Gå til innhold

Hvorfor ringer dere barna deres i skoletiden?

Fremhevede innlegg

Skrevet

To uker på rad nå har ei mor ringt dattera si i mine timer. Jenta trodde at "ikke forstyrr"-funksjonen betydde null forstyrrelser,  men anrop går likevel gjennom. Jenta har nok lært nå, men hvorfor i alle dager gjør foreldre slike ting?

Anonymkode: 0bb1b...48d

• Liker 1
  • Nyttig 3
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Høres ikke ut som det er et vanlig problem da. 

Anonymkode: 166b3...557

• Liker 2
Skrevet

Det er vel ikke noe problem dette vel, de færreste gjør dette. 

Jeg jeg aldri gjort det. Den to gangen hun ble storesøster så ringte vi til læreren (etter avtale) så fikk hun beskjeden da. Skulle jeg ellers MÅTTE ha tak i min datter i skoletid ville jeg tatt kontakt via lærer. 

Anonymkode: cec0c...e27

Skrevet

Kontrollbehov.

Skrevet

Ringte en gang med en feiltakelse, da han hadde lengre dag enn jeg hadde tenkt. Bortsett fra sånne feil, så ringer jeg ikke.

Anonymkode: 7a052...fd1

Skrevet

For å minne poden på at han må gå fra skolen for å rekke tannlegetimen.

Anonymkode: 8e58b...03f

• Nyttig 1
Skrevet

Jeg ringer ikke barn på skolen, dessuten ligger mobilen i mobilhotell så får ikke tak i de. Oppstår det noe underveis i skoledagen jeg MÅ gi beskjed om, sender jeg i Transponder eller ringer kontordama på skolen. Det er svært sjelden.

Anonymkode: 8ab35...ccb

Skrevet

Jeg har aldri ringt verken datter/sønn på skolen .. om tannlegetime lege etc så må jeg troppe opp fysisk (litt tungvint egentlig) og på forhånd informert lærer dagen i forveien på «skolemelding» 

lærerer har kun privat tlf så ringer dem aldri men om det er noe viktig så gir jeg dem nr mitt ..

Anonymkode: 21ea7...597

Skrevet

Det GÅR an å gjøre slik at anrop kommer igjennom på "ikke forstyrr". Jeg har anrop aktivert tilfelle det er viktige telefoner. Når det gjelder barn, så er det ikke så mange som ringer de angående viktige ting. Men foreldre (og andre) kan da ringe to ganger innenfor 15 minutter, så kommer de igjennom.

Anonymkode: 0a6c1...7df

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...