AnonymBruker Skrevet 18. oktober 2025 #1 Skrevet 18. oktober 2025 Er litt vanskelig om alt skal bevares i glass og jern. Men de ser jo at plastbeholdere røyter som hunder Anonymkode: 138a9...972
AnonymBruker Skrevet 18. oktober 2025 #2 Skrevet 18. oktober 2025 Overskriften mangler en s, så folk ikke kommenterer det Anonymkode: 138a9...972
AnonymBruker Skrevet 18. oktober 2025 #3 Skrevet 18. oktober 2025 Det er ikke anbefalt å oppbevare mat i plast. Jeg har snakket med toksikologer og forskere som alle er samstemte i dette. Her oppbevarer vi all mat i glassbokser fra Ikea. Har fortsatt plastlokk for det blir enorme mengder håndvask hvis vi skal vaske opp alle trelokkene for hånd hele tiden. Jeg tenker det handler om å begrense plastbruk der man kan. Men veldig mye mat blir jo levert i plast også. Matboks har jeg i rustfritt stål fra Sunkost. Anonymkode: e1ac3...6ae 1
AnonymBruker Skrevet 18. oktober 2025 #4 Skrevet 18. oktober 2025 AnonymBruker skrev (49 minutter siden): Det er ikke anbefalt å oppbevare mat i plast. Jeg har snakket med toksikologer og forskere som alle er samstemte i dette. Her oppbevarer vi all mat i glassbokser fra Ikea. Har fortsatt plastlokk for det blir enorme mengder håndvask hvis vi skal vaske opp alle trelokkene for hånd hele tiden. Jeg tenker det handler om å begrense plastbruk der man kan. Men veldig mye mat blir jo levert i plast også. Matboks har jeg i rustfritt stål fra Sunkost. Anonymkode: e1ac3...6ae Hva jobber du innen, siden du har tilgang til slike kontakter. Om jeg kan spørre. Du trenger selvfølgelig ikke å gotkøste så grundig Anonymkode: 07efd...8ba 1
AnonymBruker Skrevet 18. oktober 2025 #5 Skrevet 18. oktober 2025 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Hva jobber du innen, siden du har tilgang til slike kontakter. Om jeg kan spørre. Du trenger selvfølgelig ikke å gotkøste så grundig Anonymkode: 07efd...8ba Gå så grundig inn i det, mente jeg å skrive Anonymkode: 07efd...8ba
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå