AnonymBruker Skrevet 25. oktober 2025 #1 Skrevet 25. oktober 2025 Så at en på Facebook publiserte at de skulle ha valper. Kontakta vedkommende på messinger og han skrev at en oppdretter også navnet skulle ha. Men på profilen til oppdretteren har han ikke publisert noe. Er det da sært å spørre vedkommende på messinger da. Jeg hørte fra forvert at de skal ha valper… Føler det blir litt feil. Kan hende det er en grunn til om oppdretteren ikke har lagt det ut ennå. Eller hva synes dere? Anonymkode: 9cea9...9dd
AnonymBruker Skrevet 25. oktober 2025 #2 Skrevet 25. oktober 2025 Ts. Dette var for en uke siden. Og fortsatt står det ikke noe på profilen til oppdretteren. Jeg har bare ventet om det evt.skulle dukke opp noe der. Anonymkode: 9cea9...9dd
AnonymBruker Skrevet 25. oktober 2025 #3 Skrevet 25. oktober 2025 Er det vanlig å ha valpekull hemmelig? Anonymkode: 9cea9...9dd
mommyaka Skrevet 25. oktober 2025 #4 Skrevet 25. oktober 2025 Skjønner ikke helt hva du skriver. At du har funnet en oppdretter og du vet de SKAL ha valper? Altså de har ikke blitt født ennå?
AnonymBruker Skrevet 25. oktober 2025 #5 Skrevet 25. oktober 2025 Mange venter før de legger ut valper ettersom valper kan faktisk dø ved fødsel og i de første leveukene. Anonymkode: 55b48...733 1
AnonymBruker Skrevet 26. oktober 2025 #6 Skrevet 26. oktober 2025 Hundene har blitt parra og oppdretteren har ikke skrevet noe på siden hennes på Facebook. Er det da greit å spørre om jeg kan være på venteliste da? Jeg har fått vite om parringa fordi forverten har skrevet om det på siden hennes for en uke siden. Anonymkode: 9cea9...9dd
AnonymBruker Skrevet 26. oktober 2025 #7 Skrevet 26. oktober 2025 AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Hundene har blitt parra og oppdretteren har ikke skrevet noe på siden hennes på Facebook. Er det da greit å spørre om jeg kan være på venteliste da? Jeg har fått vite om parringa fordi forverten har skrevet om det på siden hennes for en uke siden. Anonymkode: 9cea9...9dd Årsak til en ikke har skrevet et jo at det ikke er sikkert det går bra. Ser på svigrina mi ho legger ikke ut at ho forventer valper før etter ho har hatt ul eller rønken for å finne ut om ting. Ca a tall valper og at det ser ut til at ting vil gå bra. Samme gjør ho jeg er tante til Begge sier det er noe dritt å legge ut og folk begynner å ringe for å bestille valper,og så viser det seg at tispa ikke er drektig eller mister, og greit da å vente til de er kommet så langt at det mest sannsynlig vil gå bra. Så bare selv vi ble satt opp på liste hos en oppdretter og fikk tlf om det ikke ble noen valper pga tispa ikke tok seg Anonymkode: bfdb6...249
AnonymBruker Skrevet 26. oktober 2025 #8 Skrevet 26. oktober 2025 Er det dumt å spørre oppdretteren da? Anonymkode: 9cea9...9dd
AnonymBruker Skrevet 26. oktober 2025 #9 Skrevet 26. oktober 2025 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Er det dumt å spørre oppdretteren da? Anonymkode: 9cea9...9dd Neida, si at du er interessert og kan tenke deg å stå på listen deres. Anonymkode: 8d19b...dd1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå