Smileforjoy Skrevet 21. oktober 2025 #1 Skrevet 21. oktober 2025 Bare for en stund. Myke kyss Sterke armer Ta vare på, beskytte Bare for en stund. Hver gang jeg tillater meg å hvile i noen armer, kjenner jeg at jeg faktisk ikke ønsker å gjøre dette alene. Dette her vi kaller livet. ikke for en hver pris. Men nå kanskje mer enn noen gang, på den stille måten hvor drivet har stilnet. Som en flamme med litt for lite oksygen, dempet men fortsatt klar for å eksplodere. Jeg orker ikke kjempe mer med stemmene som sier at jeg ikke er verdt det og meg selv som prøver å motbevise det, i natten der ingen ser. perfekt sminke og fine klær. Avslørende men ikke for mye, pimper vin og spiser deilig middag. Kul, tatovert, drikker øl og snakker høyt. Synlig, ikke redd ! Veldig forvirret, veldig liten, spør om å få lov til å mota kjærlighet . Vi tre, har akkurat samme verdi =bare for en liten stund 2
AnonymBruker Skrevet 21. oktober 2025 #2 Skrevet 21. oktober 2025 Smileforjoy skrev (8 timer siden): Bare for en stund. Myke kyss Sterke armer Ta vare på, beskytte Bare for en stund. Hver gang jeg tillater meg å hvile i noen armer, kjenner jeg at jeg faktisk ikke ønsker å gjøre dette alene. Dette her vi kaller livet. ikke for en hver pris. Men nå kanskje mer enn noen gang, på den stille måten hvor drivet har stilnet. Som en flamme med litt for lite oksygen, dempet men fortsatt klar for å eksplodere. Jeg orker ikke kjempe mer med stemmene som sier at jeg ikke er verdt det og meg selv som prøver å motbevise det, i natten der ingen ser. perfekt sminke og fine klær. Avslørende men ikke for mye, pimper vin og spiser deilig middag. Kul, tatovert, drikker øl og snakker høyt. Synlig, ikke redd ! Veldig forvirret, veldig liten, spør om å få lov til å mota kjærlighet . Vi tre, har akkurat samme verdi =bare for en liten stund Nydelig ❤️ Anonymkode: 296d4...465 1
AnonymBruker Skrevet 21. oktober 2025 #3 Skrevet 21. oktober 2025 Smileforjoy skrev (8 timer siden): Vi tre, har akkurat samme verdi =bare for en liten stund Trekant på gang? Anonymkode: 2e6fe...ff9
AnonymBruker Skrevet 22. oktober 2025 #4 Skrevet 22. oktober 2025 AnonymBruker skrev (16 timer siden): Trekant på gang? Anonymkode: 2e6fe...ff9 Må være fint å leve med så lite dybde Anonymkode: 93ff1...417
AnonymBruker Skrevet 22. oktober 2025 #5 Skrevet 22. oktober 2025 Smileforjoy skrev (På 21.10.2025 den 12.01): Bare for en stund. Myke kyss Sterke armer Ta vare på, beskytte Bare for en stund. Hver gang jeg tillater meg å hvile i noen armer, kjenner jeg at jeg faktisk ikke ønsker å gjøre dette alene. Dette her vi kaller livet. ikke for en hver pris. Men nå kanskje mer enn noen gang, på den stille måten hvor drivet har stilnet. Som en flamme med litt for lite oksygen, dempet men fortsatt klar for å eksplodere. Jeg orker ikke kjempe mer med stemmene som sier at jeg ikke er verdt det og meg selv som prøver å motbevise det, i natten der ingen ser. perfekt sminke og fine klær. Avslørende men ikke for mye, pimper vin og spiser deilig middag. Kul, tatovert, drikker øl og snakker høyt. Synlig, ikke redd ! Veldig forvirret, veldig liten, spør om å få lov til å mota kjærlighet . Vi tre, har akkurat samme verdi =bare for en liten stund Dette er jo bare rør. Hvilke tre da ? Du bør trene med på Chat GPT promote e dine. Anonymkode: 259c3...b2e 2
AnonymBruker Skrevet 22. oktober 2025 #6 Skrevet 22. oktober 2025 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Dette er jo bare rør. Hvilke tre da ? Du bør trene med på Chat GPT promote e dine. Anonymkode: 259c3...b2e *promptene Anonymkode: 259c3...b2e
AnonymBruker Skrevet 22. oktober 2025 #7 Skrevet 22. oktober 2025 En kuk i munn - jo bare for en stund En kuk i øret- hva har han der å gjøre? En kuk i rassen - ja det var rette plassen Anonymkode: 736eb...040 3
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå