Snurrevippen Skrevet 2. november #21 Skrevet 2. november Gliffy skrev (1 minutt siden): Han kunne jo holdt seg til å si sin mening om navnet til fjellet. Å antyde at det ikke er mulig å si hvilket kjønn Inga er har ingenting med saken å gjøre og er bare ufint. Og hun tålte jo at han hadde en annen mening, men hun syntes han var ubehøvla, noe han også var. Det er jo også en mening det er lov til å ha. Det var ikke slik jeg tolket det, og hadde ikke uavhengig av om jeg var enig med han eller ei, blitt fornærmet av det.
Gliffy Skrevet 2. november #22 Skrevet 2. november Snurrevippen skrev (1 minutt siden): Det var ikke slik jeg tolket det, og hadde ikke uavhengig av om jeg var enig med han eller ei, blitt fornærmet av det. han sa "I don't know which bathroom you use, it's hard to say" og så la han på en liten latter etterpå. Fint at du ikke hadde blitt fornærma av det, men det er helt innafor å reagere på altså. 10
Selkie Skrevet 2. november #23 Skrevet 2. november 1 hour ago, Gliffy said: Han kunne jo holdt seg til å si sin mening om navnet til fjellet. Å antyde at det ikke er mulig å si hvilket kjønn Inga er har ingenting med saken å gjøre og er bare ufint. Og hun tålte jo at han hadde en annen mening, men hun syntes han var ubehøvla, noe han også var. Det er jo også en mening det er lov til å ha. Det var hun som dro inn spørsmålet om politikk, om han kunne antyde hvilken side folk sto på i forhold til hvilket navn de brukte på fjellet. Han er en eldre mann og hun pirker på tema som betyr mye for han, det var jo åpenbart en Trump-fan og hun viste hva hun gikk til. 3 2
Selkie Skrevet 2. november #24 Skrevet 2. november 1 hour ago, Gliffy said: Han kunne jo holdt seg til å si sin mening om navnet til fjellet. Å antyde at det ikke er mulig å si hvilket kjønn Inga er har ingenting med saken å gjøre og er bare ufint. Og hun tålte jo at han hadde en annen mening, men hun syntes han var ubehøvla, noe han også var. Det er jo også en mening det er lov til å ha. Jeg tror han følte hun kom inn med fientlig og nedlatende holdning, jeg kan forså at en eldre mann kan reagere sånn. Selv om det kanskje ikke var riktig. Uansett så vare det ikke utelukkende denne situasjonen som ga et dårlig førsteinntrykk av henne, hun var negativ og hadde ego vibes. Men håper å se andre sider av henne i serien. 2 1
Celia Skrevet 7. november #25 Skrevet 7. november Liker deltakerne godt og hadde forventning til programmet - men synes dette er ekstremt kjedelig ! Skjønner at det er slitsomt og spektakulært for deltakerne - men å se på at de tråkker, spyr og bærer… ikke spes underholdende spør du meg. Ikke noen morsomme situasjoner eller settinger heller kanskje bortsett fra Anne sitt humør og sitt tidvise dialektullespråk 4
Sh999 Skrevet 7. november #26 Skrevet 7. november Burde nesten vert ⚠️ på dette programmet for de med emetofobi 🤢 1
Linazer Skrevet 7. november #27 Skrevet 7. november Celia skrev (11 timer siden): Liker deltakerne godt og hadde forventning til programmet - men synes dette er ekstremt kjedelig ! Skjønner at det er slitsomt og spektakulært for deltakerne - men å se på at de tråkker, spyr og bærer… ikke spes underholdende spør du meg. Ikke noen morsomme situasjoner eller settinger heller kanskje bortsett fra Anne sitt humør og sitt tidvise dialektullespråk Jeg er enig. Veldig lite spennende. De tre første episodene er veldig like og alt de gjør er å vitse og tråkke i snø.
Gliffy Skrevet 7. november #29 Skrevet 7. november Jeg syns det er forfriskende at det faktisk er med en som innrømmer at det er kjedelig å gå i timesvis og bare se snø. Det er liksom ikke helt politisk korrekt i Norge 6 2
parmanoia Skrevet 8. november #30 Skrevet 8. november Må si meg enig. Virket lovende, men er litt skuffet. Mye vitsing, litt for kjedelig og like episoder så langt, pk-gnål fra Inga, og rumpa til Harald… hva er poenget? Jeg liker å se på ekspedisjoner og hvordan man samarbeider mot et ekstremt mål, men dette blir litt for fjasete. Men jeg kommer til å se ferdig.
Selkie Skrevet 8. november #31 Skrevet 8. november Forventer ikke full action fra start i et slikt program, da det ikke er basert på konkurranse og drama. Man må kanskje ha en viss interesse for natur, fjell og ski for å like programmet. Mange fine folk med, håper alle kommer seg helskinnet opp og ned. 2
Pepsimaximus Skrevet 8. november #32 Skrevet 8. november Jeg er også skuffet. Det skjer ikke så mye, og de drar de små hendelsene ut i langdrag og alt blir gjentatt i det kjedsommelige. Det burde kanskje vært litt færre episoder? 2
Sukkertøy Skrevet 8. november #33 Skrevet 8. november Jeg synes også dette programmet er drit kjedelig (bokstavelig talt). Det er bare tullete prat og lite som skjer. programmet hadde vært bedre om vi fikk mer innblikk i utfordringene og hvordan de faktisk forbereder seg. 2 1
Saltwatertaffy Skrevet 9. november #34 Skrevet 9. november Liker dette veldig godt så langt! Utrolig forfriskende med en forseggjort produksjon som ikke fokuserer på å skape drama og intriger. Veldig bra gjeng. Enig i det noen sa om at Tete får litt mye skjermtid.. Kan hende det er fordi de har mest materiale av han (at han tar opp mye selv). Håper det balanserer seg litt ut etterhvert. 7
CrazyCatLady2500 Skrevet 9. november #36 Skrevet 9. november Saltwatertaffy skrev (2 timer siden): Liker dette veldig godt så langt! Utrolig forfriskende med en forseggjort produksjon som ikke fokuserer på å skape drama og intriger. Veldig bra gjeng. Enig i det noen sa om at Tete får litt mye skjermtid.. Kan hende det er fordi de har mest materiale av han (at han tar opp mye selv). Håper det balanserer seg litt ut etterhvert. For meg så er han redningen, synes alt det andre er mer kjedelig.
Vampyrina Skrevet 10. november #37 Skrevet 10. november Saltwatertaffy skrev (15 timer siden): Liker dette veldig godt så langt! Utrolig forfriskende med en forseggjort produksjon som ikke fokuserer på å skape drama og intriger. Veldig bra gjeng. Enig i det noen sa om at Tete får litt mye skjermtid.. Kan hende det er fordi de har mest materiale av han (at han tar opp mye selv). Håper det balanserer seg litt ut etterhvert. Helt enig med deg! Deilig med et program som bare er feel-good og fokus på oppgaven, ikke på drama og konflikter. 5
NoaideBiehtar Skrevet 10. november #38 Skrevet 10. november Her liker vi programmet godt, regner med det blir mer spennende etterhvert. 😊 1
Blålilla Skrevet 10. november #39 Skrevet 10. november Skulle hatt mer av Hedvig og Espen. Inga fremstår nedlatende og sur. Besserwisser. Slitsomt. Håper det blir mer nyansert. 5
Sh999 Skrevet 10. november #40 Skrevet 10. november Forstår egentlig ikke hvorfor de tar sjansen på å gå når det er omgangssyke blandt gjengen, med Harald er det jo 3 smittet.. Sjansen er relativt stor for at ikke han blir den siste. Det er uforsvarlig å være dehydrert av oppkast i høyden der. Men men de har jo sikkerhets team som skal ta de avgjørelsene, så regner med det er veloverveid. Liker programmet , men enig i at Inga fremstår irriterende negativ og dyster. Elsker Anne 🤩 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå