AnonymBruker Skrevet 20. oktober 2025 #21 Skrevet 20. oktober 2025 AnonymBruker skrev (27 minutter siden): Jeg har aldri vasket under der, og det renner absolutt ikke "drit" nedover fra den kanten. Har du kronisk diaré? Anonymkode: 33a84...36d Jeg har heller ikke vasket under den ringen og har hatt samme do i 30 år. Ikke renner det møkk derfra og heller ingen vond lukt. Om så skulle skje at det vil renne møkk derfra så bytter jeg ut doen. Ti ville hester ville ikke fått meg til å vaske der, det klør i fingrene bare av tanken 🤮 Jeg vasker doen flere ganger i uka og utvendig sprayer jeg og lar virke en kort tid, så spyler jeg av med dusjen. Anonymkode: f5996...a2c 2
AnonymBruker Skrevet 20. oktober 2025 #22 Skrevet 20. oktober 2025 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Hva slags skit havner der? Jeg driter ikke opp under kanten. Anonymkode: 728f7...dd6 Noen har bakteriefobi. Det kan nok bli skittent der i og med at det alltid er fuktig der og støv virvler rundt + at det nok kan bli noe algevekst. Det hender jeg putter slike rengjøringspinner/-tabletter nedi cisterna, og da blir det rent der også. Evt. ha en dæsj klorin oppi der. Anonymkode: 087de...33d
AnonymBruker Skrevet 20. oktober 2025 #23 Skrevet 20. oktober 2025 Ok så koen valgte med vilje å ikke skjønne at jeg ikke mente drit som i avføring, ok, men alle kan vel forstå at en bør vaske alle kriker og kroker av noe en driter oppi, bokstavelig talt, men som noen sa, prøv papir der og se selv. Anonymkode: e3dd0...621 1
AnonymBruker Skrevet 20. oktober 2025 #24 Skrevet 20. oktober 2025 AnonymBruker skrev (52 minutter siden): Ikke bruk skurekrem i do og ikke bruk spray. Skurekrem ødelegger porselenet. Spray ødelegger lungene dine. https://www.nrk.no/viten/studie_-bruk-av-rengjoringsmidler-kan-skade-lungene-1.13917447 Anonymkode: c9c63...df1 Dette! Pluss at det er viktig å skylle overflater godt, særlig dersom man varierer vaskemidler. Noen er klorbasert og andre er amoniakkbasert. Blandes disse ved et uhell så slitet man. Anonymkode: 44a24...7a1 1
AnonymBruker Skrevet 20. oktober 2025 #25 Skrevet 20. oktober 2025 AnonymBruker skrev (1 time siden): Hva farlig skjer om man ikke vasker der? Jeg hverken tar under der eller sleiker under der. Anonymkode: 728f7...dd6 Du slikker vel ikke på doen noen steder, men vasker den allikevel.. Rar tankegang å vaske utenpå doen men ikke innvendig. De færreste driter ved utafor doen. Det samler seg masse skitt under kanten. Som lukter helt forferdelig. Den tideligere eieren her hadde ikke vasket der, og det er ærlig talt noe av det verste jeg har vasket. Sluk i dusjen er barnemat i forhold. Det trenger ikke å komme avføring dit, men litt tissdråper og bakterier er nå greit å vaske vekk. Som sagt, prøv å tørke under med et hvitt papir så tenker jeg nok du finner frem dobørsten Anonymkode: 642ac...b35 1
AnonymBruker Skrevet 20. oktober 2025 #26 Skrevet 20. oktober 2025 AnonymBruker skrev (1 time siden): Du slikker vel ikke på doen noen steder, men vasker den allikevel.. Rar tankegang å vaske utenpå doen men ikke innvendig. De færreste driter ved utafor doen. Det samler seg masse skitt under kanten. Som lukter helt forferdelig. Den tideligere eieren her hadde ikke vasket der, og det er ærlig talt noe av det verste jeg har vasket. Sluk i dusjen er barnemat i forhold. Det trenger ikke å komme avføring dit, men litt tissdråper og bakterier er nå greit å vaske vekk. Som sagt, prøv å tørke under med et hvitt papir så tenker jeg nok du finner frem dobørsten Anonymkode: 642ac...b35 Hvor har jeg skrevet at jeg bare vasker doen utvendig 🤔? Hvis jeg ikke vasker doen blir det kalk-avleiringer der vannet renner ned og langs kanten av vannet som ikke er fint. Anonymkode: 728f7...dd6
AnonymBruker Skrevet 20. oktober 2025 #27 Skrevet 20. oktober 2025 AnonymBruker skrev (3 timer siden): Det ser du med det blotte øye når du gjør det 😝 Anonymkode: 642ac...b35 Jeg har aldri hatt noe der., ever.🤷♀️ Sjekker innimellom og det er rent. Anonymkode: 4e6e9...bd9
AnonymBruker Skrevet 20. oktober 2025 #28 Skrevet 20. oktober 2025 AnonymBruker skrev (18 minutter siden): Hvor har jeg skrevet at jeg bare vasker doen utvendig 🤔? Hvis jeg ikke vasker doen blir det kalk-avleiringer der vannet renner ned og langs kanten av vannet som ikke er fint. Anonymkode: 728f7...dd6 Under kanten er det mest skitne, dvs mest bakteriefylte stedet. Jeg mente det er rart du vasker doen utenpå og ignorerer det stedet som virkelig trenger en vask Anonymkode: 642ac...b35 1 1
AnonymBruker Skrevet 20. oktober 2025 #29 Skrevet 20. oktober 2025 AnonymBruker skrev (52 minutter siden): Under kanten er det mest skitne, dvs mest bakteriefylte stedet. Jeg mente det er rart du vasker doen utenpå og ignorerer det stedet som virkelig trenger en vask Anonymkode: 642ac...b35 Dokumentasjon på at det er det mest bakteriefylte stedet? Anonymkode: 728f7...dd6 1
AnonymBruker Skrevet 20. oktober 2025 #30 Skrevet 20. oktober 2025 Ikke glem at det er flere toaletter nå som kommer med såkalt "rim free"-spylekant. Så det er ikke alle som har den kanten dere hyler ut om. Ville ikke brukt skurekrem selv, det vil bare føre til riper. WC-rens burde holde i massevis. Anonymkode: 2c3b6...057 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå