AnonymBruker Skrevet 23. oktober 2025 #1 Skrevet 23. oktober 2025 Vil bare så gjerne dele et tips til dere andre gravide som sliter med forstoppelse, om noe helt naturlig som hjalp meg veldig mye! Ville ikke bruke legemidler, så prøvde meg frem med svisker i stedet. Spiste først kun svisker men ble veldig fort lei og de «vokste» i munnen på meg. Men nå etter å ha drukket følgende har jeg gått fra å ikke få bæsjet på mange dager, til å få bæsjet skikkelig hver dag. Nemlig: svisker mikset i naturell biola! Jeg bruker ca 20 svisker pr 1 liter naturell biola, mikser med stavmikser i en bolle og heller tilbake i kartongen igjen. Har kartongen i kjøleskapet 4-5 dager, drikker ca 350 ml hver kveld. Husk å drikke godt med vann i tillegg siden svisker inneholder mye fiber! Håper dette kan være til hjelp for flere som ikke ønsker å bruke legemidler!💖 Anonymkode: 1d046...712 1 2
AnonymBruker Skrevet 23. oktober 2025 #2 Skrevet 23. oktober 2025 Uupsi, litt feilberegning - har kartongen i kjøleskapet ca 3 dager ☺️ varierer litt hvor mye jeg drikker hver dag, kommer også an på behovet. - TS Anonymkode: 1d046...712
AnonymBruker Skrevet 23. oktober 2025 #3 Skrevet 23. oktober 2025 Så fint du deler. Tusen takk ❤️ Anonymkode: 47bd5...65e 1
AnonymBruker Skrevet 23. oktober 2025 #4 Skrevet 23. oktober 2025 Bruker ish denne metoden på barsel for å ikke måtte føde en stor og skummel bæsj etter å ha født en baby. Tygger svisker i små biter og drikker masse biola til. I svangerskapet tar jeg magnesium oksid (den vanlige på alle butikker og apoteker), for kroppen greier uansett ikke ta den opp. Det får fart på magen! Om man derimot trenger magnesium så anbefaler jeg glysinate Anonymkode: d745f...613 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå