Gå til innhold

Cuckoldfantasier

Fremhevede innlegg

Skrevet

Samboer og jeg har et trygt, sterkt og seksuelt forhold. Vi har begge sterke cuckoldfantasier. Har litt erfaringer med swinging, men ikke mye. Uansett, hun vil knulle en annen mann mens jeg ser på og hjelper til. Tenner oss begge sykt mye. I går når vi hadde sex med mye kinky prat, sa hun at hun vil elske meg enda mer dersom jeg er cuckolden hennes. Jeg fikk umiddelbart en sterk og heftig orgasme av det hun sa. Vi liker begge at hun styrer når jeg skal få orgasme. Vi skal muligens møte en mann denne helgen etter litt chatting via en swingerside og snap. Hva har dere andre som lever i et cuck-forhold av erfaring? Hva tror dere er tenningen for dere? 

Anonymkode: abb49...b36

• Hjerte 3
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Aldri hørt om. Runketråd?

Anonymkode: f495e...b96

Skrevet
AnonymBruker skrev (7 minutter siden):

Aldri hørt om. Runketråd?

Anonymkode: f495e...b96

Nope. Ikke i det hele tatt, men et ærlig og oppriktig innlegg. 

TS 

Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Samboer og jeg har et trygt, sterkt og seksuelt forhold. Vi har begge sterke cuckoldfantasier. Har litt erfaringer med swinging, men ikke mye. Uansett, hun vil knulle en annen mann mens jeg ser på og hjelper til. Tenner oss begge sykt mye. I går når vi hadde sex med mye kinky prat, sa hun at hun vil elske meg enda mer dersom jeg er cuckolden hennes. Jeg fikk umiddelbart en sterk og heftig orgasme av det hun sa. Vi liker begge at hun styrer når jeg skal få orgasme. Vi skal muligens møte en mann denne helgen etter litt chatting via en swingerside og snap. Hva har dere andre som lever i et cuck-forhold av erfaring? Hva tror dere er tenningen for dere? 

Elske deg enda mer hvis du lar andre menn knulle henne, ja…

Anonymkode: 7c3f4...a58

Skrevet
AnonymBruker skrev (32 minutter siden):

Elske deg enda mer hvis du lar andre menn knulle henne, ja…

Ikke lek psykolog. Akkurat DET er dirty talk. Vi vet begge å si akkurat de rette tingene til hverandre. Vi har et fantastisk sexliv, men litt krydder er bare gøy. Sånn gjør VI det. 

• Hjerte 1
Skrevet

Vi har delvis levd det ut, med bare positivt resultat. Og gjett hva, vi elsker hverandre enda mer 😉 

Det tok nok litt tid før jeg (kvinnen) ble overbevist om at det virkelig var noe han ønsket å prøve, men det virker som dere allerede har orden på. 

Vår første erfaring var på en swinger klubb hvor jeg suger en singel mann før han tok med bakfra. Mannen min deltok litt, men så fort det meste på. Det var helt sykt rått! 

Jeg vil ikke snakke for mye på vegne av han, men som jeg har forstått er noe av treningen styrt av sjalusi. Men på en god måte! At han får se meg opplever nytelse fra noen andre, føle på det å slippe meg fri, men samtidig være trygg på at jeg kommer tilbake til han. Sexen vi to har etterpå er rå, hvor han må "ta meg tilbake" 😏 

Men skal man gå helt cuck, innebærer det også en del degradering og ydmykelse av mannen, det har vi aldri likt eller praktisert. Så havner kanskje mer i kategorien Stag/Vixen. 

Lykke til i helga da blir et spennede møte 🤩 Og husk at dette to alltid er basen. Bli enige om tegn eller safe words i tilfelle det føles feil og dere vil avbryte. Men ellers, nyt det!

Anonymkode: a54c9...9d1

• Hjerte 1
Skrevet

Bare ikke tro du gir henne en gave om du serverer henne en mann hun ikke har hatt et ord med i laget angående å velge. Det er det de fleste slike forhold blir ødelagt på. At mannen blir så ivrig og tror at kvinner reagerer like positivt på slikt som menn lettere gjør det, og derfor uforvarende kommer til å presse kvinnen til å ha sex med menn hun faktisk ikke ønsket. 

Anonymkode: 69e07...262

Skrevet
AnonymBruker skrev (12 timer siden):

Ikke lek psykolog. Akkurat DET er dirty talk. Vi vet begge å si akkurat de rette tingene til hverandre. Vi har et fantastisk sexliv, men litt krydder er bare gøy. Sånn gjør VI det. 

You do you, bare så lenge ikke noen her forvirres til å tro at å la kona knulles av andre menn er en måte å få henne til å utvikle sterkere følelser for mannen sin. 🤷‍♂️

Skrevet

Leser at TS får kritikk for å tvinge samboeren med på dette. Slik leser ikke jeg HI om det han skriver er sant.

Det aller viktigste er at begge vil og tenner på dette. Dernest må de ha en seriøs prat om dette i en ikke-seksuell setting for å finne ut hva som er "lov" og hva som ikke er innafor. Ha et stoppord om en av partene ikke syntes dette var ok.

Det må være hun som velger en kandidat og eventuelt ha et kjemitreff alene med han i forkant. Det er hennes nytelse og valg som må være førsteprioritet. Selvsagt skal også samboers synspunkter bety noe.

Stag/vixen-forhold er noe som jeg kunne tenke meg å utforske, og vi har snakket litt om det, men det er helt opp til henne å initere dette nå. Jeg vet hun tenner lett på andre kjekke gutter/menn. Vi er i et langt og bunnsolid forhold så ikke redd for å miste henne. Vi kan begge av og til kjenne litt på "sommerfugler", men vet hva vi har hjemme.

Anonymkode: caf41...834

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (17 timer siden):

Vi har delvis levd det ut, med bare positivt resultat. Og gjett hva, vi elsker hverandre enda mer 😉 

Det tok nok litt tid før jeg (kvinnen) ble overbevist om at det virkelig var noe han ønsket å prøve, men det virker som dere allerede har orden på. 

Vår første erfaring var på en swinger klubb hvor jeg suger en singel mann før han tok med bakfra. Mannen min deltok litt, men så fort det meste på. Det var helt sykt rått! 

Jeg vil ikke snakke for mye på vegne av han, men som jeg har forstått er noe av treningen styrt av sjalusi. Men på en god måte! At han får se meg opplever nytelse fra noen andre, føle på det å slippe meg fri, men samtidig være trygg på at jeg kommer tilbake til han. Sexen vi to har etterpå er rå, hvor han må "ta meg tilbake" 😏 

Men skal man gå helt cuck, innebærer det også en del degradering og ydmykelse av mannen, det har vi aldri likt eller praktisert. Så havner kanskje mer i kategorien Stag/Vixen. 

Lykke til i helga da blir et spennede møte 🤩 Og husk at dette to alltid er basen. Bli enige om tegn eller safe words i tilfelle det føles feil og dere vil avbryte. Men ellers, nyt det!

Anonymkode: a54c9...9d1

Takk for råd. I vår fantasi er det full blown cuckolding, men i realiteten blir det nok mer stag/vixen. Som du skriver så bra, så har det noe med sjalusi å gjøre, og at jeg tar henne tilbake. Det skal sies at jeg ble bedratt av min eks-kone (forøvrig en helt syk historie), så for meg har dette blant annet med å ta kontrollen over indre frykt ved at jeg er tilstede. 

TS 

• Hjerte 2
Skrevet
AnonymBruker skrev (16 timer siden):

Bare ikke tro du gir henne en gave om du serverer henne en mann hun ikke har hatt et ord med i laget angående å velge. Det er det de fleste slike forhold blir ødelagt på. At mannen blir så ivrig og tror at kvinner reagerer like positivt på slikt som menn lettere gjør det, og derfor uforvarende kommer til å presse kvinnen til å ha sex med menn hun faktisk ikke ønsket. 

Anonymkode: 69e07...262

Hun styrer hvilke hun evt vil ha. Men, det er ikke mange å velge mellom da hun liker de sånn som meg i kropp, utseende og personlighet. 

TS

Skrevet

Jeg og dama var lenge nyskjerrig på dette vår vei inn i det ble via forum og snapchat, der var mange ivrige men måten vi fant en seriøs på var at henne ikke ga hen alt han ba om med engang men testa om han var tålmodig nok med bare "teasing"

Anonymkode: 8691c...46a

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...