Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet

Jeg skal treffe ei ukjent dame på lørdag på en 1 date. Det er lenge siden sist jeg var på date, så ganske rusten i gamet. Hvis det er god kjemi, hvor langt er det greit å gå? Gi en klem? Ta i hånden? Ta hånden på ryggen? Eller kan man gå så langt som å kysse?

Anonymkode: 0a8d6...81a

Videoannonse
Annonse
Skrevet

På første date så er en hadet-klem det eneste jeg synes er innenfor.

Anonymkode: b9fc4...2c3

Skrevet

Første date er som regel to helt ukjente mennesker som møtes for å se om det er noe gjensidig interesse. Er det det, vil begge møtes på nytt. Da først syns jeg det er innafor å begynne å ta på henne, og selv det ville vært altfor tidlig i mange tilfeller.

Anonymkode: 54b6c...de1

Skrevet

Syns det er greit med klem og kyss, alle mennene som har villet kysse meg på første date har spurt om det var greit at de kysset meg, noe jeg setter pris på 

Anonymkode: 490d3...742

Skrevet

En klem når du kommer og går , kanskje ta på ryggen hvis du på en måte går etter henne inn et sted . 

Anonymkode: a0430...53b

Skrevet

Det «drøyeste» du kan gjøre på første date er å gi en klem. Alt annet vil skremme dem bort.

Anonymkode: ebaf6...788

• Nyttig 2
Skrevet

For min del er en klem nok. Han begynte å ta på meg på andre date, tok armen over skulderen når vi satt på en benk. Den daten endte med et kyss. Føltes naturlig og fint ut, men det hadde ikke vært riktig med de andre typene jeg hadde vært på date med tidligere. Riktig nok ble denne fyren og jeg kjærester. Du må bare se an damen og kjemien 

Anonymkode: 735f9...544

Skrevet

Da må hun isåfall gi signaler som ikke er mulig å misforstå. Men greit å holde det til en klem første møte. Med mindre kjemien er så god at dere drar videre ut og tar et par glass vin, du merker hun setter seg tett inntil deg, kanskje legger hånden på låret ditt osv. 

Anonymkode: d5183...6de

Skrevet

Du må nesten se det litt an. For meg ville det være naturlig å gi en klem.

Anonymkode: 93871...06a

Skrevet

Når jeg datet, så startet jeg alltid med en klem. Og gikk aldri inn i en datingsituasjon der jeg hadde planlagt at jeg skulle kysse eller ha sex på første date. Man starter alltid med å begynne med fysisk berøring, på ufarlige steder som hender og skuldre. Om det er naturlig å fint, så er håret en fin plass å gå videre, men dette er jo kun om dere har god dialog og at hun viser at hun setter pris på berøring. Jeg har ofte spurt eller varslet at jeg vil kysse, og det fungerer egentlig ganske fint, har alltid lest situasjonen korrekt.  

• Nyttig 1
Skrevet

Mann her. Jeg har ved flere anledninger endt opp med å kysse på første date. Da har det gjerne vært god skrivekjemi på forhånd, som bare blir bekreftet. Kun den ene gangen var det litt alkohol inne i bildet, og lett klining føltes helt naturlig. 

Hun som ble kjæresten min, satt slik at jeg halvveis i daten kunne begynne å pjuske med foten hennes. Jeg tolket det som om at litt nærkontakt var greit, og jeg tok ikke feil. 

En gjenganger er at det har vært ganske dype samtaler, slik at følelsene kommer litt utenpå. Da sitter det lettere å søke mot hverandre. 

Anonymkode: 72ef7...4c4

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...