Gå til innhold

Adventskalender for damer (kosmetisk innhold)

Fremhevede innlegg

Skrevet

Det finner et utall slike på markedet, fra dyre til veldig dyre. 
Hva mener dere damer om disse, og er det en god ide å kjøpe en slik til kjæresten? 

Anonymkode: 63830...fbf

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Veldig god ide.  Jeg hadde elsket det.

Anonymkode: 5ac5a...e88

• Nyttig 2
Skrevet (endret)

Absolutt en god ide :) Det finnes allerede en lang tråd om det her inne, dersom du finner den så vil du få mange gode tips :) Du må nok et godt stykke ut i den for å finne årets.

Endret av Sirah
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Det finner et utall slike på markedet, fra dyre til veldig dyre. 
Hva mener dere damer om disse, og er det en god ide å kjøpe en slik til kjæresten? 

Ja du kan jo prøve å finne ut merker kjæresten din bruker å kjøpe en kalender fra det merket om de har det

Anonymkode: e0341...875

Skrevet
Sirah skrev (26 minutter siden):

Absolutt en god ide :) Det finnes allerede en lang tråd om det her inne, dersom du finner den så vil du få mange gode tips :) Du må nok et godt stykke ut i den for å finne årets.

Takk for tips 😊

Skrevet

Jeg hadde selvfølgelig blitt glad om mannen min hadde kjøpt kalender til meg, uansett hvordan kalender det var, meeeen…

jeg har aldri sett en kalender med sminke som er verdt pengene. Alle kvinner har sine bestemte merker og produkter. Jeg har forsøkt mange kalendere, men kaster/gir bort ca 50% eller mer av hver kalender. 

i år hadde jeg store Forhåpninger til Linda Johansen sin kalender da jeg er veldig glad i hennes produkter, men 50% av kalenderen var sminke, og det kjøper jeg ikke fra henne. Ikke bruker jeg leppestift Og øyenskygge, heller. 50% av de resterende produktene er også produkter jeg ikke vil ha/har brukt for (type reise shampoo/balsam, badebombe og selvbruningskrem), så da er det ca 25% av produktene der jeg kan bruke. Og slik føler jeg det er med alle kosmetiske kalendere

Anonymkode: cd972...0cd

• Liker 1
Skrevet

Nei takk, sånt kjøper jeg helst selv. Du må nesten høre med kjæresten din.

Anonymkode: a269f...f0c

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...