Magwen Skrevet 21. oktober 2025 #1 Skrevet 21. oktober 2025 Si at dere har havnet på en øde øy i 3 måneder. Dere har hatt nok mat og drikke. Hvilken person fra KG ville dere hatt med, si gjerne hvorfor🌹🥰🌺. Er litt usikker hvem jeg ville hatt med, men kanskje Kaffeguri. Hun skriver hun er ensom. Hva med dere folkens
Beneath the Moon Skrevet 21. oktober 2025 #2 Skrevet 21. oktober 2025 @Hoppetaujenta,bare fordi hun er den hun er 1 1
Hydrium Skrevet 21. oktober 2025 #3 Skrevet 21. oktober 2025 @Ciaran & Ciara da for jeg 2 for 1 😋❤️ eller @Frøkenfryden fordi hun kan virkelig lage mat, og hun kunne lært meg om psykologi, så av egoistiske, men gode grunner. Eller @Lur Venn fordi jeg kunne gjort de tre mnd til en spirituell tur, der jeg fant min indre pervo. Jeg vil vite hvor mye koffort jeg kan inkludere i hverdagen. 2
Cid Skrevet 22. oktober 2025 #4 Skrevet 22. oktober 2025 @Titania, vi kunne diskutert spill for å få månedene til å fly 😅
Cid Skrevet 22. oktober 2025 #5 Skrevet 22. oktober 2025 Hydrium skrev (3 timer siden): @Ciaran & Ciara da for jeg 2 for 1 😋❤️ eller @Frøkenfryden fordi hun kan virkelig lage mat, og hun kunne lært meg om psykologi, så av egoistiske, men gode grunner. Eller @Lur Venn fordi jeg kunne gjort de tre mnd til en spirituell tur, der jeg fant min indre pervo. Jeg vil vite hvor mye koffort jeg kan inkludere i hverdagen. Ser du også for deg Lost når seg for deg dette?
Lur Venn Skrevet 22. oktober 2025 #6 Skrevet 22. oktober 2025 Hydrium skrev (7 timer siden): @Ciaran & Ciara da for jeg 2 for 1 😋❤️ eller @Frøkenfryden fordi hun kan virkelig lage mat, og hun kunne lært meg om psykologi, så av egoistiske, men gode grunner. Eller @Lur Venn fordi jeg kunne gjort de tre mnd til en spirituell tur, der jeg fant min indre pervo. Jeg vil vite hvor mye koffort jeg kan inkludere i hverdagen. Jeg blir med hvis du bader naken i havet 1
Hydrium Skrevet 22. oktober 2025 #7 Skrevet 22. oktober 2025 Cid skrev (12 timer siden): Ser du også for deg Lost når seg for deg dette? Har ikke sett Lost, ser mer for meg fluenes herre 1
Hydrium Skrevet 22. oktober 2025 #8 Skrevet 22. oktober 2025 Lur Venn skrev (8 timer siden): Jeg blir med hvis du bader naken i havet Nei, vil ikke få "crabs" 😋 Har hørt at man får det av å bade naken i havet.
Cid Skrevet 22. oktober 2025 #9 Skrevet 22. oktober 2025 Hydrium skrev (49 minutter siden): Nei, vil ikke få "crabs" 😋 Har hørt at man får det av å bade naken i havet. Ha det på en pinne og så har dere crabsticks:D 1
Lur Venn Skrevet 22. oktober 2025 #10 Skrevet 22. oktober 2025 Hydrium skrev (1 time siden): Nei, vil ikke få "crabs" 😋 Har hørt at man får det av å bade naken i havet. Ja sånne flate krabber er ikke til å spøke med, vi får finne oss en kulp inne på øya
Cid Skrevet 22. oktober 2025 #11 Skrevet 22. oktober 2025 Lur Venn skrev (Akkurat nå): Ja sånne flate krabber er ikke til å spøke med, vi får finne oss en kulp inne på øya Kulp fiction.
Lur Venn Skrevet 22. oktober 2025 #12 Skrevet 22. oktober 2025 Cid skrev (Akkurat nå): Kulp fiction. Kulp friction
Magwen Skrevet 22. oktober 2025 Forfatter #13 Skrevet 22. oktober 2025 En kulp høres hærlig ut. Bade å gå naken i 3 måneder hadde vært topp. Hatt med ei dame som kun hadde sagt ja. Fins det slike her på KG tro🌹🌹
Frøkenfryden Skrevet 24. oktober 2025 #14 Skrevet 24. oktober 2025 Hydrium skrev (På 21.10.2025 den 22.45): @Ciaran & Ciara da for jeg 2 for 1 😋❤️ eller @Frøkenfryden fordi hun kan virkelig lage mat, og hun kunne lært meg om psykologi, så av egoistiske, men gode grunner. Eller @Lur Venn fordi jeg kunne gjort de tre mnd til en spirituell tur, der jeg fant min indre pervo. Jeg vil vite hvor mye koffort jeg kan inkludere i hverdagen. Haha vi skal få det koselig! Håper vi innimellom kan ha pause fra psykologi og baksnakke hverandre og kjendiser😂 1
Hydrium Skrevet 24. oktober 2025 #15 Skrevet 24. oktober 2025 Frøkenfryden skrev (6 minutter siden): Haha vi skal få det koselig! Håper vi innimellom kan ha pause fra psykologi og baksnakke hverandre og kjendiser😂 Ja, kanskje likegreit det, jeg er ikke en fast learner 😅 1
Cid Skrevet 24. oktober 2025 #16 Skrevet 24. oktober 2025 Frøkenfryden skrev (29 minutter siden): Haha vi skal få det koselig! Håper vi innimellom kan ha pause fra psykologi og baksnakke hverandre og kjendiser😂 Tema: Sophie Elise 😛
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå