B87C Skrevet 23. oktober 2025 #1 Skrevet 23. oktober 2025 Lurer på om noen har prøvd denne? Og hva dere eventuelt måtte mene om den. https://woome.no/produkt/toyjoy-flamengo-pulsating-g-spot-vibrator/ Har sett på womanizer OG, den er jo noooe dyr 🫣 så fant jeg denne og tenkte den kanskje kan være et godt alternativ for å finne ut om det i det hele tatt virker med denne typen leke 😅 før jeg bruker 2000kr på en womanizer OG 😅
feliek54 Skrevet 23. oktober 2025 #2 Skrevet 23. oktober 2025 B87C skrev (2 minutter siden): Lurer på om noen har prøvd denne? Og hva dere eventuelt måtte mene om den. https://woome.no/produkt/toyjoy-flamengo-pulsating-g-spot-vibrator/ Har sett på womanizer OG, den er jo noooe dyr 🫣 så fant jeg denne og tenkte den kanskje kan være et godt alternativ for å finne ut om det i det hele tatt virker med denne typen leke 😅 før jeg bruker 2000kr på en womanizer OG 😅 Den er vel mer til bak
AnonymBruker Skrevet 23. oktober 2025 #3 Skrevet 23. oktober 2025 feliek54 skrev (3 minutter siden): Den er vel mer til bak Et lite tips fra en annen gammel mann; ta deg tid til å se på bilder, lese tekst, drikke kaffe, tenke deg om, før du i det hele tatt skriver noe. Anonymkode: e67da...1a2 2 2
AnonymBruker Skrevet 23. oktober 2025 #4 Skrevet 23. oktober 2025 feliek54 skrev (10 minutter siden): Den er vel mer til bak Den heter g-spot vibrator... Anonymkode: 922aa...8f7
Hedonborealis Skrevet 23. oktober 2025 #5 Skrevet 23. oktober 2025 Vi bruker en som denne her. Den vi har, er like stor og tung, men kjøpt på Amazon til en "litt" mindre pris. Fungerer helt konge. Vi har prøvd mye forskjellig. Denne topper alt. Den treffer G-punktet perfekt. Eneste leketøyet vi har brukt siden. https://www.sinful.no/p/njoy-pure-wand-g-and-p-punkts-stimulator/1010181?variantSku=10181
Even Tuell Skrevet 23. oktober 2025 #6 Skrevet 23. oktober 2025 AnonymBruker skrev (4 timer siden): Den heter g-spot vibrator... Anonymkode: 922aa...8f7 Mange av leketøyene som i utgangspunktet er laget for kvinner og hennes g-punkt kan fint også brukes analt ... av begge. Om en dildo fint kan gå inn bak, kan en vibrator også gjøre det. Det er selvsagt forskjell på hvor godt de treffer, men det er også variasjon i kroppene til folk. Med mindre du faktisk har prøvd selv, så burde du kanskje være mindre bombastisk? For ... det er egentlig ganske liten forskjell mellom å stimulere g-punktet i en vagina som p-punktet i en mannlig anal. Det er mye det samme. De samme tingene som er godt for kvinnen vil også kunne være godt for mannen; press, tapping, vibrasjoner, riller, trykk, massasje, levert mot "ett punkt litt inne hullet". I tillegg er åpningen veldig sensitiv .. være seg vagina eller anal. Jeg har selv prøvd et par kvinnelige vibratorer og de fungerer riktig så bra også for meg... både rabbitvibrator, trusevibrator som det TS linket til og god gammeldags dildo... i tillegg til de som markedsføres som rene prostatavibratorer. Min erfaring er at det ikke er noen vesentlig forskjell fra en "kvinnelig vibrator" og "mannlig vibrator". Og hvorfor skulle det være det? De er stort sett penisformede objekter i silikon som vibrerer og som man stapper inn i hølet mens det er en liten ting som stimulerer det du har på utsiden, være seg klitoris eller mellomkjøttet / pungen.
B87C Skrevet 23. oktober 2025 Forfatter #7 Skrevet 23. oktober 2025 Hedonborealis skrev (3 timer siden): Vi bruker en som denne her. Den vi har, er like stor og tung, men kjøpt på Amazon til en "litt" mindre pris. Fungerer helt konge. Vi har prøvd mye forskjellig. Denne topper alt. Den treffer G-punktet perfekt. Eneste leketøyet vi har brukt siden. https://www.sinful.no/p/njoy-pure-wand-g-and-p-punkts-stimulator/1010181?variantSku=10181 Takk for svar😊 denne kan minne litt om ene dildoen vi har, og det som er med den er at jeg blir sår el får vondt før vi kommer i mål 🫣 samme med fingre og andre greier vi har prøvd 🫣 Har en mini womanizer og den er guds gave til kvinner etter min mening 🤣 så tenkte at da kanskje noe med samme type stimuli kan være bra på gpunktet 😅
Janek Skrevet 24. oktober 2025 #8 Skrevet 24. oktober 2025 Har de fleste womanizerurgaver og elsker dem alle bortsett fra den g- punkt staven. Aldri fått den til på meg hvertfall og jeg syns selv jeg er ganske følsom oppi der.. Bruke den som dildo er unødvendig dyrt og mange alternativer som føles bedre da ☺️ 1 1
feliek54 Skrevet 24. oktober 2025 #9 Skrevet 24. oktober 2025 AnonymBruker skrev (På 23.10.2025 den 16.04): Et lite tips fra en annen gammel mann; ta deg tid til å se på bilder, lese tekst, drikke kaffe, tenke deg om, før du i det hele tatt skriver noe. Anonymkode: e67da...1a2 Sorry gikk lit fort her men den til bak er også lik en slik
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå