AnonymBruker Skrevet 21. oktober #1 Skrevet 21. oktober Hei. Er redd for at jeg må pakke tingene mine for å flytte fordi personen som slo meg ned får regress fra kontoret fra voldsoffererstatning og er så redd nå at jeg tørr ikke å gå ut når det er mørkt ute. Har vært hos psykolog i nærmere 1år angående saken og psykologen sa at jeg kommer kanskje til å aldri bli helt bra igjen, sliter med angst og har kompleks ptsd. Jeg kommer til å miste venner,jobb osv Anonymkode: 9376c...9b6 1
AnonymBruker Skrevet 21. oktober #2 Skrevet 21. oktober Du kan spørre om voldsalarm og du kan søke om besøksforbud❤️ snakk med politiet og gå så ofte du kan til psykologen din sånn at du får god nok hjelp❤️ Anonymkode: 4f23c...15b
AnonymBruker Skrevet 21. oktober #3 Skrevet 21. oktober AnonymBruker skrev (33 minutter siden): Hei. Er redd for at jeg må pakke tingene mine for å flytte fordi personen som slo meg ned får regress fra kontoret fra voldsoffererstatning og er så redd nå at jeg tørr ikke å gå ut når det er mørkt ute. Anonymkode: 9376c...9b6 Hvilken relasjon hadde du til vedkommende? Er det noen rasjonell grunn for at du må flytte? Dette må du snakke med psykologen om før du kommer på at også gjerningspersonen kan flytte på seg. Anonymkode: e4003...a70
AnonymBruker Skrevet 21. oktober #4 Skrevet 21. oktober AnonymBruker skrev (14 minutter siden): Hvilken relasjon hadde du til vedkommende? Er det noen rasjonell grunn for at du må flytte? Dette må du snakke med psykologen om før du kommer på at også gjerningspersonen kan flytte på seg. Anonymkode: e4003...a70 Jeg hadde ikke relasjon til vedkommende. Er redd for personen, ja personen kan også flytte på seg men tror ikke på at personen gjør det dessverre. Anonymkode: 9376c...9b6
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå