Gå til innhold

Hvor viktig er kuk for kvinner?

Fremhevede innlegg

Skrevet
Cam03 skrev (20 timer siden):

Ja, for meg så er kuk viktig. Den er en del av det som gjør oss til kjærester og ikke bare romkamerater.

Når jeg bodde i kollektiv, var kuken ganske viktig hos romkameratene mine også. Jeg bodde sammen med en jente og tre gutter og hadde sex med alle fire. :)

• Hjerte 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet
Phitta Phjong skrev (2 minutter siden):

Veldig ofte får jeg jo bilde av den før jeg i det hele tatt møter dem. :) Eller så har de bilde av den på fetlifeprofilen sin. 

Ok, tror det er smart, er ikke noe poeng å kaste bort en kveld for begge, når en vet hva en vil ha, tenker eg.

kjæresten min var veldig klar på hennes preferanser, men de har forandret seg da. Så kanskje en oppdager nye ting som en ikke har opplevd før, bare for at preferansene har vert 1. pri

Skrevet

Ganske, trodde ikke jeg var det før jeg traff nåværende sexpartner. Han er fin på alle måter, men greier ikke «fylle» meg som andre menn med større utstyr har gjort.

Anonymkode: f7c66...a18

Skrevet
Hunmedham skrev (På 18.10.2025 den 10.12):

Hvorfor tror du at "kvinner" mener én ting? Er det ikke logisk at det er like mange ulike meninger om dette, som det er om alle andre ting?

Signerer denne. Syns sex var gøy og spennende fra jeg debuterte og frem til midten av 20-årene. Etter det så har det vært en plikt og et ork. Mister kåtskapen et halvt år inn i ethvert forhold. 

Hilsen kvinne 44

Anonymkode: 601e8...0b0

Skrevet

Jeg synes ikke kuk er noe fint å se på. Men er jeg i et forhold er sex viktig, og da spiller kuken hovedrollen for min del.

Anonymkode: 7d81e...2f9

Skrevet
Phitta Phjong skrev (3 timer siden):

Når jeg bodde i kollektiv, var kuken ganske viktig hos romkameratene mine også. Jeg bodde sammen med en jente og tre gutter og hadde sex med alle fire. :)

kunne du gi karakter på de tre forskjellige? 

Anonymkode: 217f5...999

Skrevet
AnonymBruker skrev (19 minutter siden):

Ganske, trodde ikke jeg var det før jeg traff nåværende sexpartner. Han er fin på alle måter, men greier ikke «fylle» meg som andre menn med større utstyr har gjort.

Jeg har aldri skjønt den der «fylle meg» «fylt opp» greia?😅

Jeg har hatt sex med menn med ulik penisstørrelse, men følelse av å bli «fylt opp» er ikke noe jeg kjenner meg igjen i det hele tatt. Hva mener du egentlig med å bli «fylt opp»?

Jeg har hatt en partner med det jeg vil kalle «stor penis». Det fungerte over hode ikke seksuelt for oss. Jeg hadde aldri noe følelse av å bli «fylt opp», men det var ubehagelig. Spilte ingen rolle hvor mye glidemiddel vi brukte og hvor lang tid. Selve «inntrengningen» var vond/sviende og han kom for langt inn så det ble et sånt kvalmende ubehag. Samleie ble umulig å nyte for min del og all spontanitet var bare å glemme. Men følelse av å bli «fylt opp», den kjenner jeg meg ikke igjen i😊

Anonymkode: 83ce0...272

Skrevet
AnonymBruker skrev (56 minutter siden):

kunne du gi karakter på de tre forskjellige? 

Anonymkode: 217f5...999

Det kunne jeg lett gjort, men av hensyn til at de selv ikke har bedt om det, så gjør jeg det ikke. 

Skrevet

Veldig viktig for meg hvertfall. Tenner meg vanvittig, og jeg elsker samspillet med den. Elsker å ta, stryke, smake, se. 

K 50

Anonymkode: d0e72...426

• Hjerte 1
Skrevet
Soft mann skrev (5 timer siden):

Bare store du blir opphisset av? Slappe eller stive?

Helst stive og store. Men det å se den gå fra slapp til stiv tilstand gjør meg kåt og klar.

Anonymkode: d28d3...fa8

• Hjerte 2
Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Helst stive og store. Men det å se den gå fra slapp til stiv tilstand gjør meg kåt og klar.

Mange damer syntes jo de er stygge, så digg å høre st noen tenner på de og.

Blir raskt klar du da😅

her i huset er eg naken hele dagen, men den er nok i sovemodus🤭

• Nyttig 1
Skrevet

Det spørs hva du egentlig mener med spørsmålet. 

Skrevet
AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Jeg har aldri skjønt den der «fylle meg» «fylt opp» greia?😅

Jeg har hatt sex med menn med ulik penisstørrelse, men følelse av å bli «fylt opp» er ikke noe jeg kjenner meg igjen i det hele tatt. Hva mener du egentlig med å bli «fylt opp»?

Jeg har hatt en partner med det jeg vil kalle «stor penis». Det fungerte over hode ikke seksuelt for oss. Jeg hadde aldri noe følelse av å bli «fylt opp», men det var ubehagelig. Spilte ingen rolle hvor mye glidemiddel vi brukte og hvor lang tid. Selve «inntrengningen» var vond/sviende og han kom for langt inn så det ble et sånt kvalmende ubehag. Samleie ble umulig å nyte for min del og all spontanitet var bare å glemme. Men følelse av å bli «fylt opp», den kjenner jeg meg ikke igjen i😊

Anonymkode: 83ce0...272

Vanskelig å forklare, å bli «fylt» er liksom den følelsen av å ha han inni meg og det på en måte er nok. Med nåværende kjenner jeg det mest når han går inn, fordi det er trangest der. Og jeg må bli pult for at det skal være godt. Med de andre kan han bare ha den inne og gjøre veldig lite bevegelse og det er dødsgodt. men vi mennesker er jo forskjellige og kjenner på ulike ting 🤷‍♀️😅 

Skrevet
AnonymBruker skrev (23 minutter siden):

Samme her 😮‍💨🤭

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Vanskelig å forklare, å bli «fylt» er liksom den følelsen av å ha han inni meg og det på en måte er nok. Med nåværende kjenner jeg det mest når han går inn, fordi det er trangest der. Og jeg må bli pult for at det skal være godt. Med de andre kan han bare ha den inne og gjøre veldig lite bevegelse og det er dødsgodt. men vi mennesker er jo forskjellige og kjenner på ulike ting 🤷‍♀️😅 

Veldig mulig st han treffer et godt punkt der inne. Noe kiker å ha de helt i bunn med veldig små bevegelse. Andre helt ute, noen vil ha lange slag,  stillinger er jo og viktig i forhold til penisfasong, eg har en veldig bein penis, noe eg ikke ser på som en fordel

Skrevet
loveless skrev (10 minutter siden):

Samme her 😮‍💨🤭

De som har sikkelig shower penis da, de vokser jo ikke noe når det blir stive, de bare blir stiv. Kan jo ikke være så morsomt da

Skrevet
AnonymBruker skrev (På 18.10.2025 den 10.10):

De fleste menn er veldig opptatt av kuk, spesielt sin egen.  
Men hvordan er det for kvinner, hvor opptatt av kuk er de? 

Anonymkode: 23e71...589

Ikke viktig. Kommer ikke av penetrering. 

Anonymkode: 0c9df...f4d

Skrevet
Soft mann skrev (12 minutter siden):

De som har sikkelig shower penis da, de vokser jo ikke noe når det blir stive, de bare blir stiv. Kan jo ikke være så morsomt da

Jo 😏

Skrevet
loveless skrev (Akkurat nå):

Jo 😏

Ok. Spennende. Men å se på en slapp en å leke med den, er ikke noe spennede?

Skrevet
Soft mann skrev (Akkurat nå):

Ok. Spennende. Men å se på en slapp en å leke med den, er ikke noe spennede?

Jo det er gøy, å leke med den til den blir stiv. Stort sett blir den jo det, er min erfaring.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...