AnonymBruker Skrevet 26. oktober 2025 #1 Skrevet 26. oktober 2025 Vi skal ha en liten halloween film kveld på fredag, så jeg prøver å finne 2 filmer som vi skal se. Trenger noen gode forslag på filmer som kan streames og hvor?:) Helst nyere en 2000. Gjerne gjenferd og overnaturlig. Vi har sett the conjuring og insidious, så gjerne noen andre forslag 😜 Anonymkode: a45ce...ee1
AnonymBruker Skrevet 26. oktober 2025 #2 Skrevet 26. oktober 2025 Dere har sikkert sett Scream-filmene? Anonymkode: 374c7...266
AnonymBruker Skrevet 26. oktober 2025 #3 Skrevet 26. oktober 2025 Om dere ikke har sett denne, så må dere se den: Anonymkode: 374c7...266
Miss Meilir Skrevet 26. oktober 2025 #4 Skrevet 26. oktober 2025 Fant denne listen fra Nrk Filmpolitiet 2012, da jeg søkte etter omtale av filmen The Others (2001) Topp 5: Spøkelsesfilmer – Filmpolitiet Om The Others: "Marte: Jeg har alltid hatt sansen for Nicole Kidman og i den psykologiske skrekkfilmen The Others er hun virkelig god. Her spiller hun katolikken Grace Stewart som bor på en avsidesliggende herregård på landsbygda i Jersey i etterkrigstida. De to barna hennes Anne og Nicholas lider av en sykdom som gjør at de ikke tåler lys, og herregården er derfor en mørk plass med tunge gardiner som stenger solen ute. Vonde familiehemmeligheter ligger også og vaker rett under overflaten, noe som setter et ekstra mørkt preg på stemningen. Dette er den perfekte settingen for en god spøkelsesfortelling! Denne spøkelsesfilmen skremmer deg og får det til å gå kaldt nedover ryggen på deg. The Others er i tillegg full av mysterier og har en tvist som gjør filmen ekstra interessant." 🎃
Beneath the Moon Skrevet 26. oktober 2025 #5 Skrevet 26. oktober 2025 Sleepy Hollow. A Nightmare on Elm Street IT
Bålkaffe Skrevet 26. oktober 2025 #6 Skrevet 26. oktober 2025 Jeg så en igår jeg likte veldig godt. The Pope's exorcist. Ligger på Viaplay og HBO Max.
AnonymBruker Skrevet 27. oktober 2025 #7 Skrevet 27. oktober 2025 Wishmaster-filmene! I alle fall de første filmene i serien. Anonymkode: faae6...e39
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå