Gå til innhold

Vurderer brystløft – erfaringer?

Fremhevede innlegg

Skrevet

Jeg har tatt reduksjon og løft samtidig. Kjempefornøyd. Fortsatt fine pupper etter 12 år. Arrene synes nesten ikke. 

• Liker 2
  • 1 måned senere...
Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

Ikke aktuelt 

Endret av Missina
  • Liker 1
  • Hjerte 5
Skrevet
Missina skrev (Akkurat nå):

Hei!🙂

Takk til alle som delte tips og erfaringer.

Jeg gjennomførte operasjonen som planlagt og ble operert for to uker siden. Allerede nå syns jeg resultatet ser mye bedre ut. Estetisk virker alt veldig fint så langt, men jeg må selvfølgelig vente og se hvordan arrene utvikler seg. Foreløpig har jeg en veldig god følelse.

For meg var det viktig å velge en kirurg som er nøye, har et godt estetisk blikk og mange gode tilbakemeldinger – og det er jeg glad for at jeg prioriterte. Jeg har heller ikke hatt smerter etter inngrepet. Det eneste jeg må passe på er å ikke løfte armene over skulderhøyde de første tre ukene.

Jeg angrer absolutt ikke på at jeg gjorde dette! Bare ta kontakt hvis noen lurer på noe mer.

Så bra at du er fornøyd!! Høres ut som dine erfaringer er lik min da jeg opererte. Lykke til med healingen :blomst:

Anonymkode: 4631b...d37

Skrevet
Missina skrev (8 minutter siden):

Hei!🙂

Takk til alle som delte tips og erfaringer.

Jeg gjennomførte operasjonen som planlagt og ble operert for to uker siden. Allerede nå syns jeg resultatet ser mye bedre ut. Estetisk virker alt veldig fint så langt, men jeg må selvfølgelig vente og se hvordan arrene utvikler seg. Foreløpig har jeg en veldig god følelse.

For meg var det viktig å velge en kirurg som er nøye, har et godt estetisk blikk og mange gode tilbakemeldinger – og det er jeg glad for at jeg prioriterte. Jeg har heller ikke hatt smerter etter inngrepet. Det eneste jeg må passe på er å ikke løfte armene over skulderhøyde de første tre ukene.

Jeg angrer absolutt ikke på at jeg gjorde dette! Bare ta kontakt hvis noen lurer på noe mer.

Så bra at du er fornøyd! Tok du kun løft eller løft og reduksjon? Jeg vurderer å gjøre det samme selv for jeg har alt for store bryster og sliter med skuldre og nakke. Kan du sende noe om hvilken kirurg du brukte? 

Skrevet

Det der med at arrene ikke synes er bare bullshit. De synes veldig lett. Og alle kan se at puppene ikke er naturlige. 

Anonymkode: 1c527...da1

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (18 minutter siden):

Det der med at arrene ikke synes er bare bullshit. De synes veldig lett. Og alle kan se at puppene ikke er naturlige. 

Hvis det er min kommentar du sikter til, så sa jeg faktisk ikke at arrene ikke synes. Jeg sa at de nesten ikke synes. Det er en viss forskjell. Og jo, mine ser naturlige ut. Jeg (og min mann) sitter på fasiten for hva som er realiteten for mitt vedkommende hvert fall, og så er det også forskjell på kirurger. Min kirurg var kjempeflink, og det er ingen som kunne gjettet at mine er operert på, med mindre de skimter arrene. 

Anonymkode: 4631b...d37

• Liker 2
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Opererte for 3måneder siden, de føles helt naturlig, kan ikke se eller kjenne at det er silikon, verken jeg eller mannen, må virkelig kjenne etter og vite og lete for å kanskje merke noe  Arrene er under brystet og svake , og svakere blir de, du må fysisk løfte puppene og vite at de er operert og lete etter arret. så slutt å vær så misunnelig ;)

Anonymkode: b7e11...650

• Liker 1
  • Nyttig 2
Skrevet

Veldig fornøyd. Ble operert av Nils Lykke ved den gang da Nobel Clinic på Ryen. 

Anonymkode: de190...6ec

• Liker 2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...