Hunmedham Skrevet 19. oktober 2025 #1 Skrevet 19. oktober 2025 Jeg tenker på ting der andre ser, eller kan se, noe seksuelt hos deg - som du gjør med vilje fordi fremvisningen eller eksponeringsrisikoen gjør deg kåt? Kan være småting, som noen kanskje ikke legger merke til eller ikke engang assosierer med noe seksuelt, men som for deg er turn-on?
erok Skrevet 19. oktober 2025 #2 Skrevet 19. oktober 2025 Hunmedham skrev (1 time siden): Jeg tenker på ting der andre ser, eller kan se, noe seksuelt hos deg - som du gjør med vilje fordi fremvisningen eller eksponeringsrisikoen gjør deg kåt? Kan være småting, som noen kanskje ikke legger merke til eller ikke engang assosierer med noe seksuelt, men som for deg er turn-on? Liker og se og bli sett 1
Soft mann Skrevet 19. oktober 2025 #3 Skrevet 19. oktober 2025 Eg bor i første etasje. Eg går alltid naken i leiligheten, ingen gardiner er trukket igjen. Så alle kan se meg🤭 1
Phitta Phjong Skrevet 19. oktober 2025 #4 Skrevet 19. oktober 2025 Soft mann skrev (23 minutter siden): Eg bor i første etasje. Eg går alltid naken i leiligheten, ingen gardiner er trukket igjen. Så alle kan se meg🤭 Herlig. Jeg bor litt høyere, men går mye naken jeg også. 1
Phitta Phjong Skrevet 19. oktober 2025 #5 Skrevet 19. oktober 2025 Jeg har hatt tilskuere på en liten gangbang på en sexklubb en gang. Bare 5 menn, så ikke noe Bonny Blue akkurat. Men de fikk mer enn 40 sekunder hver. 💦💦💦💦💦 1
Soft mann Skrevet 19. oktober 2025 #6 Skrevet 19. oktober 2025 Phitta Phjong skrev (2 minutter siden): Herlig. Jeg bor litt høyere, men går mye naken jeg også. Så ingen ser deg da😅 eg sat på huk ute på altanen og ordnet noen blomar i sommer. Så kom en dame som gjekk tur med hunden. Hun stoppet å snakket med meg, men når eg reiste meg opp så fekk hun det travelt med å avslutte samtalen😳 1
Phitta Phjong Skrevet 19. oktober 2025 #7 Skrevet 19. oktober 2025 Soft mann skrev (2 minutter siden): Så ingen ser deg da😅 eg sat på huk ute på altanen og ordnet noen blomar i sommer. Så kom en dame som gjekk tur med hunden. Hun stoppet å snakket med meg, men når eg reiste meg opp så fekk hun det travelt med å avslutte samtalen😳 Haha. Herlig. Naboen over har sett at jeg soler meg naken for å si det sånn. Pleier ha truse på, men jeg trodde han ikke var hjemme. 1
tdm900 Skrevet 19. oktober 2025 #8 Skrevet 19. oktober 2025 Har hatt sex hvor vi kunne bli sett, om de så i vår retning☺️
Soft mann Skrevet 19. oktober 2025 #9 Skrevet 19. oktober 2025 Phitta Phjong skrev (6 minutter siden): Haha. Herlig. Naboen over har sett at jeg soler meg naken for å si det sånn. Pleier ha truse på, men jeg trodde han ikke var hjemme. Eg solte meg masse naken der eg bodde før, men her så er altanen min ca 20 cm fra veien inn til blokken. Så eg tror ikke naboene hadde likt det, i vertfall ikke alle😆
Phitta Phjong Skrevet 19. oktober 2025 #10 Skrevet 19. oktober 2025 Soft mann skrev (2 minutter siden): Eg solte meg masse naken der eg bodde før, men her så er altanen min ca 20 cm fra veien inn til blokken. Så eg tror ikke naboene hadde likt det, i vertfall ikke alle😆 Nei, om altanen er en kuklengde fra veien, er det kanskje ikke ideelt. Nabokona er ikke heller like fornøyd med at jeg soler meg bare i trusa. Mannen kikker visst ofte over kanten. Hun bad meg ta på en BH, men det gjør jeg som jeg vil på egen veranda. 2
Soft mann Skrevet 19. oktober 2025 #11 Skrevet 19. oktober 2025 Phitta Phjong skrev (2 minutter siden): Nei, om altanen er en kuklengde fra veien, er det kanskje ikke ideelt. Nabokona er ikke heller like fornøyd med at jeg soler meg bare i trusa. Mannen kikker visst ofte over kanten. Hun bad meg ta på en BH, men det gjør jeg som jeg vil på egen veranda. 😳😳 er ikke det litt frekt å spørre om sånt? kanskje det faktisk hjelper for hennes sex liv og. Det har hun sikkert ikke tenkt på 1
Phitta Phjong Skrevet 19. oktober 2025 #12 Skrevet 19. oktober 2025 Soft mann skrev (1 minutt siden): 😳😳 er ikke det litt frekt å spørre om sånt? kanskje det faktisk hjelper for hennes sex liv og. Det har hun sikkert ikke tenkt på Hun blir jo sjalu når mannen kikker mer på meg enn på henne. Jeg har stram kropp og faste pupper, mens hun er chubby med hengepupper. Skjønner jo dilemmaet. Men jeg gjør som jeg vil på min veranda 1
Soft mann Skrevet 19. oktober 2025 #13 Skrevet 19. oktober 2025 Phitta Phjong skrev (11 minutter siden): Nei, om altanen er en kuklengde fra veien, er det kanskje ikke ideelt. Nabokona er ikke heller like fornøyd med at jeg soler meg bare i trusa. Mannen kikker visst ofte over kanten. Hun bad meg ta på en BH, men det gjør jeg som jeg vil på egen veranda. 😳😳 er ikke det litt frekt å spørre om sånt? kanskje det faktisk hjelper for hennes sex liv og. Det har hun sikkert ikke tenkt på
Soft mann Skrevet 19. oktober 2025 #14 Skrevet 19. oktober 2025 Phitta Phjong skrev (8 minutter siden): Hun blir jo sjalu når mannen kikker mer på meg enn på henne. Jeg har stram kropp og faste pupper, mens hun er chubby med hengepupper. Skjønner jo dilemmaet. Men jeg gjør som jeg vil på min veranda Ja men faste pupper er jo en god fantasi å ta med seg på soverommet det. Kanskje en halvfet blir helfet da😅
AnonymBruker Skrevet 19. oktober 2025 #15 Skrevet 19. oktober 2025 Nei, finnes ikke ekshibisjonistisk av meg. Nærmeste jeg kommer er å henge opp sexy blondetruser til tørk, så det moralpolitiske utysket av en nabokjerring fikk dem rett i fleisen. Anonymkode: 443ef...e41
AnonymBruker Skrevet 19. oktober 2025 #16 Skrevet 19. oktober 2025 Går alltid naken hjemme 28 grader i hele huset Deilig Anonymkode: 7e169...b39
SlemUlv Skrevet 19. oktober 2025 #17 Skrevet 19. oktober 2025 Jeg har steder hvor jeg kan være så exhibisjonistisk jeg vil. Både på nett og RL. Steder hvor folk samtykker til den type ting 😃 1
AnonymBruker Skrevet 20. oktober 2025 #18 Skrevet 20. oktober 2025 Uskyldige ting. Uten bh under skjorte om sommeren. Løse bryster under lin. Bevisst cameltoe. Helt glattbarbert i offentlig dusj. Kondomeriet-pose på gaten og trikken. Fjerne bikinien etter å ha tatt på meg sommerkjolen på stranden, og gå derfra med de jeg kom med, som om det er helt selvfølgelig å være naken under. Anonymkode: 1fd0f...687 1
AnonymBruker Skrevet 20. oktober 2025 #19 Skrevet 20. oktober 2025 Soft mann skrev (13 timer siden): eg sat på huk ute på altanen og ordnet noen blomar i sommer. Soft soya 🤣 Anonymkode: 4b4f7...03c
Soft mann Skrevet 20. oktober 2025 #20 Skrevet 20. oktober 2025 AnonymBruker skrev (23 minutter siden): Uskyldige ting. Uten bh under skjorte om sommeren. Løse bryster under lin. Bevisst cameltoe. Helt glattbarbert i offentlig dusj. Kondomeriet-pose på gaten og trikken. Fjerne bikinien etter å ha tatt på meg sommerkjolen på stranden, og gå derfra med de jeg kom med, som om det er helt selvfølgelig å være naken under. Anonymkode: 1fd0f...687 Er ikke mange damer helt glatte da?
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå