AnonymBruker Skrevet 22. oktober 2025 #1 Skrevet 22. oktober 2025 Hei dere, Det siste året er det blitt kastet på meg så vanvittig mange ulike smerter og symptomer, og jeg synes det er så ekstremt tøft å stå i. Det har vært alt fra underlivssmerter (vulvodyni) i 6 mnd, men som er blitt bedre, ekstreme smerter i øvre del av mage ved matinntak og utslett på magen, nervesmerter i øyet og spindelvevsfølelse i samme ansiktshalvdel, og nå ekstrem kvalme. Jeg er mamma og kone, og dette tærer sånn på samvittigheten min over at det stadig vekk dukker opp symptomer som slår meg helt i bakken. Jeg kan nevne at jeg opplevde mye stress og større livsbelastninger i forkant av alt dette. Jeg kjenner ingen som sliter med smerter og ubehag på daglig basis, og det er ensomt. I tillegg har dette trigget angsten som jeg slet med en del år tilbake i tid, og jeg kjenner på en mørk og tung følelse. Er det andre som har fått mange symptomer kastet på seg? Og forhåpentligvis komt seg ut av det til slutt? Nå er det kvalmen som absolutt er verst. takker for alle svar Anonymkode: 207aa...bd3 1
AnonymBruker Skrevet 22. oktober 2025 #2 Skrevet 22. oktober 2025 Jeg har smerter og vonder over hele kroppen pga nervroborreliose. Flytter på seg hele tiden. Kan ha smerter i alt fra underliv til tær..Feel u! Anonymkode: 1982e...10f 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå