Gå til innhold

Oppbevare kald mat i platbeholdere, trygt?

Fremhevede innlegg

Skrevet

Er litt vanskelig om alt skal bevares i glass og jern. Men de ser jo at plastbeholdere røyter som hunder

Anonymkode: 138a9...972

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Overskriften mangler en s, så folk ikke kommenterer det

Anonymkode: 138a9...972

Skrevet

Det er ikke anbefalt å oppbevare mat i plast. Jeg har snakket med toksikologer og forskere som alle er samstemte i dette. Her oppbevarer vi all mat i glassbokser fra Ikea. Har fortsatt plastlokk for det blir enorme mengder håndvask hvis vi skal vaske opp alle trelokkene for hånd hele tiden. Jeg tenker det handler om å begrense plastbruk der man kan. Men veldig mye mat blir jo levert i plast også. Matboks har jeg i rustfritt stål fra Sunkost. 

Anonymkode: e1ac3...6ae

• Nyttig 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (49 minutter siden):

Det er ikke anbefalt å oppbevare mat i plast. Jeg har snakket med toksikologer og forskere som alle er samstemte i dette. Her oppbevarer vi all mat i glassbokser fra Ikea. Har fortsatt plastlokk for det blir enorme mengder håndvask hvis vi skal vaske opp alle trelokkene for hånd hele tiden. Jeg tenker det handler om å begrense plastbruk der man kan. Men veldig mye mat blir jo levert i plast også. Matboks har jeg i rustfritt stål fra Sunkost. 

Anonymkode: e1ac3...6ae

Hva jobber du innen, siden du har tilgang til slike kontakter. Om jeg kan spørre.  Du trenger selvfølgelig ikke å gotkøste så grundig

Anonymkode: 07efd...8ba

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Hva jobber du innen, siden du har tilgang til slike kontakter. Om jeg kan spørre.  Du trenger selvfølgelig ikke å gotkøste så grundig

Gå så grundig inn i det, mente jeg å skrive

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...