Gå til innhold

Ideer til overraskelse 18 års dagen

Fremhevede innlegg

Skrevet

Jeg har en 18 åring som gjør det han skal. Har aldri hevet stemmen til meg, gjør lekser, ruser seg ikke, trener, kanskje litt for skikkelig. Han har ikke så mange venner og går mye alene. 

Jeg vil gjerne lage en fin overraskelse til han, men det er ikke alt som fenger. Vi skal spise ute på restaurant sammen med stor familie, omtrent 20 stykker. Jeg ville gjerne gjort noe da, overrasket med noe, men finner ingen gode ideer. Det blir enten for kjedelig eller for voldsomt og passer ikke på restaurant med mange andre der. 

Ville så gjerne gjort noe gøy, han fortjener å bli gjort stas på. Er det noen som har forslag? 

Anonymkode: d2849...452

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg ville tenkt en litt ekstra fin/spesiell gave som viser at du forstår deg på interessene hans. For virker som han er en person som synes det er veldig kleint hvis du prøver å gjøre noe gøy, liker han i det hele tatt overraskelser? Isåfall måtte det vært å få noen kjendis han synes er kul til å gratulere han med dagen på video eller noe sånt, men det er jo litt kleint det også.

Anonymkode: b0ca3...683

Skrevet

Hvilke interesser har han?

Anonymkode: 4bfd4...80d

Skrevet

Du er jo den nærmeste til å vite hva han blir glad for. 

Anonymkode: 7db07...dab

Skrevet

En weekends tur. 

Konsert billetter til en artist han liker.

På en restaurant med stor familien er det ikke så mye å få gjort som er skikkelig stas. Eneste da er dyre gaver som blir gitt men jeg antar det ikke var noe slikt du sikter til.

Hvor dere bor i landet og guttens interesser har mye å si. Min liker ikke overraskelser og kan være litt vanskelig å gjøre stas på med typiske overraskelser eller styr, men siden jeg kjenner gutten så godt vet jeg hva som er av interesse og hva som er mulig å gjennomføre.

Anonymkode: 73d83...85f

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...