Gå til innhold

Hva er det med Tinder og likes?

Fremhevede innlegg

Skrevet

Jeg er ei gammel røy på 52 som skulle prøve Tinder for første gang i går kveld. Fulgte stegene og lastet opp noen bilder. Jeg var fast bestemt på å bruke inkognito-funksjon, som skal la meg betrakte profiler og selv bli sett kun om klikker hjerte på en mann. 

Oppdaget etterhvert at det koster endel penger. Og de ca 15 minuttene jeg krotet med dette, før fant ut hvordan jeg fikk tatt meg bort igjen, hadde det kommet 38 likes.

Er det normalt på 15 min? Er ikke likes det samme som at noen har trykket hjerte på meg? Det hele virker litt scam synes jeg. Gir Tinder falske likes for å få folk til kjøpe abb? Jeg tror også det kom et par likes til ETTER at jeg hadde gjort meg usynlig..

Anonymkode: 1c428...2a8

Videoannonse
Annonse
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Jeg er ei gammel røy på 52 som skulle prøve Tinder for første gang i går kveld. Fulgte stegene og lastet opp noen bilder. Jeg var fast bestemt på å bruke inkognito-funksjon, som skal la meg betrakte profiler og selv bli sett kun om klikker hjerte på en mann. 

Oppdaget etterhvert at det koster endel penger. Og de ca 15 minuttene jeg krotet med dette, før fant ut hvordan jeg fikk tatt meg bort igjen, hadde det kommet 38 likes.

Er det normalt på 15 min? Er ikke likes det samme som at noen har trykket hjerte på meg? Det hele virker litt scam synes jeg. Gir Tinder falske likes for å få folk til kjøpe abb? Jeg tror også det kom et par likes til ETTER at jeg hadde gjort meg usynlig..

Anonymkode: 1c428...2a8

Lørdag i dag 

Mange kåte guttehvalper er på telefonen 

Anonymkode: d75c7...018

• Liker 1
Skrevet

Jeg har funnet ut når jeg ikke betale få jeg flere likes om dagen og når jeg har abb nesten ingen likes og når abb har gått ut få jeg igjen flere likes. Så jeg tror der er noen ikke stemmer. 

Anonymkode: 4f9fd...4c8

• Liker 1
  • Nyttig 1
Skrevet

Er man kvinne så får man 100 likes etter få minutter. 

Når profilen er ny så får man en hel haug av SuperLikes også med tekst, gjerne fra menn som har vært en stund på appen.

Tror menn trykker liker på flere profiler enn hva kvinner gjør.
Så man får som regel match nesten uansett hvem man måtte trykke ♥️ på.

• Liker 1
Skrevet

80% av brukerne er menn, så man får mange likes som kvinne uansett.

Anonymkode: 5eaa5...c8e

• Liker 1
Skrevet

Jeg er kvinne og får flere tusen likes hver dag. Reagerte på det selv.

Anonymkode: 4575f...b28

Skrevet
AnonymBruker skrev (20 timer siden):

Jeg er kvinne og får flere tusen likes hver dag. Reagerte på det selv.

Paradox of choice. Jo flere valgmuligheter vi får, jo mer usikre blir vi på valgene vi tar.

Anonymkode: 80e69...00b

Skrevet

Jeg er 55 og fikk 800 på et par dager, men det hjelper jo ikke når jeg ikke matcher med de jeg ønsker 🤣

Anonymkode: ec17a...6ba

Skrevet
AnonymBruker skrev (20 timer siden):

Jeg er 55 og fikk 800 på et par dager, men det hjelper jo ikke når jeg ikke matcher med de jeg ønsker 🤣

Anonymkode: ec17a...6ba

Mann 55 her. Jeg hadde i hvertfall valgt å betale en stund, for å se hvem det var. Blant 800, bør det vel være noen? Jeg fikk bare 5-10 like i uka, men det sparte meg for mye unødvendig sveiping. 

Anonymkode: 195cd...f01

Skrevet

Jeg er 38, ikke etnisk norsk, kvinne og får ca 100 om dagen. Ikke tusenvis som enkelte kvinner skriver her - så plutselig blir man veldig bevisst på det - er jeg stygg som «bare» får 100 likes om dagen? Jeg har 3 km på avstand, kan det ha noe å si? Hva har dere som får tusenvis av likes hver uke på?

Anonymkode: be673...5ad

Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Jeg er 38, ikke etnisk norsk, kvinne og får ca 100 om dagen. Ikke tusenvis som enkelte kvinner skriver her - så plutselig blir man veldig bevisst på det - er jeg stygg som «bare» får 100 likes om dagen? Jeg har 3 km på avstand, kan det ha noe å si? Hva har dere som får tusenvis av likes hver uke på?

3 km? Skal du utelukkende date naboen din? 😂

Skrevet
AnonymBruker skrev (11 timer siden):

Jeg har ikke på noe avstand men får som oftest de som bor i området og noen byer rundt.

jeg får flere tusen..kanskje ikke hver dag men hvertfall flere hundre. Er mange mange falske..så det er slitsomt å se gjennom.

er heller ikke etnisk.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...