AnonymBruker Skrevet 23. oktober #1 Skrevet 23. oktober I tilfelle, hvordan reagerte du på det? Anonymkode: 09c99...cee
AnonymBruker Skrevet 24. oktober #2 Skrevet 24. oktober Hva i all verden er discomus? Du bør ikke anta at folk kan forkortelser eller interne begreper. Anonymkode: a91aa...698 10 1
jordeple Skrevet 24. oktober #3 Skrevet 24. oktober AnonymBruker skrev (5 minutter siden): Hva i all verden er discomus? Du bør ikke anta at folk kan forkortelser eller interne begreper. Anonymkode: a91aa...698 Discomus er da et relativt etablert uttrykk. 1 4
AnonymBruker Skrevet 24. oktober #4 Skrevet 24. oktober Har heller aldri hørt det uttrykket... Var det glitter i bikinilinja? Anonymkode: b8449...acd 14
AnonymBruker Skrevet 24. oktober #5 Skrevet 24. oktober AnonymBruker skrev (15 timer siden): I tilfelle, hvordan reagerte du på det? Anonymkode: 09c99...cee Ja, det har jeg. Det er noe av det verste jeg har luktet. Jeg måtte rett og slett si ifra. Stakkars jente, hun ble jo fryktelig lei seg. Pikken min har aldri luktet så jævlig som det hun luktet. Hun hadde ikke BV, luktet ikke reke, bare fryktelig vondt. Lukten satt i rommet dagen etter også. Anonymkode: 399ed...aa3 1
AnonymBruker Skrevet 24. oktober #6 Skrevet 24. oktober AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Ja, det har jeg. Det er noe av det verste jeg har luktet. Jeg måtte rett og slett si ifra. Stakkars jente, hun ble jo fryktelig lei seg. Pikken min har aldri luktet så jævlig som det hun luktet. Hun hadde ikke BV, luktet ikke reke, bare fryktelig vondt. Lukten satt i rommet dagen etter også. Anonymkode: 399ed...aa3 Bra du sa ifra til henne. Håper du var hensynsfull og skånsom. Anonymkode: b4436...c19
Pippi Lotta Skrevet 24. oktober #7 Skrevet 24. oktober (endret) AnonymBruker skrev (9 minutter siden): Ja, det har jeg. Det er noe av det verste jeg har luktet. Jeg måtte rett og slett si ifra. Stakkars jente, hun ble jo fryktelig lei seg. Pikken min har aldri luktet så jævlig som det hun luktet. Hun hadde ikke BV, luktet ikke reke, bare fryktelig vondt. Lukten satt i rommet dagen etter også. Anonymkode: 399ed...aa3 Hæ? Du hadde sex med henne og sa hun luktet vondt etter på? Hvorfor måtte du si i fra da? Bare for å være slem? Hadde skjønt det om du ikke ville ha sex alikeveld, men å gjenomføre for så å klage er jo bare ekstremt stakarslig! Får håpe jenta forsto at det er deg det feiler noe, og nå bruker deg som en morsom "skrek historie" over hvor uhygelige menn det finnes der ute. Endret 24. oktober av Pippi Lotta 3 1 8
Margit777 Skrevet 24. oktober #8 Skrevet 24. oktober Så disco mus er ei stinke mus? Skjønte ikke. Var et pent navn da for en gangs skyld 😄 3
Margit777 Skrevet 24. oktober #9 Skrevet 24. oktober Ser det betyr uvasket svett mus etter en tur på byen. Man blir ikke svett på samme måte der, så da heller jeg mer til uvasket.
AnonymBruker Skrevet 24. oktober #10 Skrevet 24. oktober Pippi Lotta skrev (6 minutter siden): Hæ? Du hadde sex med henne og sa hun luktet vondt etter på? Hvorfor måtte du si i fra da? Bare for å være slem? Hadde skjønt det om du ikke ville ha sex alikeveld, men å gjenomføre for så å klage er jo bare ekstremt stakarslig! Får håpe jenta forsto at det er deg det feiler noe, og nå bruker deg som en morsom "skrek historie" over hvor uhygelige menn det finnes der ute. Måtte få duppa klamydia junioren. Anonymkode: 1532a...4d8
AnonymBruker Skrevet 24. oktober #11 Skrevet 24. oktober AnonymBruker skrev (17 minutter siden): Ja, det har jeg. Det er noe av det verste jeg har luktet. Jeg måtte rett og slett si ifra. Stakkars jente, hun ble jo fryktelig lei seg. Pikken min har aldri luktet så jævlig som det hun luktet. Hun hadde ikke BV, luktet ikke reke, bare fryktelig vondt. Lukten satt i rommet dagen etter også. Anonymkode: 399ed...aa3 Gjennomførte du uansett?? Jeg har opplevd det én gang, og da var det en kjapp og ukomfortabel samtale før hun ble sendt på dør. Anonymkode: 755c1...44d 1 1
AnonymBruker Skrevet 24. oktober #12 Skrevet 24. oktober Margit777 skrev (11 minutter siden): Ser det betyr uvasket svett mus etter en tur på byen. Man blir ikke svett på samme måte der, så da heller jeg mer til uvasket. Etter mange timers dans blir man ganske svett og utvasket. Djeez. Anonymkode: 71469...9c7 5 1
AnonymBruker Skrevet 24. oktober #13 Skrevet 24. oktober AnonymBruker skrev (6 minutter siden): Etter mange timers dans blir man ganske svett og utvasket. Djeez. Anonymkode: 71469...9c7 Fersk svette lukter da ingen ting. Anonymkode: 305cb...967 1
AnonymBruker Skrevet 24. oktober #14 Skrevet 24. oktober Discomus 🤣 Aldri hørt om, men festlig uttrykk da Anonymkode: 403bc...1eb 2
Pippi Lotta Skrevet 24. oktober #15 Skrevet 24. oktober AnonymBruker skrev (13 minutter siden): Fersk svette lukter da ingen ting. Anonymkode: 305cb...967 Svete er jo ikke fersk eter mange timer.... 1 4
AnonymBruker Skrevet 24. oktober #16 Skrevet 24. oktober AnonymBruker skrev (5 timer siden): Fersk svette lukter da ingen ting. Anonymkode: 305cb...967 Tror ikke du har luktet mus etter timevis med heftig dans 😀 Anonymkode: 71469...9c7 5
AnonymBruker Skrevet 24. oktober #17 Skrevet 24. oktober AnonymBruker skrev (6 timer siden): Bra du sa ifra til henne. Håper du var hensynsfull og skånsom. Anonymkode: b4436...c19 Prøvde så godt jeg kunne. Var ikke stygg med henne. Anonymkode: 399ed...aa3
AnonymBruker Skrevet 24. oktober #18 Skrevet 24. oktober Pippi Lotta skrev (6 timer siden): Hæ? Du hadde sex med henne og sa hun luktet vondt etter på? Hvorfor måtte du si i fra da? Bare for å være slem? Hadde skjønt det om du ikke ville ha sex alikeveld, men å gjenomføre for så å klage er jo bare ekstremt stakarslig! Får håpe jenta forsto at det er deg det feiler noe, og nå bruker deg som en morsom "skrek historie" over hvor uhygelige menn det finnes der ute. Leseforståelse er ikke din sterkeste side skjønner jeg... Anonymkode: 399ed...aa3 1 2
Sander33 Skrevet 24. oktober #19 Skrevet 24. oktober discomusikk? Lukter virkelig mus ille etter trening eller rimer med dans? Aldri opplevd. Bare opplevd reker😆 Digger mus uansett ville jeg sagt. Litt som kuk-ost da kanskje, om ukesvis i villmarka uten noen dusj eller såpe. Æsj. Uappetittlig tråd. 1
AnonymBruker Skrevet 24. oktober #20 Skrevet 24. oktober AnonymBruker skrev (36 minutter siden): Prøvde så godt jeg kunne. Var ikke stygg med henne. Anonymkode: 399ed...aa3 ❤️ Anonymkode: b4436...c19
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå