Gå til innhold

Du som har vært gjennom overgangsalderen

Fremhevede innlegg

Skrevet

Jeg er kvinne på snart 40, og ble rett og slett nysgjerrig på om de aller fleste har de samme symptomene?
Google mener det…

Jeg har et ganske riktig godt sexliv, og leser at mesteparten av kvinner i overgangsalderen f.eks opplever tørrhet i hud og slimhinner.

Er det noen som vil svare på om dette gjaldt for de?
Var eventuelt forbigående? Ble det en stor utfordring/problem?

Anonymkode: f3941...8c3

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg kom i tidlig overgangsalder når jeg var 31 år 🫣 Eneste problemene jeg fikk var skikkelig hetetokter, nattesvette og at mensen forsvant. Er 38 nå og er heldigvis ferdig med det verste håper jeg. 

Anonymkode: e662a...9bc

Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Jeg kom i tidlig overgangsalder når jeg var 31 år 🫣 Eneste problemene jeg fikk var skikkelig hetetokter, nattesvette og at mensen forsvant. Er 38 nå og er heldigvis ferdig med det verste håper jeg. 

Men nei har fortsatt ett sexliv med mannen så det med tørre slimhinner osv gjaldt ikke for meg 🙂 Finnes hjelpemidler hvis det skal skje til andre damer🙂

Skrevet

Merker det mest på vonde ledd og humørsvingninger, men det har jeg forsåvidt hatt hele livet. Og mye mindre energi. Har droppet alkohol helt, og hviler mye mer enn før. Det er en sorg å miste tempoet sitt. Men sexlivet har ikke endret seg i det hele tatt. Er kanskje mer løssluppen og tryggere enn før.

Anonymkode: 7f9e3...f9f

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...