AnonymBruker Skrevet 23. oktober 2025 #1 Skrevet 23. oktober 2025 Jeg har i lengste tid opplevd at ei dame jeg kjenner har prøvd å få min oppmerksomhet, noen ganger han hun nesten sagt rett ut at hun også vil ha litt oppmerksomhet fra meg (jeg går ikke inn på detaljer her, men det ble sagt så tydelig at det ikke kunne misforstås). Hun har gjentatte ganger sagt at hun savner en kjæreste. I tillegg begynte en felles bekjent å si at det er på tide at jeg inviterer henne på date. Da jeg endelig gjorde det. Fikk jeg til svar at hun ikke var interessert i noen date…… er det noe jeg kan ha misforstått her? Kan det ha kommet så uventet på henne at hun ikke visst hva hun skulle svare? Det skal sies at hun har vært mer ivrig til å holde kontakt med meg etter dette…… Anonymkode: 3f576...015
AnonymBruker Skrevet 23. oktober 2025 #2 Skrevet 23. oktober 2025 Det var rart! er det sex hun bare vil ha da, tro? Anonymkode: fa3b6...f85
AnonymBruker Skrevet 23. oktober 2025 #4 Skrevet 23. oktober 2025 Hvordan skulle vi kunne vite hva som skjer her? Ikke for det, mang en skvær gæern KG-kjerring vil nok komme deisende og belære deg i sirlig detalj om nøyaktig hvem som tenker, mener og føler nøyaktig hva. Bare ikke legg for mye vekt på det. 🙂 Anonymkode: dde3c...f6b
Te- Presten Skrevet 23. oktober 2025 #5 Skrevet 23. oktober 2025 Hva skal man tro og si? Det eneste jeg vil dele er at damer/personer som er veldig frem og tilbake etter kortene er på bordet, er utrolig slitsomt å forholde seg til. Når en/ei har sagt nei takk til den direkte henvendelse, kan man holde seg for god til å fiske etter oppmerksomhet etterpå. Klart man kan ombestemme seg, men da rettes ryggen opp og man oppfører seg som en voksen og spør om det tilbudet eller interessen fremdeles står. • med kortene på bordet mener jeg en ærlig og verbalt uttrykt interesse som ikke kan misforstås. Det er noe annet om begge hinter frem og tilbake og forsøker etter beste evne å lese den andre før noen sier det rett ut.
AnonymBruker Skrevet 23. oktober 2025 #6 Skrevet 23. oktober 2025 Det er vel mulig det du tolket som "dette kan ikke misforstås" helt feil? at det absolutt ikke var ment slik du tolket det? Eller kan det være at hun sa det så tydelig, og du ventet for lenge før du viste tydelig interesse tilbake? Anonymkode: 43cfd...494
Mona123 Skrevet 23. oktober 2025 #7 Skrevet 23. oktober 2025 Hun er i alle fall ikke interessert i date.
AnonymBruker Skrevet 24. oktober 2025 #8 Skrevet 24. oktober 2025 Jeg hadde en slik dame, som drev å sendte meldinger, og fisket etter meg i lang tid. Da jeg bestemte meg for å gi det en sjanse, viste det seg at hun hadde flere snører ute, og at en av de andre karene var litt mer interessant enn meg. Jeg gikk fort videre, og da fikk jeg høre fra henne, at jeg sikkert drev med parallelldating, og umulig var veldig interessert... Dette var en voksen kvinne, men med en ADHD-diagnose. Jeg har holdt meg langt unna slike ustabile etter det. Anonymkode: 07337...0d1 1
AnonymBruker Skrevet 24. oktober 2025 #9 Skrevet 24. oktober 2025 Kanskje hun bare vil være venner, kanskje hun bare vil ha sex. Anonymkode: 0d70f...4cd
TLR Skrevet 24. oktober 2025 #10 Skrevet 24. oktober 2025 AnonymBruker skrev (11 timer siden): Jeg har i lengste tid opplevd at ei dame jeg kjenner har prøvd å få min oppmerksomhet, noen ganger han hun nesten sagt rett ut at hun også vil ha litt oppmerksomhet fra meg (jeg går ikke inn på detaljer her, men det ble sagt så tydelig at det ikke kunne misforstås). Hun har gjentatte ganger sagt at hun savner en kjæreste. I tillegg begynte en felles bekjent å si at det er på tide at jeg inviterer henne på date. Da jeg endelig gjorde det. Fikk jeg til svar at hun ikke var interessert i noen date…… er det noe jeg kan ha misforstått her? Kan det ha kommet så uventet på henne at hun ikke visst hva hun skulle svare? Det skal sies at hun har vært mer ivrig til å holde kontakt med meg etter dette…… Anonymkode: 3f576...015 Hun har jo sagt at hun ikke er interessert når hun takket nei til date
AnonymBruker Skrevet 24. oktober 2025 #11 Skrevet 24. oktober 2025 AnonymBruker skrev (11 timer siden): Jeg har i lengste tid opplevd at ei dame jeg kjenner har prøvd å få min oppmerksomhet, noen ganger han hun nesten sagt rett ut at hun også vil ha litt oppmerksomhet fra meg (jeg går ikke inn på detaljer her, men det ble sagt så tydelig at det ikke kunne misforstås). Hun har gjentatte ganger sagt at hun savner en kjæreste. I tillegg begynte en felles bekjent å si at det er på tide at jeg inviterer henne på date. Da jeg endelig gjorde det. Fikk jeg til svar at hun ikke var interessert i noen date…… er det noe jeg kan ha misforstått her? Kan det ha kommet så uventet på henne at hun ikke visst hva hun skulle svare? Det skal sies at hun har vært mer ivrig til å holde kontakt med meg etter dette…… Anonymkode: 3f576...015 Høres ut som det er noe lost in translation her...🤔 Hadde spurt henne direkte hva hun egentlig vil... Anonymkode: 71967...29f
AnonymBruker Skrevet 24. oktober 2025 #12 Skrevet 24. oktober 2025 AnonymBruker skrev (27 minutter siden): Jeg hadde en slik dame, som drev å sendte meldinger, og fisket etter meg i lang tid. Da jeg bestemte meg for å gi det en sjanse, viste det seg at hun hadde flere snører ute, og at en av de andre karene var litt mer interessant enn meg. Jeg gikk fort videre, og da fikk jeg høre fra henne, at jeg sikkert drev med parallelldating, og umulig var veldig interessert... Dette var en voksen kvinne, men med en ADHD-diagnose. Jeg har holdt meg langt unna slike ustabile etter det. Anonymkode: 07337...0d1 Jeg har vært inne på den tanken…. At det er derfor hun ikke vil avtale noe konkret, må se an den/de andre først…. Og derfor plutselig tar kontakt og vil treffes med en gang…… da klaffet det kanskje ikke med en gang. Men samtidig virker hun veldig uerfaren med menn og dating. Jeg datet ei som det etterhvert viste seg holdt på med flere samtidig, hun merket jeg var veldig erfaren med menn….. så derfor litt usikker her, hun her virker mer typen som lever litt i sin egen verden og litt uerfaren når det gjelder sosiale koder. Anonymkode: 3f576...015
AnonymBruker Skrevet 24. oktober 2025 #13 Skrevet 24. oktober 2025 Hun vil ha deg som en venn. Og hun vil ha en annen til kjæreste. Anonymkode: e48f4...027
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå