Soft mann Skrevet 19. oktober 2025 #81 Skrevet 19. oktober 2025 loveless skrev (3 minutter siden): Jo det er gøy, å leke med den til den blir stiv. Stort sett blir den jo det, er min erfaring. Ja de bør jo det. eg har hatt store problem med min, da var det ingen reaksjon i den i det hele. Men nå ser det ut som den vil spille på lag igjen😅
AnonymBruker Skrevet 19. oktober 2025 #82 Skrevet 19. oktober 2025 Elsker kuk🤩Deilig å bli fylt opp av er herlig snurrebass🥳 Anonymkode: 711f0...bbe 1
AnonymBruker Skrevet 19. oktober 2025 #83 Skrevet 19. oktober 2025 Soft mann skrev (10 minutter siden): Ok. Spennende. Men å se på en slapp en å leke med den, er ikke noe spennede? Det er kjempegøy. Suge han hard, gjøre han tent og kåt. Verdens beste følelse. Anonymkode: b4b27...05f
Soft mann Skrevet 19. oktober 2025 #85 Skrevet 19. oktober 2025 AnonymBruker skrev (15 minutter siden): Det er kjempegøy. Suge han hard, gjøre han tent og kåt. Verdens beste følelse. Anonymkode: b4b27...05f Eg huske i fra ungdommen, så hadde eg en kjærest som ville suge på den når den var slapp. Da fekk hun hele i munnen og kunne bite og strekke i den. Når den er hard så er det letter for at tenner skraper, men det var ikke så enkelt å holde den myk da😅 nå 40 år seinere så ønsker kjæresten den skal bli stor, det er nesten like vsnskelig å bli stiv nå som det var å holde den myk i gamle dager😅 eg fekk et dp fra enn vennine. Den lignet mer på en bruskork, håper han har en grower😅
Langline Skrevet 19. oktober 2025 #86 Skrevet 19. oktober 2025 Relativt opptatt av kuk ja. Har hatt gleden av å leke med mange, noen skikkelige gullkuker☺️ 1
AnonymBruker Skrevet 20. oktober 2025 #87 Skrevet 20. oktober 2025 Veldig viktig, angående mann jeg ønsker å ha sex med. Like lite interessant som mannens albue om jeg ikke ønsker sex med ham. Alle menn har en slik, de er lett tilgjengelig for kvinner, så blir ikke fryktelig imponert over at en mann har en pikk. Det er uinteressant informasjon. Anonymkode: a479c...fda
AnonymBruker Skrevet 20. oktober 2025 #88 Skrevet 20. oktober 2025 Soft mann skrev (20 timer siden): Bare store du blir opphisset av? Slappe eller stive? Blir du opphisset av alt, eller er det bare tull og tøys? Anonymkode: 9f55e...a7e
AnonymBruker Skrevet 20. oktober 2025 #89 Skrevet 20. oktober 2025 Soft mann skrev (16 timer siden): Mange damer syntes jo de er stygge, så digg å høre st noen tenner på de og. Blir raskt klar du da😅 her i huset er eg naken hele dagen, men den er nok i sovemodus🤭 Ja, og det skjønner jeg ikke 😉 Stemmer 😋 Høres digg ut Anonymkode: d28d3...fa8
Soft mann Skrevet 20. oktober 2025 #90 Skrevet 20. oktober 2025 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Ja, og det skjønner jeg ikke 😉 Stemmer 😋 Høres digg ut Anonymkode: d28d3...fa8 Sovemodus er akseptert😅 det er bra, ikke alltid like enkelt å vekke den🙈
AnonymBruker Skrevet 20. oktober 2025 #91 Skrevet 20. oktober 2025 Soft mann skrev (3 minutter siden): Sovemodus er akseptert😅 det er bra, ikke alltid like enkelt å vekke den🙈 Så absolutt 😉 Anonymkode: d28d3...fa8
Soft mann Skrevet 20. oktober 2025 #92 Skrevet 20. oktober 2025 Kjekt å høre at flere ønsker de velkommen, selv om de sover. flere her inne ser ingen vits i sånne
AnonymBruker Skrevet 20. oktober 2025 #93 Skrevet 20. oktober 2025 Soft mann skrev (9 timer siden): Kjekt å høre at flere ønsker de velkommen, selv om de sover. flere her inne ser ingen vits i sånne Blir aldri tent av en slapp kuk Anonymkode: 5bb7c...7a4
Soft mann Skrevet 20. oktober 2025 #94 Skrevet 20. oktober 2025 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Blir aldri tent av en slapp kuk Anonymkode: 5bb7c...7a4 Nei det er vel det som de fleste damer sier, samt at de er stygge🤭
AnonymBruker Skrevet 20. oktober 2025 #95 Skrevet 20. oktober 2025 Soft mann skrev (På 19.10.2025 den 19.07): Ja de bør jo det. eg har hatt store problem med min, da var det ingen reaksjon i den i det hele. Men nå ser det ut som den vil spille på lag igjen😅 Fikk du hjelp av frisøren din da? Anonymkode: 38c14...6b3
Soft mann Skrevet 20. oktober 2025 #96 Skrevet 20. oktober 2025 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Fikk du hjelp av frisøren din da? Anonymkode: 38c14...6b3 Så voksent sagt da. Trodde barn hadde lagt seg nå🤔
AnonymBruker Skrevet 20. oktober 2025 #97 Skrevet 20. oktober 2025 Kvinner har sine ønsker, og de vet nøyaktig hva dem vil ha. Først utseende, så rett på sak. Deretter evaluering. Anonymkode: 217f5...999
AnonymBruker Skrevet 20. oktober 2025 #98 Skrevet 20. oktober 2025 Soft mann skrev (1 time siden): Nei det er vel det som de fleste damer sier, samt at de er stygge🤭 Kuken til mannen jeg elsker er på ingen måte stygg, og kukene jeg har hatt en nær og kjent relasjon til har jeg aldri opplevd som stygge. Tror imidlertid at menn gjør klokt i å innse at for kvinner er en ukjent kuk et skremmende våpen og en trussel mot oss når den blottes uten at vi er mentalt forberedt på dette, og uten ønske om dette. Det påvirker nok vårt syn på ukjente kuker. Ser vi kuker i situasjoner vi er forberedt på det er der bare en naturlig kroppsdel, og har vi et godt forhold til mannen kuken henger på har vi gjerne svært gode referanser til hans kuk, og liket den derfor. Jeg elsker å se min mann naken, inkludert hans kuk. Både slapp og stiv. Den representerer kun gode ting for meg, så den er vidunderlig for meg. En kroppsdel på ham jeg setter stor pris på, og gjerne både ser og koser med. Jeg reagerer likevel ytterst negativt på tilfeldig ukjent blottet kuk, og opplevelsen ved at den er ukjent og blottet uten min interesse for det vil automatisk medføre at det blir en negativ opplevelse som like automatisk får meg til å se negativt på kuken. Den er ukjent, utrygg og uønsket, og det påvirker hvordan jeg betrakter den. Kritisk på en måte en kjent og kjær kuk aldri vekker. Anonymkode: a479c...fda 1 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå