Gå til innhold

Noen som skal til Syden i jula?

Fremhevede innlegg

Skrevet

Synes det blir dyrere og dyrere å reise - har brukt hotels.com appen i mange år og prisene på kanariøyene har eksplodert de siste par årene der nede - samme hoteller men doble priser.

I jula koster det per natt fra 2500kr - 5-6000 kr pr natt - de billigste til 2500kr natta er kun 3 stjerners hotell nedslitte og koster normalt sett under 1000kr per natt.

Så jeg gav opp men fant en restplass til 17.000 kr for 14 dager med Ving idag inkl fly.

(har bodd på det hotellet tidligere så vet det er ok)

Anonymkode: 56880...baf

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vi skal til Spania, betaler ca. 16 000 kr for en hel leilighet med to soverom som ser ut til å være godt utstyrt. Skal være der i to uker. Flybilletter kom på under 4000 kr per person. 

Svak kronekurs gjør det dyrere enn før, men prisen er ikke avskrekkende. 

Anonymkode: b2a83...b38

Skrevet

Jeg skal til Granca i to uker. Reiser ned første juledag og blir i 14 dager. Betalt kr 3500 totalt for flybilletter (brukte også 15000 eurobonuspoeng). Camper på en sofa hos et familiemedlem som er der og har bestilt hotell med kjæresten som kommer nedover litt senere enn meg i 8 netter. Ok hotell (4 stjerner) ganske sentralt, 2000kr natta. Så jeg er ganske fornøyd med prisen i grunn. Målet er uansett bare å komme seg litt bort og tine litt. Jeg fant hotell på Agoda. Opplever at de er rimeligere enn andre sider jeg har kikket. 

Anonymkode: a810e...182

Skrevet
AnonymBruker skrev (3 timer siden):

Vi skal til Spania, betaler ca. 16 000 kr for en hel leilighet med to soverom som ser ut til å være godt utstyrt. Skal være der i to uker. Flybilletter kom på under 4000 kr per person. 

Svak kronekurs gjør det dyrere enn før, men prisen er ikke avskrekkende. 

Anonymkode: b2a83...b38

Spania ? Granca? 
når du skriver Spania kan det like gjerne være på fastlandet som er utenfor sesong. 

Anonymkode: 0f584...150

Skrevet

Det blir ikke dyrere og dyrere, men det var billigere i noen år. Var mye dyrere da jeg var barn og ung voksen. 
du skriver syden, hva er egentlig syden på vinteren ? Ser i hi du skriver Kanariøyene. Det er litt forskjell der og. Og i kommentarene er det Spania. 
nei, jeg tror ikke jeg skal i år, mulig jeg drar til Spania i romjulen, men det er ikke akkurat syden i jula. Har leilighet i Marbella og kan få billige flybilletter. 
hvis jeg skulle til Kanariøyene på budsjett hadde jeg valgt Tenerife fordi det er mye restplasser dit alltid, har fått billige juleferie der før. 

Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Det blir ikke dyrere og dyrere, men det var billigere i noen år. Var mye dyrere da jeg var barn og ung voksen. 
du skriver syden, hva er egentlig syden på vinteren ? Ser i hi du skriver Kanariøyene. Det er litt forskjell der og. Og i kommentarene er det Spania. 
nei, jeg tror ikke jeg skal i år, mulig jeg drar til Spania i romjulen, men det er ikke akkurat syden i jula. Har leilighet i Marbella og kan få billige flybilletter. 
hvis jeg skulle til Kanariøyene på budsjett hadde jeg valgt Tenerife fordi det er mye restplasser dit alltid, har fått billige juleferie der før. 

Ja drar alltid til Tenerife - fant restplass dit men har alltid vært billigere å bestille fly og hotell separat for meg tidligere.

Er mye billigere på nordsiden av øya men været er bedre sørpå så betaler litt ekstra for det.

Anonymkode: 56880...baf

• 3 uker senere...
Skrevet

Venter til januar. Thailand på meg og kona. måtte ut med 59000,- 14 dager på Ving hotell på Kamala beach

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...