobildata og/eller generelt mobilbruk. Har litt blanda erfaringer med kundeservice. Det er ganske greit å få kontakt med dem på chat, og stort sett har de vært hyggelige, men sist påsto de at det var min feil. De mente at eneste mulige årsaken til problemet var at jeg måtte ha tukla med innstillingene. Etter at de hadde sendt saken videre, viste det seg at feilen lå hos nettverksoperatøren i landet jeg var i. Som også har vært årsaken andre ganger jeg har hatt trøbbel i utlandet. Jeg tenker da at jeg kanskje ville ha fått samme problem uansett hvilken mobiloperatør jeg hadde valgt. Men stort sett fungerer det som det skal i de fleste landene jeg har vært i. Det jeg er mest fornøyd med, og som også var årsaken til at jeg valgte Happybytes, er at de har så billig mobildata utenfor EU. Etter at de satte ned prisene på abonnementene sine i år, er de også billigst for meg her hjemme med den bruken jeg har. Jeg liker også at jeg enkelt kan bytte abonnementstype i appen en gang per måned, siden bruken min endres noen ganger i løpet av år. Anonymkode: 388cd...6bb
AnonymBruker Skrevet 29. oktober 2025 #14 Skrevet 29. oktober 2025 Er kunde hos Happybytes og er veldig fornøyd med det. Har aldri hatt bruk for kundeservice og nett, sms og telefon fungerer som det skal. Anonymkode: b54da...8cd
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå