Gå til innhold

Lege knivdrept på legekontor


Gjest Legemor

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Gjest Gjest

"37-åringen fra Algerie skal ha opphold seg i Norge i omkring to år, og har tidligere oppholdt seg i Nord-Norge. Han har tidligere søkt asyl i Norge, men søknaden ble avslått av Utlendingsdirektoratet (UDI). Det ble levert en klage på avgjørelsen, og saken er ikke endelig avgjort. "

(sitat fra VG)

Og hva gjør vi nå da, beholder han her i norsk fengsel, eller blir han sendt ut tvert?

Håper det første, men undrer meg ikke over om valget blir det siste!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

"37-åringen fra Algerie skal ha opphold seg i Norge i omkring to år, og har tidligere oppholdt seg i Nord-Norge. Han har tidligere søkt asyl i Norge, men søknaden ble avslått av Utlendingsdirektoratet (UDI). Det ble levert en klage på avgjørelsen, og saken er ikke endelig avgjort. "

(sitat fra VG)

Og hva gjør vi nå da, beholder han her i norsk fengsel, eller blir han sendt ut tvert?

Håper det første, men undrer meg ikke over om valget blir det siste!

HVorfor i all verden vil du beholde han i et norskt allerede overfyllt fengsel?

Send han hjem og sperr han inne der!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest

Og hva gjør vi nå da, beholder han her i norsk fengsel, eller blir han sendt ut tvert?

Håper det første, men undrer meg ikke over om valget blir det siste!

Jeg mener motsatt så klart

:roll:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Heldigvis fikk de tatt ham. Politiet gikk jo ut med en advarsel til helsepersonell, da han var spesielt aggressiv mot dem. Dette leste jeg her.

Har ikke sett det stå noe sted at han var psykiatrisk pasient, men om det stemmer. Så bør noen virkelig få opp øya nå! Vi har hatt altfor mange unødvendige hendelser i løpet av kort tid, f.eks. trikkedrapet og hagledesperadoen på Kjeller.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest

Nå begynner jeg virkelig å lure.

Begår disse asylsøkerne sånne ugjeringer for å få bli i Norge? Skjer dette fordi de har sett at andre psykiatriske pasienter nærmest går fri etter kort tid og får bli her i landet? Dette er bare undring fra min side, men nå begynner jeg virkelig å lure. Det har vært så mange tilfeller på kort tid - er det bare tilfeldigheter?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest

Leste akkurat i Nettavisen at han var ute etter en legeattest som skulle gjøre at han ikke ble sendt ut av landet. Det fikk han ikke og da drepte han legen. Som forøvrig er legen min og var av de bedre legene jeg har hatt...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest

Enten så er alle asylsøkere skrullete i hodet, eller så burde vi med alvor se litt nærmere på hva disse asylsøkerne utsettes for her i landet som får dem til å klikke fullstendig.

Om det hadde vært livet mitt som stod på spill og en lege nektet å hjelpe, ville jeg kanskje gjort noe liknende. Ikke godt å si, for jeg er heldigvis så priviligert at jeg unngår slike ekstremsituasjoner.

Men det er selvfølgelig lettere å bare skylde på at asylsøkere er en annen rase totalt annerledes oss. Mer behagelig. Bare få dem ut, og sperr alle grenser for alle utlendinger, samme hvor de er fra.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest

Om han ikke har fått avslag på asylsøknaden før, så bør han I ALLEFALL ikke få det nå!!! Det ville jo gi helt feil signaler til alle asylsøkere her i landet: ta livet av noen, så får du bli i landet.... Lurt....

Jeg mener at behandlingstiden for asylsøknader er alt for lang. Han har vært i Norge i to år, det burde være mer enn tid nok for å få undersøkt det som undersøkes skal for å avgjøre en asylsøknad m/anker.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest

det skal være en innsamlingsaksjon snart(vet ikke om den er landsdekkende,men ihvertfall her i trondheim)som skal gå til flyktninger med psykiske problemer.blir spennende å se om bøssebærerne møter mye motgang...vel jeg skal ihvertfall gi noen kroner.viktig å ikke ta alle under en kam!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

det skal være en innsamlingsaksjon snart(vet ikke om den er landsdekkende,men ihvertfall her i trondheim)som skal gå til flyktninger med psykiske problemer.blir spennende å se om bøssebærerne møter mye motgang...vel jeg skal ihvertfall gi noen kroner.viktig å ikke ta alle under en kam!

Signerer denne.Jeg skal i hvertfall gi penger.Men blir det bedre da tro?Tviler på det men...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest

Jeg lurer rett og slett på om det er FN som er helt på jordet jeg. Asylsøkere med psykiske problemer kan ikke masseutsendes til land i vesten - ikke at de kan bli i sine egne land heller.

Hvor i svarten skal de være - dette er vanskelig.

Det vi må forhindre, er at det er en løsning å drepe noen for så å påberope seg psykiske problemer for å få bli i landet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...