Gå til innhold

Hvor viktig er kuk for kvinner?

Fremhevede innlegg

Skrevet

Ja, for meg så er kuk viktig. Den er en del av det som gjør oss til kjærester og ikke bare romkamerater.

• Liker 1
  • Hjerte 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg er absolutt opptatt av den, og savner den når den ikke er tilstrekkelig tilgjengelig 🙂 helst noen ganger i uken, ellers er jeg i manko. Og den fascinerer og pirrer meg uansett når på døgnet. Går mannen min i et plagg som viser konturene, må jeg smygkikke 😉 er det anledning til å stryke han litt i skrittet gjør jeg ofte det. Og er den i vekst er det umulig å ikke gi den oppmerksomhet 😍😅

Anonymkode: a24e8...101

• Hjerte 2
Skrevet
AnonymBruker skrev (6 timer siden):

De fleste menn er veldig opptatt av kuk, spesielt sin egen.  
Men hvordan er det for kvinner, hvor opptatt av kuk er de? 

Anonymkode: 23e71...589

Ikke i det hele tatt. Penisen til partner har ingen betydning for meg. Eneste lille unntaket er den ene gangen jeg var med en som hadde for stor penis for meg. Det gjorde bare sex som innebar penisen ubehagelig og null sjanse for å være spontan.

Men utover det, så har penisen null betydning for min del.

Anonymkode: 83ce0...272

Skrevet

Jeg er singel og har ca 2 uker i mnd der jeg holder på å go nuts av mangel på kuk, så ja. Må anstrenger meg for at 2 jeg har i kikkerten ikke skal legge merke til desperasjonen min. Alt til sin tid. Livet er hardt..

Anonymkode: 7c904...2f8

Skrevet

Veldig viktig. K50

Anonymkode: dbfab...3fa

Skrevet

Er mann, men tillater meg likevel en observasjon basert på innlegg her på KG og ellers i media.

Folk er generelt mer kritisk til egen kropp og utseende, og mer godtagende for andres. Det er nok av tråder her hvor menn ikke er fornøyd med egen penis. Det er også et utall tråder hvor en kvinne er misfornøyd med pupper eller fitta. Begge ville dog ikke reagert så ille på partners utstyr.

Det er ikke spesielt rart at menn er opptatt av pikk og sæd.
Det er heller ikke rart at kvinner lurer på om puppene er bra nok eller fitta ser fin ut.
Det er jo det som er nærmest. Pupper, fitte og pikk er med deg 24 timer i døgnet og det er mest naturlig å sammenligne det en selv har opp mot andres utstyr.

Skrevet
AnonymBruker skrev (13 timer siden):

De fleste menn er veldig opptatt av kuk, spesielt sin egen.  
Men hvordan er det for kvinner, hvor opptatt av kuk er de? 

Anonymkode: 23e71...589

Personlig er jeg veldig opptatt av kuken til den jeg har sex med. Når jeg kommer inn i situasjon der jeg begynner å få forhold og skal til å ha sex med noen så er jeg alltid redd for at den er for liten eller ikke passer meg.

Anonymkode: a5f45...8c7

Skrevet

Kuk er kuk og jeg tenker sjelden på den utenom akkurat når jeg skal ha sex. Bryr meg ikke om størrelse eller hvordan den ser ut, men mannen den sitter på og hvordan den blir brukt er viktig. 

Er godt oppe i førtiåra og har hatt rundt 30 sexpartnere. Ingen har hatt en kuk som har utmerket seg. Klart de har variert i størrelse og form, men det er selve akten jeg husker. 

Anonymkode: afdfe...84c

• Liker 1
Skrevet

Ikke i det hele tatt. Kuk er egentlig en relativt stygg og primitiv kroppsdel, og jeg har ingen behov for å ha det i livet mitt.

Anonymkode: 767c0...d9a

Skrevet

Lite viktig. Det er mannen jeg har sex med, ikke kuken. 

Anonymkode: 91a05...071

Skrevet

Den er ekstremt viktige for meg i alle fall. Elsker kuk i alle mulig farger og fasonger. Elsker aller mest de som er så store at det blir en utfordring. 
Elsker å bli tatt hardt i alle hull, og jeg liker å bare kjenne den rolig dypt inni meg. Elsker å sutte og slikke på den. Bare nyte varmen og smaken og de deilige saftene. 
Kommr aldri til å få nok pikk. Treffer jeg en kjekk mann, tenker jeg med en gang på hvordan pikken hans er. Jeg har pikk på hjernen. 

• Hjerte 3
Skrevet

Jeg har alltid tenkt at en av de beste egenskapene til samboeren min er hans over gjennomsnittet store kuk som alltid er steinhard og klar når jeg ønsker det. 

Anonymkode: f0553...136

• Liker 1
Skrevet

Viktig som i at jeg elsker å gi nytelse og «worshipper» den gjerne på den mannen jeg er interessert i.

Mindre viktig som at i den er ikke med i betraktningen for hvorvidt en mann er attraktiv eller ei, og jeg driver ikke å sammenligner den med andre eller ønsker den var slik eller slik etter at klærne har falt.

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (På 18.10.2025 den 10.48):

For meg er kuk veldig viktig. Går jeg en mnd uten å få kuk begynner jeg å bli rastløs og frustrert. 
Gerd, 52

Anonymkode: 673a3...647

Herlig kommentar :)

• Nyttig 1
Skrevet

Veldig viktig. Har blitt opphisset av å se store kuker siden jeg var 11 år. Er 40, og er på ingen måte lei.. Den som sitter på kjæresten gir meg skikkelig god nytelse.

Anonymkode: d28d3...fa8

Skrevet
feliek54 skrev (22 timer siden):

Mange menn er alt for opptatt kuk. de sender bilde av kuk men jeg ville nok heller sett mer av kropp og også ansikt men det kan være lit skummelt

Blir fort skummelt å blottlegge seg totalt i dag. Anonymiteten er viktigere en noen gang. Ting havner fort der en selv ikke ønsket at de skulle være, men en penis er ikke så mange som kjenner igjen😅

Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Veldig viktig. Har blitt opphisset av å se store kuker siden jeg var 11 år. Er 40, og er på ingen måte lei.. Den som sitter på kjæresten gir meg skikkelig god nytelse.

Anonymkode: d28d3...fa8

Bare store du blir opphisset av? Slappe eller stive?

Skrevet
Phitta Phjong skrev (4 timer siden):

Den er ekstremt viktige for meg i alle fall. Elsker kuk i alle mulig farger og fasonger. Elsker aller mest de som er så store at det blir en utfordring. 
Elsker å bli tatt hardt i alle hull, og jeg liker å bare kjenne den rolig dypt inni meg. Elsker å sutte og slikke på den. Bare nyte varmen og smaken og de deilige saftene. 
Kommr aldri til å få nok pikk. Treffer jeg en kjekk mann, tenker jeg med en gang på hvordan pikken hans er. Jeg har pikk på hjernen. 

Du spør vel bare om han har en stor penis, hvis planen er å gå videre med han?

Skrevet
AnonymBruker skrev (12 timer siden):

Ikke i det hele tatt. Kuk er egentlig en relativt stygg og primitiv kroppsdel, og jeg har ingen behov for å ha det i livet mitt.

Anonymkode: 767c0...d9a

Ja egentlig litt merkelig at så mange damer syntes de er stygge. De syntes ofte at vulvaer og er stygge.

eg elsker å se på leke med en naken dame, inkludert vulva

Skrevet
Soft mann skrev (12 minutter siden):

Du spør vel bare om han har en stor penis, hvis planen er å gå videre med han?

Veldig ofte får jeg jo bilde av den før jeg i det hele tatt møter dem. :) Eller så har de bilde av den på fetlifeprofilen sin. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...