Katteelskeren Skrevet i går, 08:57 #61 Skrevet i går, 08:57 Kjøpt inn 8 ullbodyer og 8 ullbukser, hun bruker ull hver eneste dag😁
AnonymBruker Skrevet i går, 09:00 #62 Skrevet i går, 09:00 Superundertøy er ikke like dyrt som ull, så har kjøpt noen sett av det for å ha i skiftekurven i barnehagen. Kjøpte noen billige på Sports Outlet. Resten har jeg handlet på salg. Har mye Joha ull for synes kvaliteten er veldig bra, prisen er grei, og det er ofte på salg. Ellers liker jeg å handle brukt, og spesielt når jeg kan handle i fysisk butikk å se klærne man skal kjøpe. Om du bor i nærheten av Loppeliten eller en barneskatter-butikk hadde jeg tatt en tur dit Anonymkode: 24cea...10f
k4ren Skrevet i går, 09:05 #63 Skrevet i går, 09:05 AnonymBruker skrev (På 17.10.2025 den 13.57): Så lenge det ikke er skittent har jeg fint brukt ullundertøy mer enn bare 1 dag. Hadde flere overdeler enn underdeler også, da underdelen ble minst skitten/flekkete. Anonymkode: 7da34...eaf Vi også, hva er dette for et hysteri? Lukter greit og ikke hullete = ta det på igjen neste dag. Har også kanskje 10 sett ull, men får aldri brukt halvparten en gang.
k4ren Skrevet i går, 09:06 #64 Skrevet i går, 09:06 AnonymBruker skrev (15 timer siden): Så ett-åringene dine spiste pent uten å grise?🙄 Anonymkode: 3e2c3...2d6 Ettåring i barnehagen? Ok? Min på 3 søler iallfall ikke, kunne gått i samme ulla hele uken, men bytter etter 3 dager.
Kaisamaia Skrevet i går, 09:13 #65 Skrevet i går, 09:13 AnonymBruker skrev (1 time siden): Det bestemmer jo ikke barnehagen 😄 Hadde jeg glatt oversett. Passer alltid på at det er nok skift i kurven men antall og type klær bestemmer vi selv og tilpasser selv etter barn og sesong. For eksempel trenger ikke mitt barn 3 ekstra gensere. Men da vi var midt i bleieslutt hadde vi gjerne minst 4 bukser og truser der. Anonymkode: 3272d...f6d Ja, det er jo det jeg sier at jeg gjør. 😆😂 Men det står sånn okke som. Så nye foreldre kan selvfølgelig TRO at barnehagen bestemmer det, og det er jo synd. 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå