AnonymBruker Skrevet 24. oktober 2025 #1 Skrevet 24. oktober 2025 Så min Mann og jeg ønsker å utforske sammen, har pratet mye om både sex i samme rom som et annet par, med og uten swap og trekant(mfm), er på forum og har pratet litt med andre og delt snap med stor suksess 🤗 men så får vi jo som regel spørmål om kjemitreff etter en liten stund med prat og snapping, men der stopper det for meg, jeg ser jo at de som deler film snutter og bilder fra slike opplevelser og det er så og si utelukkende slanke flotte kropper, og det er ikke meg, jeg er ikke overvektig men har litt å ta i, magen er ikke flat 🫣 er heller ingen Babe med store lepper og typisk sexy utseende. Så mitt spørsmål er til dere som har hatt slike opplevelser, hvor viktig er sånt, tenner du på en kropp med litt skavanker eller er en del av fantasien at den/de andre skal være stereotypisk deilig? Anonymkode: 08b79...57b
Stillalive Skrevet 24. oktober 2025 #2 Skrevet 24. oktober 2025 Jeg for min del tenner på personen og ikke utelukkende på utseendet. Men for all del, når jeg var i 20 årene så var det jo kun kropp og utseende jeg higet etter, så det er vel litt aldersbetont. Jeg mener uansett at så lenge man trives i hverandres selskap og genuint liker den man prater med, så er det sjeldent man henger seg opp i hva enn slags skavanker de forskjellige har. 1
AnonymBruker Skrevet 24. oktober 2025 #3 Skrevet 24. oktober 2025 Har du ikke delt såpass med opplysninger, at de vet hva de går til? Vi har hatt noen sånne treff, og det har ikke vært spesielt kroppsfokus. Kåthet, eventyrlyst, hygiene, og sosiale egenskaper er det viktigste. Forskjell og kontrast i kropp, er egentlig bare positivt. Anonymkode: ba890...923 1
AnonymBruker Skrevet 24. oktober 2025 #4 Skrevet 24. oktober 2025 Vi er i slutten av 30årene. joda vi har seff beskrevet oss selv,men en ting Er en beskrivelse og en annen ting er jo å se det live 🫣 vi har enda ikke kommet så langt at vi har delt helbilde eller ansikt, det stopper litt for min del der.. Anonymkode: 08b79...57b
AnonymBruker Skrevet 24. oktober 2025 #5 Skrevet 24. oktober 2025 Stillalive skrev (13 minutter siden): Jeg for min del tenner på personen og ikke utelukkende på utseendet. Men for all del, når jeg var i 20 årene så var det jo kun kropp og utseende jeg higet etter, så det er vel litt aldersbetont. Jeg mener uansett at så lenge man trives i hverandres selskap og genuint liker den man prater med, så er det sjeldent man henger seg opp i hva enn slags skavanker de forskjellige har. Sånn er jeg jo selv, kjemi er 100% avgjørende, man kan være så flott som bare det, men har man en persolighet som ikke er tiltalende blir man i mine øyne lite attraktiv.. Har du mye erfaring med treff? Anonymkode: 08b79...57b 1
Stillalive Skrevet 24. oktober 2025 #6 Skrevet 24. oktober 2025 AnonymBruker skrev (59 minutter siden): Sånn er jeg jo selv, kjemi er 100% avgjørende, man kan være så flott som bare det, men har man en persolighet som ikke er tiltalende blir man i mine øyne lite attraktiv.. Har du mye erfaring med treff? Anonymkode: 08b79...57b Det har jo vært noen opp gjennom årene uten at jeg vil påstå at det har vært en dominerende del av sexlivet.
AnonymBruker Skrevet 25. oktober 2025 #7 Skrevet 25. oktober 2025 Jeg og samboeren min var også nysgjerrige og utforskende på dette området. Vi var innom ulike forum, kom i kontakt med folk og utvekslet Snapchat, hvor vi delte bilder og fantasier. Det ble aldri noe mer ut av det, siden vi stoppet når folk ønsket å møtes i virkeligheten. Men en kveld møtte vi tilfeldigvis en av disse personene ute på byen. Etter at byen stengte, ble hun med oss på nach, og kvelden endte i en trekant. Samboeren min er ganske slank, mens jenta vi møtte hadde former – ikke tjukk, men fyldig. Det ble den beste sexen jeg noen gang har hatt, med henne vi hadde med oss – det var helt fantastisk. 🙈 Anonymkode: f60ae...3da
AnonymBruker Skrevet 25. oktober 2025 #8 Skrevet 25. oktober 2025 Vi swinger, og selvtilliten din ville vært et mye større problem for oss enn kroppen din. Folk som føler seg sexy er sexy, og da er spennet for hva man godtar mye større. Anonymkode: 4d94e...906 2 1
AnonymBruker Skrevet 25. oktober 2025 #9 Skrevet 25. oktober 2025 AnonymBruker skrev (4 timer siden): Jeg og samboeren min var også nysgjerrige og utforskende på dette området. Vi var innom ulike forum, kom i kontakt med folk og utvekslet Snapchat, hvor vi delte bilder og fantasier. Det ble aldri noe mer ut av det, siden vi stoppet når folk ønsket å møtes i virkeligheten. Men en kveld møtte vi tilfeldigvis en av disse personene ute på byen. Etter at byen stengte, ble hun med oss på nach, og kvelden endte i en trekant. Samboeren min er ganske slank, mens jenta vi møtte hadde former – ikke tjukk, men fyldig. Det ble den beste sexen jeg noen gang har hatt, med henne vi hadde med oss – det var helt fantastisk. 🙈 Anonymkode: f60ae...3da Dette hørtes ut som et drømme scenario 🤩 et tilfeldig møte gjør jo sånn at alle nerver og tanker man har på forhånd ikke gjelder 😉 Anonymkode: 08b79...57b
AnonymBruker Skrevet 25. oktober 2025 #10 Skrevet 25. oktober 2025 AnonymBruker skrev (4 timer siden): Vi swinger, og selvtilliten din ville vært et mye større problem for oss enn kroppen din. Folk som føler seg sexy er sexy, og da er spennet for hva man godtar mye større. Anonymkode: 4d94e...906 Ja nettopp 🫣 Anonymkode: 08b79...57b
AnonymBruker Skrevet 25. oktober 2025 #11 Skrevet 25. oktober 2025 AnonymBruker skrev (33 minutter siden): Ja nettopp 🫣 Anonymkode: 08b79...57b Så da bør du jobbe der. Ta bilder av deg selv når du føler deg sexy, la mannen din hjelpe til. Kjøp deg sexy undertøy, øv deg på å stå foran speilet og la selvtilliten komme gjennom den kroppen du har nå. I swing er mye av spenningen i at det er _noe annet_ enn det man har hjemme. Sexy folk som gir av seg selv… det er deilig! Usikre folk som må drikke seg til mot er turnoff. Anonymkode: 4d94e...906 1
AnonymBruker Skrevet 25. oktober 2025 #12 Skrevet 25. oktober 2025 AnonymBruker skrev (21 timer siden): Vi er i slutten av 30årene. joda vi har seff beskrevet oss selv,men en ting Er en beskrivelse og en annen ting er jo å se det live 🫣 vi har enda ikke kommet så langt at vi har delt helbilde eller ansikt, det stopper litt for min del der.. Anonymkode: 08b79...57b Men hvordan tenker du da det skal gå hvis dere tar skrittet og du faktisk ser ham nyte en annen kropp, som er slik du selv sammenligner deg med? For du vil nok, mest sannsynlig, anta at han sammenligner kroppene deres på lik måte som du selv gjør, og bli usikker pga. dette. Uavhengig av hva han faktisk tenker eller ikke tenker. Har du reflektert rundt den biten? Anonymkode: 7d11e...4b2
AnonymBruker Skrevet 25. oktober 2025 #13 Skrevet 25. oktober 2025 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Dette hørtes ut som et drømme scenario 🤩 et tilfeldig møte gjør jo sånn at alle nerver og tanker man har på forhånd ikke gjelder 😉 Anonymkode: 08b79...57b Alkoholen og hjalp nok til😅 Anonymkode: f60ae...3da
AnonymBruker Skrevet 25. oktober 2025 #14 Skrevet 25. oktober 2025 AnonymBruker skrev (På 24.10.2025 den 15.36): Sånn er jeg jo selv, kjemi er 100% avgjørende, man kan være så flott som bare det, men har man en persolighet som ikke er tiltalende blir man i mine øyne lite attraktiv.. Har du mye erfaring med treff? Anonymkode: 08b79...57b Det er en aktivitet for de med høy selvtillit og ikke minst selvfølelse. Jeg er ikkemonogam, men har til gode å ha trekant med partner. Nettopp fordi jeg ikke har orker å skulle sammenligne meg med andre. Vi er nå forsiktig i gang med å se etter et par der jeg styrer dialog og møter henne på kjemitreff alene først 😊 For oss har det funker veldig godt å treffe folk hver for oss. Jeg elsker at han kommer hjem og er fornøyd. Jeg har til og med sett bilder av noen av damene, uten at jeg sammenligner meg med dem. Anonymkode: 76f60...48d
AnonymBruker Skrevet 25. oktober 2025 #15 Skrevet 25. oktober 2025 AnonymBruker skrev (5 timer siden): Men hvordan tenker du da det skal gå hvis dere tar skrittet og du faktisk ser ham nyte en annen kropp, som er slik du selv sammenligner deg med? For du vil nok, mest sannsynlig, anta at han sammenligner kroppene deres på lik måte som du selv gjør, og bli usikker pga. dette. Uavhengig av hva han faktisk tenker eller ikke tenker. Har du reflektert rundt den biten? Anonymkode: 7d11e...4b2 Akkuratt det er ikke noe problem da han ikke ønsker trekant med en annen kvinne, tenningen for hans del ligger i å se meg nyte, vil se og høre meg nyte en annen Mann. Anonymkode: 08b79...57b
AnonymBruker Skrevet 25. oktober 2025 #16 Skrevet 25. oktober 2025 AnonymBruker skrev (5 timer siden): Så da bør du jobbe der. Ta bilder av deg selv når du føler deg sexy, la mannen din hjelpe til. Kjøp deg sexy undertøy, øv deg på å stå foran speilet og la selvtilliten komme gjennom den kroppen du har nå. I swing er mye av spenningen i at det er _noe annet_ enn det man har hjemme. Sexy folk som gir av seg selv… det er deilig! Usikre folk som må drikke seg til mot er turnoff. Anonymkode: 4d94e...906 Ja, er godt i gang med den biten, og med mannen er alt av usikkerhet over egen kropp osv helt borte, så håper jo på å komme der, det hjelper jo selvsagt og på med bildedeling og få positivt tilbakemeld. Drikke seg til mot er usexy uansett setting så det er noe jeg aldri ville gjort 😄 Anonymkode: 08b79...57b
AnonymBruker Skrevet 25. oktober 2025 #17 Skrevet 25. oktober 2025 AnonymBruker skrev (1 time siden): Det er en aktivitet for de med høy selvtillit og ikke minst selvfølelse. Jeg er ikkemonogam, men har til gode å ha trekant med partner. Nettopp fordi jeg ikke har orker å skulle sammenligne meg med andre. Vi er nå forsiktig i gang med å se etter et par der jeg styrer dialog og møter henne på kjemitreff alene først 😊 For oss har det funker veldig godt å treffe folk hver for oss. Jeg elsker at han kommer hjem og er fornøyd. Jeg har til og med sett bilder av noen av damene, uten at jeg sammenligner meg med dem. Anonymkode: 76f60...48d Høres spennende ut 🤗 Men for vår del er ikke det en del av tenningen å leke hver for oss, for oss er det tanken på å leke sammen eller for han å se på som tenner 😊 Vi pratet litt om det å skulle treffe par men bare det at det plutselig er 4 mennesker som alle skal være enige om hverandre 🫣 så vi har sagt kanskje hvis atte om atte 😉 Anonymkode: 08b79...57b
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå