Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Anne er herlig, men jeg elsker jo den dama fra før. Enig i at det er bra de ikke har drama og intriger, men samtidig er det litt mye fjas og fis og rumpegreier. Skulle også likt og sett mer av Hedvig og Espen. 

• Liker 2
Videoannonse
Annonse
Skrevet
parmanoia skrev (På 10.11.2025 den 13.32):

Anne er herlig, men jeg elsker jo den dama fra før. Enig i at det er bra de ikke har drama og intriger, men samtidig er det litt mye fjas og fis og rumpegreier. Skulle også likt og sett mer av Hedvig og Espen. 

Enig. Mer av espen, for en mann. Men har snudd litt ang Tete, fått mer sansen for han. 

Men Inga altså. Hun har en holdning og væremåte, lurer på hvordan hun fungerer sosialt ellers i livet. 

• Liker 7
Skrevet
Vesi skrev (39 minutter siden):

Enig. Mer av espen, for en mann. Men har snudd litt ang Tete, fått mer sansen for han. 

Men Inga altså. Hun har en holdning og væremåte, lurer på hvordan hun fungerer sosialt ellers i livet. 

Ja, jeg må gi Tete gi mer kred etter hvert som turen skrider frem. Det er bra! Espen er bare stødigheten selv. Og han er litt sånn at han sier noe når det er vits å si noe, ikke så mye utenomsnakk på han. 

• Liker 3
Skrevet
Vesi skrev (På 15.11.2025 den 11.42):

Lurer på hvordan Inga kommer til å passe inn i gruppa når hun er så kvass. Klippet fra neste episode når de skal feire 17 mai, så er ikke det noe hun gidder å bruke tid på….

Skrevet

Fint konsept, men dårlig valg av deltakere. Hadde vært bedre å valgt noen deltakere som hadde noe skills, enn å bare velge noen kjendiser som vanlig. Men de er jo sikkert valgt fordi de har behov for litt oppmerksomhet og penger tenker jeg.

Hadde vært mer interessant om deltakerne var f.eks:

• Lars Monsen
  • Vegard Ulvang
  • Nikolai Schirmer
  • Terje Håkonsen
  • Marit Bjørgen
  • Kjersti Buaas

Kanskje ispedd noen yngre folk også.

Skrevet

Jeg kjenner at jeg nesten grøsser litt av Inga 🫣 Hun virker som en vanskelig person og forholde seg til. 

• Liker 3
Skrevet
2 hours ago, Vampyrina said:

Lurer på hvordan Inga kommer til å passe inn i gruppa når hun er så kvass. Klippet fra neste episode når de skal feire 17 mai, så er ikke det noe hun gidder å bruke tid på….

Tipper hun er anti-konservativ og "i mot" alt som har med norske tradisjoner å gjøre. Uansett så er det ganske barnslig å ikke ta hensyn til andres behov for markering av dagen, når hun tross alt er på tur med en gruppe. 

Skrevet
Selkie skrev (1 time siden):

Tipper hun er anti-konservativ og "i mot" alt som har med norske tradisjoner å gjøre. Uansett så er det ganske barnslig å ikke ta hensyn til andres behov for markering av dagen, når hun tross alt er på tur med en gruppe. 

Ut ifra det lille som ble vist ser det ut som det handler om «ikke bruke tid på sånt fjas, vi er på ekspedisjon», ekstremt fokus på «bare den tekniske oppgaven som er viktig». Virker ikke som hun skjønner at folk flest blir påvirka av andre forhold rundt, og at sånne småting som å feire 17.mai i 5 min kan være viktig for psyken til mange, som igjen er viktig for gruppa. 

• Liker 2
Skrevet
LeveMannen skrev (14 timer siden):

Fint konsept, men dårlig valg av deltakere. Hadde vært bedre å valgt noen deltakere som hadde noe skills, enn å bare velge noen kjendiser som vanlig. Men de er jo sikkert valgt fordi de har behov for litt oppmerksomhet og penger tenker jeg.

• Lars Monsen
  • Vegard Ulvang
  • Nikolai Schirmer
  • Terje Håkonsen
  • Marit Bjørgen
  • Kjersti Buaas

Hadde elsket en slik sesong. Samtidig så er Lindmo et erfarent turmenneske. Rønneberg også med sin tidligere ekspedisjon. Resten kunne vært byttet ut for min del. Håper de berger resten av laget med omgangssyke nå. Må være utrolig kjipt å starte slik etter mnd med forberedelser. 

Skrevet
Snurrevippen skrev (2 minutter siden):

Hadde elsket en slik sesong. Samtidig så er Lindmo et erfarent turmenneske. Rønneberg også med sin tidligere ekspedisjon. Resten kunne vært byttet ut for min del. Håper de berger resten av laget med omgangssyke nå. Må være utrolig kjipt å starte slik etter mnd med forberedelser. 

Mye bedre å ikke ha med kjendiser som deltakere, men "vanlige" folk. Gjerne litt originaler, det skaper god tv. Så kan turlederne være av de meget erfarne.

• Liker 1
Skrevet

Tror dette er det eneste jeg gidder å se på av kjendis-tv. Det er fordi de ikke fokuserer på intriger, det er ikke masse influensene og ingen blir stemt ut (takk og lov) - de har bare fokus på ett felles mål.  

• Liker 1
Skrevet
parmanoia skrev (2 timer siden):

Tror dette er det eneste jeg gidder å se på av kjendis-tv. Det er fordi de ikke fokuserer på intriger, det er ikke masse influensene og ingen blir stemt ut (takk og lov) - de har bare fokus på ett felles mål.  

Enig!

• Liker 2
Skrevet
LeveMannen skrev (19 timer siden):

• Lars Monsen
  • Vegard Ulvang
  • Nikolai Schirmer
  • Terje Håkonsen
  • Marit Bjørgen
  • Kjersti Buaas

Hadde nok blitt en fin tur. Men god TV? Neppe. Florerer jo ikke akkurat med skjerm-sjarm i den gjengen der, 

• Liker 3
Skrevet

• Lars Monsen
  • Vegard Ulvang
  • Nikolai Schirmer
  • Terje Håkonsen
  • Marit Bjørgen
  • Kjersti Buaas

Det hadde ikke jeg giddet å se på. Vi har allerede nok av programmer med de der. 

• Liker 1
Skrevet
Ti T Usen skrev (5 minutter siden):

Hadde nok blitt en fin tur. Men god TV? Neppe. Florerer jo ikke akkurat med skjerm-sjarm i den gjengen der, 

De har da masser av skjerm sjarm. De lever jo alle av media eksponering.

Skrevet
LeveMannen skrev (3 minutter siden):

De har da masser av skjerm sjarm. De lever jo alle av media eksponering.

Det får vi bare være uenig om:) Bortsett fra Lars Monsen så har resten av den gjengen sjarm som en bløt tepose

• Liker 1
  • Nyttig 1
Skrevet
Ti T Usen skrev (6 minutter siden):

Det får vi bare være uenig om:) Bortsett fra Lars Monsen så har resten av den gjengen sjarm som en bløt tepose

Eller Kjersti Buaas og Terje Håkonsen lever vel ikke lenger av medie eksponering i dag tror jeg, men gjorde det back in the days når de var aktive utøvere. For resten så må de jo være interessante for en del folk siden de jo lever av oppmerksomheten fra folk.

Skrevet

• Lars Monsen
  • Vegard Ulvang
  • Nikolai Schirmer
  • Terje Håkonsen
  • Marit Bjørgen
  • Kjersti Buaas

Inga Strumke har jo mer skills enn flere av de der. Hun har gått over både Grønland og Svalbard og isklatrer mye. Hedwig Wessel har jo uten tvil skills som passer inn, hun har jo gått masse vanskelige topper. I tillegg har du Lindmo og Grønneberg som har erfaring fra ganske harde turer tidligere selv om de begynner å dra på årene. 

Syns de har bra med skills de som er med, jeg. 

• Liker 3
Skrevet
Gliffy skrev (2 minutter siden):

Inga Strumke har jo mer skills enn flere av de der. Hun har gått over både Grønland og Svalbard og isklatrer mye. Hedwig Wessel har jo uten tvil skills som passer inn, hun har jo gått masse vanskelige topper. I tillegg har du Lindmo og Grønneberg som har erfaring fra ganske harde turer tidligere selv om de begynner å dra på årene. 

Syns de har bra med skills de som er med, jeg. 

Ja Hedwig Wessel passer godt inn. Men hun er den eneste syns jeg. Inga Strumke har en helt forferdelig personlighet. Hun er negativ i alt hun sier, og tror hun er bedre enn alle andre. Ville aldri i verden vært på tur med henne.

• Liker 5
Skrevet

Ikke akkurat noen bombe at en tysker (Inga) ikke liker 17. mai (ligger nok i blodet)! 

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...