Gjest Gjest Skrevet 30. mars 2006 #1 Skrevet 30. mars 2006 Vi vurderer å få tatt noen fine kjærestebilder hos fotograf, som kan brukes til trykksakene i bryllupet. Er det noen som vet hva dette koster? Det beste hadde vært om vi kunne få med bildene på en CD etter fotograferingen.
Gjest Gjest Skrevet 30. mars 2006 #2 Skrevet 30. mars 2006 Dersom dere bor i nærheten av en Fame fotograf (tror det er det det heter) så har de jevlig tilbud på 500,-.
Gjest Gjest Skrevet 30. mars 2006 #3 Skrevet 30. mars 2006 Tilbudet er vel kun for fotograferingen. Du får ikke med deg CD'en under 10.000,- syntes jeg å ha hørt... Fame er vel den dyreste fotografen jeg har vært borti iallefall.. Har du ingen venner som er flinke da?
Floja Felíz Skrevet 30. mars 2006 #4 Skrevet 30. mars 2006 Tilbudet er vel kun for fotograferingen. Du får ikke med deg CD'en under 10.000,- syntes jeg å ha hørt... Fame er vel den dyreste fotografen jeg har vært borti iallefall.. Har du ingen venner som er flinke da? ← Å fytti grisen, det er det sykeste jeg har hørt!!!!
Gjest Piper Skrevet 30. mars 2006 #5 Skrevet 30. mars 2006 Tilbudet er vel kun for fotograferingen. Du får ikke med deg CD'en under 10.000,- syntes jeg å ha hørt... Fame er vel den dyreste fotografen jeg har vært borti iallefall.. Har du ingen venner som er flinke da? ← Man får med seg et bilde også, og det burde jo holde til dette.
Gjest Gjest Skrevet 30. mars 2006 #6 Skrevet 30. mars 2006 Fame har også restplasser i ukene til 250,-. Du får med deg et litt forstørret bilde til å ha i ramme. Ellers må du betale ekstra for hvert bilde du ønsker deg. SLik kan det jo bli dyrt. Men tror de er utrolig flinke å lage til stilige kort. Ellers er det jo som regel billigest med lokale fotografer, jeg ville prøvd meg der. Her tar fotografen 900,- da får du med deg masse bilder, og en album med bilder av dere. Får ikke cd da. Vi tok forlovelsesbilder hos fotograf, og har scannet disse inn på dataen (svart / hvitt) bruker disse på kirkeprogram og sanghefte
Gjest Gjest Skrevet 30. mars 2006 #7 Skrevet 30. mars 2006 Man får med seg et bilde også, og det burde jo holde til dette. ← Takk for svar! Snakket med Fame Fotografene i forrige uke. Så restplass-tilbudet på nettsidene deres, og ringte for å bestille. Denne pakken inneholdt fotografering + ett innrammet bilde. De skulle ha 4700 hvis vi skulle ha bildene på en CD. Jeg har forstått det slik at Fame er ganske dyre i forhold til andre fotografer. Derfor lurte jeg på om noen har tips om andre som er billigere? Bor i Bergen.
Fifi Skrevet 4. april 2006 #9 Skrevet 4. april 2006 (endret) Foreslår Brecht foto - om du bor i Bergen eller omegn Der får du bilder på CD for en rimeligere penge Endret 5. april 2006 av Fifi
Gjest Gjest Skrevet 6. april 2006 #10 Skrevet 6. april 2006 Fotografen vi velger tar bildene gratis, men tar ca 35 pr. kort.. Veldig greit, han trykker kortene og alt!
Gjest Gjest_ane_* Skrevet 6. september 2006 #11 Skrevet 6. september 2006 Hos art foto får du gratis forlovelses bilder, hvis du binder deg opp til bryllups fotografering.. disse bildene kan du bruke til bordkort, innvitasjoner osv.. http://www.artfoto-andersen.no/forlovelse.html
Gjest Gjest Skrevet 6. september 2006 #12 Skrevet 6. september 2006 det finnes fotografer som lar deg kjøpe bilder som du får med digitalt, da betaler du ikke for alle bildene, men for ett anntall som dere enten avtaler før eller etter fotografering. I tillegg kan du kjøpe papirkopier osv. Gule sider og så internett er kjekt, det ser ut til at de fleste fotografer har gode nettsider her i Oslo i allefall En fotosesjon på en time kan koste fra 800-1500 hos en fotograf/studio. Dersom de er billige, som fame, så tar de dette igjenn på å være svinedyre på produksjon. Hos fame så må du for eksempel kjøpe hele album og får ikke kjøpt bilder uten ramme... Skikkelig pengemaskin (har jobbet i markedsavdelingen, fysj!) Noen fotografer som ikke har studio lar deg få alle bildene digitalt, ganske enkelt forde de ikke har reproutstyr, eller gidder drive med det. Ring rundt!
Marianne78 Skrevet 7. september 2006 #13 Skrevet 7. september 2006 Vi skal få en kamerat med VELDIG bra kamera til å ta bilder til invitasjonene. Det er iallefall billigere. Og vi kan knipse en hel dag om vi vil uten at det koster oss en formue..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå