Gå til innhold

Ett katte-liv..

Fremhevede innlegg

Skrevet

Katten min en kastret katt på snart 4 år, det han gjør i løpet av dagen...spiser, sover, er ute. spiser igjen, sover og er ute, han er ikke særlig interessert i kos, han har vært sånn hele livet. Når han var kattunge lekte han i tilegg. 

Er deres katter også sånn?

Anonymkode: cae30...36d

Videoannonse
Annonse
Skrevet

En del katter er sånn at de ikke er interessert i kos. Jeg overtok en katt fra en venninne, og hun sa at den katten ikke likte å ligge på fanget. Hos meg har har han gjort det.

Hadde også en katt tidligere som kun ville kose når jeg var hjemme alene, aldri når mannen var hjemme.

Anonymkode: 4a773...7d1

Skrevet

Ja. Har ei katt som en sjelden gang ber om kos, men kun på hodet og bak ørene, aldri andre steder på kroppen.

Anonymkode: 8711b...b70

Skrevet (endret)

Min hunnkatt på 8 er helt motsatt, hun er ute maks 1-2 timer nå på høsten, og kanskje 2-3 timer på sommeren. Det er ofte jeg slipper henne ut før jeg drar på jobb, ihvertfall på sommeren, men da tror jeg hun bare ligger og sover i stolen på verandaen. Hun har katteluke, men hun skjønner den ikke. Hun elsker å ligge på fanget, med en gang jeg setter meg ned, hopper hun opp. Litt slitsomt innimellom når jeg vil ha litt space😂

Endret av thefruitlady

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...