AnonymBruker Skrevet 17. oktober 2025 #1 Skrevet 17. oktober 2025 Hvilket kamera og linser bruker du? Er du fornøyd? Noen videoer på YouTube du anbefaler? Anonymkode: 67cd3...bdb
AnonymBruker Skrevet 10. november 2025 #2 Skrevet 10. november 2025 Canon EOS R50 og bytter mellom disse tre linsene: Canon 85mm f1.8 Sigma ART 35mm f1.4 Sigma ART 135mm f1.4 Veldig fornøyd med art-linsene. 85mm er gammel og det begynner å vises, men jeg er likevel fornøyd Anonymkode: c9473...ecb
AnonymBruker Skrevet 11. november 2025 #3 Skrevet 11. november 2025 AnonymBruker skrev (16 timer siden): Canon EOS R50 og bytter mellom disse tre linsene: Canon 85mm f1.8 Sigma ART 35mm f1.4 Sigma ART 135mm f1.4 Veldig fornøyd med art-linsene. 85mm er gammel og det begynner å vises, men jeg er likevel fornøyd Anonymkode: c9473...ecb Tar 85'n dårligere bilder nå? Anonymkode: 911ca...eb5
AnonymBruker Skrevet 11. november 2025 #4 Skrevet 11. november 2025 AnonymBruker skrev (På 17.10.2025 den 17.11): Hvilket kamera og linser bruker du? Er du fornøyd? Noen videoer på YouTube du anbefaler? Anonymkode: 67cd3...bdb Hva slags foto driver eller vil du drive med da? Det er så enormt mye å velge i! Anonymkode: debf6...e59
AnonymBruker Skrevet 11. november 2025 #5 Skrevet 11. november 2025 AnonymBruker skrev (På 17.10.2025 den 17.11): Hvilket kamera og linser bruker du? Er du fornøyd? Noen videoer på YouTube du anbefaler? Anonymkode: 67cd3...bdb Har pentax K-3. Som er et kamera du kan bruke fra nybegynner til proff. Formatet ligger nesten på fullformat. Og du kan bruke gamle objektiver av høy kvalitet. Tidligere hadde jeg canon. Og jeg har lånt nikon. Og opplever at jeg må fokusere mer på kamera, når jeg skal bruke varierte funksjoner. Med pentax kan jeg fokusere på motivene, da alle knappene er lett tilgjengelig. Og ikke må inn i programmer i kamera for å endre. Jeg opplever også at bla blå farger er mer presis enn på canon kamera jeg hadde, da det ble heller ofte en stygg lilla bla. Anonymkode: 992f5...347
AnonymBruker Skrevet 11. november 2025 #6 Skrevet 11. november 2025 AnonymBruker skrev (16 minutter siden): Har pentax K-3. Som er et kamera du kan bruke fra nybegynner til proff. Formatet ligger nesten på fullformat. Og du kan bruke gamle objektiver av høy kvalitet. Tidligere hadde jeg canon. Og jeg har lånt nikon. Og opplever at jeg må fokusere mer på kamera, når jeg skal bruke varierte funksjoner. Med pentax kan jeg fokusere på motivene, da alle knappene er lett tilgjengelig. Og ikke må inn i programmer i kamera for å endre. Jeg opplever også at bla blå farger er mer presis enn på canon kamera jeg hadde, da det ble heller ofte en stygg lilla bla. Anonymkode: 992f5...347 Glemte også å si, at har du værtett objektiv, har du også et værtett kamera. Som tåler både høy luftfuktighet og mange minus. Pentax har bla blitt brukt på nordpolen, pga den tåler været. Her er en pentax fotograf. Mulig du kjenner igjen noen bilder da han nermest ukentlig har værbilder på værmeldingene på bla nrk. https://www.facebook.com/share/17f66SvYke/ Anonymkode: 992f5...347
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå