AnonymBruker Skrevet 21. oktober 2025 #1 Skrevet 21. oktober 2025 Vil bare råde alle om å ligge unna Hellotickets. Jeg kjøpte billetter til en konsert hos dem, og ble skikkelig lurt. Jeg ser nå at jeg var nok litt for kjapp med undersøkelsene mine i forkant. Brukte Trustpilot, og der var anmeldelsene gode. MEN da kjøpet var gjennomført, fikk jeg beskjed om at billettene ikke ville komme før rett før arrangementet. Det er jo selvfølgelig uakseptabelt, særlig siden dette innebar utenlandsreise. Så jeg klager og krevde å få billettene tilsendt med det samme. Billettene kom, men via en privat e-post, og det viser seg at dette dreier seg om videresalg, og at de hadde lagt på 400 Euro på den opprinnelige billettprisen! Helt sykt. Jeg har klaget, selvfølgelig, men ingenting skjer. Gikk for øvrig inn på Trustpilot for å skrive min egen anmeldelse, men da ble den flagget som usann, selv om jeg sendte dokumentasjon på både mitt kjøp og den opprinnelige prisen. Her ble jeg skikkelig lurt. Råder alle andre til å ligge unna. Anonymkode: 825d4...011
AnonymBruker Skrevet 21. oktober 2025 #2 Skrevet 21. oktober 2025 Jeg skjønte ikke helt denne forklaringen din. Ble det lagt på 400 euro etter at du hadde bestilt eller ble de annonsert med den høye prisen du har betalt? Anonymkode: c7040...3a8
AnonymBruker Skrevet 21. oktober 2025 #3 Skrevet 21. oktober 2025 AnonymBruker skrev (1 time siden): Billettene kom, men via en privat e-post, og det viser seg at dette dreier seg om videresalg, og at de hadde lagt på 400 Euro på den opprinnelige billettprisen! Helt sykt. Jeg har klaget, selvfølgelig, men ingenting skjer. Anonymkode: 825d4...011 Når du er villig til å kjøpe billetter som er videresalg kan du ikke bli overrasket dersom opprinnelig pris kanskje var lavere. Anonymkode: 6aaf4...f70 3
AnonymBruker Skrevet 21. oktober 2025 #4 Skrevet 21. oktober 2025 Som bedrift så kjøper man jo ikke billetter (eller en hvilken som helst annen vare) for å videreselge uten å få noe igjen for det. Du synes billetten var verdt prisen du betalte, da er dette markedsverdien. Du stod fritt til å undersøke hva billettene kostet i utgangspunktet og eventuelt la være å kjøpe. Det har du valgt å ikke gjøre. De ordnet opp og sendte deg billettene i god tid før reisen din. Du har ikke noe å klage på her, forstår at anmeldelsen din ble flagget. Anonymkode: a2484...ac0
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå