AnonymBruker Skrevet 24. oktober #1 Skrevet 24. oktober Hei Vi har å leke litt med bakdøren i huset.. jeg vurderer å kjøpe enten buttplugg eller såkalte anal dildoer ( mindre størrelse enn vanlige dildoer). Har noen erfaring med disse produktene? Hva er best for å komme trygt i gang? takk på forhånd for gode råd Anonymkode: 34e50...145
AnonymBruker Skrevet 24. oktober #2 Skrevet 24. oktober Dette er så billig utstyr, at det bare er å kjøpe litt av alt. Det finnes sett med tre stk plugger i forskjellig størrelse, som fungerer bra som en start. Vi har også to dildoer på 3,5 og 4 cm diameter, som passer til Strap on. Trygt er det, så lenge det ikke gjør vondt. Anonymkode: 762d3...d56
Janek Skrevet 24. oktober #3 Skrevet 24. oktober Plugg er deilig, men som det sies. Relativt billig. Kjøp begge deler. Du kommer til å elske det ❤️
Tent Skrevet 27. oktober #4 Skrevet 27. oktober Det er ikke helt lett å finne hva som er «rett». Men for meg er en fra Fun Factory Bootie (uten vibrasjon, finnes i small og larve) en som treffer mitt P-punkt godt. Den er fin uansett som en «starter», og gir god nytelse om den treffer rett. Ligg å knip og kjenn hvordan det bygger seg opp. Aneros Helix Syn skal også være god, men har ikke prøv den.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå