Gjest Gjest Skrevet 30. mars 2006 #1 Skrevet 30. mars 2006 Samboer og jeg har ikke hatt sex på fem-seks uker. Vi har vært sammen i seks år. Ingen av oss har hatt lyst, begge har libido langt under null om dagen. Og begge er OK med at vi ikke har sex, heller enn at vi har sex bare fordi "man skal jo ha sex." Men vi lurer jo litt på hvor sexlysten tok veien. Kan det være årstiden som påvirker oss? Eller det at vi har forskjøvet døgnrytmen vår med en del timer?
Gjest Gjest Skrevet 30. mars 2006 #2 Skrevet 30. mars 2006 Et par uker når du har gått et par år da kan du klage
Abr@xas Skrevet 30. mars 2006 #3 Skrevet 30. mars 2006 Det kan jo være mange ting som virker inn på lysten, (stress, årstid e.l)men så lenge det gjelder begge to slipper man jo dårlig samvittighet for å ikke orke.
Gjest Gjest Skrevet 30. mars 2006 #4 Skrevet 30. mars 2006 Et par uker når du har gått et par år da kan du klage ← Ja, nå klaget jeg jo ikke, men sa faktisk at dette var helt OK for oss... Vi har begge hatt libido soim går opp og ned, men det er første gang begges libido er nede så lenge av gangen.
Gjest Gjest Skrevet 30. mars 2006 #5 Skrevet 30. mars 2006 Om man ikke har sex, så mister man lysten på sex. Om man har sex, så får man lyst på mer sex. Forenklet, men etter min mening veldig sant. IdaCra
Aeriana Skrevet 30. mars 2006 #6 Skrevet 30. mars 2006 Er vel naturlig at sexlysten går litt opp og ned i et forhold. Veldig bra at det gjelder for begge to og ikke bare den ene parten, da blir det jo ofte et problem etterhvert. Ta det med ro og ikke tenk så mye på det, da kommer nok lysten tilbake igjen også
Heidipia Skrevet 2. april 2006 #7 Skrevet 2. april 2006 Om man ikke har sex, så mister man lysten på sex. Om man har sex, så får man lyst på mer sex. Forenklet, men etter min mening veldig sant. IdaCra ← Sant. Og da kan det bli vanskelig og komme igang igjen hvis man ikke har sex sammen på lenge....
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå