Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet

det er det siste jeg tenker på. tror jeg aldri har sett noen ha kameltå noensinne. og hvis de har det så må de gå til fotpleieren. 

Anonymkode: fb38f...d18

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Noen har mer synlig venusberg eller får lettere cameltoe enn andre. Jeg prøver å skjule det selv, bruker helst løse bukser / skjørt eller noe over. Jeg liker ikke at det syns. Men jeg sier ikke at andre må gjød det samme. Jeg bare føler mg ikke komfortabel ellers. Og har ikke lyst på blikk mot underlivet mitt. Kvinne, 55

Anonymkode: 23342...70b

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (På 17.10.2025 den 21.48):

Bruke bind er nok lurt.   Menn med en klase bananer i buksa er heller ikke noe pent.

Anonymkode: ab4ca...86a

Er ikke alle som liker saggebukser. Å buksene i dag er blitt ganske korte i livet, så en må heise de ganske høyt opp. Da blir fort🍆synlig🙈

Skrevet

Vet om ei på rundt 60 som har en høyere stilling i kommunen. Er et bilde av henne i lokalavisa der hun står med skikkelig camel-toe. Hun er sannsynligvis ikke klar over det selv.

Anonymkode: 2dc41...610

Skrevet
Modent skrev (På 17.10.2025 den 21.05):

Hei. Jeg er en voksen kvinne som nå har passert 60 år. Går ofte i treningstøy som syner ein markert toe. Lurer litt på om dette er ugreit sett i forhold til min alder. Hva tenker dere andre om dette, og hva gjør dere i forhold til synlig toe.

Jeg bruker truseinnlegg. 

Anonymkode: aa51d...8b9

Skrevet
AnonymBruker skrev (9 timer siden):

Jeg bruker truseinnlegg. 

Anonymkode: aa51d...8b9

Helt unødvendig og benyttes feil av deg. 

Anonymkode: e0b93...602

• Nyttig 1
Skrevet

Kjør på! Cameltoe er drit digg🤩🤩🤩

Anonymkode: 851c4...511

• Nyttig 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (9 timer siden):

Kjør på! Cameltoe er drit digg🤩🤩🤩

Anonymkode: 851c4...511

Hilsen Olav 62

• Liker 1
  • 10 måneder senere...
Skrevet

Hadde ein rar opplevelse i dag på gymmen, blei tilsnakket om å ha på klær som ikkje viste med toe. Har noen opplevd det samme, ble litt lei meg 

• Hjerte 1
Skrevet
Modent skrev (8 timer siden):

Hadde ein rar opplevelse i dag på gymmen, blei tilsnakket om å ha på klær som ikkje viste med toe. Har noen opplevd det samme, ble litt lei meg 

Frekt å påpeke det, men kanskje vedkommende trodde du ikke var klar over det og ville si ifra? 

De færreste er komfortable med at det synes.😊

Anonymkode: 8cd75...b63

Skrevet
Modent skrev (8 timer siden):

Herregud, du er 60 år og kan ikke kle deg. Og er et snøflak som ikke tåler å bli snakket til. Skjerp deg.

Eller slutt å late som du er dame når du egentlig er en middelaldrende mann. Skjerp deg.

Anonymkode: e3b39...861

• Liker 3
Skrevet
AnonymBruker skrev (5 minutter siden):

Herregud, du er 60 år og kan ikke kle deg. Og er et snøflak som ikke tåler å bli snakket til. Skjerp deg.

Eller slutt å late som du er dame når du egentlig er en middelaldrende mann. Skjerp deg.

Du mener nok snøfnugg. 

Et snøflak er en større ansamling snø som kan løsne og utløse skred.

Skjerp deg.

Anonymkode: b2021...cbb

• Nyttig 2
Skrevet
AnonymBruker skrev (6 minutter siden):

Du mener nok snøfnugg. 

Et snøflak er en større ansamling snø som kan løsne og utløse skred.

Skjerp deg.

Anonymkode: b2021...cbb

Kan du bør sjekke google før du uttaler deg? 

Skrevet

CT kan nok oppleves forskjellig for alle. Selv digger jeg Thigh Gap hos kvinner. Drit sexy !!!

Anonymkode: 86836...bcf

• Nyttig 1
Skrevet

Æsj.

Anonymkode: f391b...ae5

Skrevet

Det er stygt uansett. 

Anonymkode: 3a71b...0f0

Skrevet
AnonymBruker skrev (På 19.10.2025 den 13.07):

Vet om ei på rundt 60 som har en høyere stilling i kommunen. Er et bilde av henne i lokalavisa der hun står med skikkelig camel-toe. Hun er sannsynligvis ikke klar over det selv.

Hvem er det som studerer slike ting? 🙈 Det er deg det er noe galt med, tenk å bli brydd av andres kropp. 

Anonymkode: 89238...b6d

Skrevet
AnonymBruker skrev (7 minutter siden):

CT kan nok oppleves forskjellig for alle. Selv digger jeg Thigh Gap hos kvinner. Drit sexy !!!

Anonymkode: 86836...bcf

Hold deg til seksualforumet du..

Skrevet
AnonymBruker skrev (24 minutter siden):

AnonymBruker skrev (8 minutter siden):

Kan du bør sjekke google før du uttaler deg? 

Nødvendig å svare vedkommende så frekt? Virker ikke som du likte å få svar tilbake ihvertfall! 

Skrevet
AnonymBruker skrev (31 minutter siden):

Nødvendig å svare vedkommende så frekt? Virker ikke som du likte å få svar tilbake ihvertfall! 

Ja, det var nødvendig. Ts er en mann som drar frem en gammel tråd han opprettet i fylla med nytt innlegg i fylla.

Da har du tolket det feil. Jeg bare påpeker å vedkommende tar feil.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...