Gå til innhold

Nå skal han bli forelska????????

Fremhevede innlegg

Skrevet

Hei er et utested jeg har vanka på og kom like etter jeg starta å gå der i kontakt med en mann. Han er veldig snill. Vi hilsa alltid og snakka litt, jeg ble etterhvert litt småforelska(eller hekta retteresagt). Men selv om han alltid var glad for og se meg  var han ikke interessert i meg slik. Selv om det også fra hans side var småflørting. jeg måtte bare innse at han ikke var interessert.

Var en stund da vi ikke møttes så mye. Men så møtte jeg på han igjen og da var pluselig interessert. og vi ble stående sammen hele kvelden, men gikk hver til vårt etterpå. Han spiller i et band og han inviterte meg for og se han spille. Men jeg føler mange måter han har fått "sjansen sin".  Hva er det med menn altså???? 

Jeg har nå liksom insett at det ikke blir oss to, også skal han komme tilbake. Jeg kjente liksom ikke helt på de samme følelsene fordi jeg har jobba så mye med at han ikke var tilgjengelig. What to do??????????????????

Anonymkode: 29261...0bf

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det er da ganske normalt å føle ulikt om folk på ulike tidspunkt i livet? Du aner ikke hva hvor han var i livet sist. Kanskje var han opphengt i noen andre, eller nylig kom ut av et stygt brudd. Kanskje mora hans nettopp hadde daua eller han var deppa pga xyz. 

Dersom du tror dere kan bli bra så er det vel bare til å gi det et forsøk? Hjertesorg risikerer man hver gang man vurderer et forhold.

Anonymkode: d4285...a17

• Liker 2
  • Nyttig 1
Skrevet

Nei, men hvis du ikke lenger følelsen for å prøve så dropper du det. Er ikke noe krav å date. For ha blir det litt «synd trist leit».

Ellers kan du gå på en date eller to og se, evn bare avbryte det

Anonymkode: ad61e...d75

Skrevet

Det skulle vært veldig interessant å se denne situasjonen som flue på veggen. Hvor direkte var du? Hvilke ord kom ut av munnen din? Hintet du vagt, og håpet at han egentlig skulle innta den sårbare posisjonen her? 

Anonymkode: 686b6...9fb

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...