Gå til innhold

Datters venninne "driver med" hunden deres

Fremhevede innlegg

Gjest gjest1
Skrevet

Forholdsvis sikker på at dette er en del av hennes utforskning av det seksuelle, og betyr ikke nødvendigvis at hun kommer til å bedrive dyresex i fremtiden. Tror ikke dette er så uvanlig heller jeg, men det er ikke vanlig at man forteller om det til noen tror jeg.....

Hmm.. ellers så trodde jeg egentlig ikke at hunder ble opphisset på sånne måter.. trodde det måtte tisper som det luktet løpetid av til jeg? Der kan dere se hvor lite jeg vet i hvert fall....

Videoannonse
Annonse
Gjest Anonymous
Skrevet
synes d er ganske merkelig at piken onanerer hunden mens d er folk til stede....

Sier ikke det litt om hvordan hun oppfatter det hun gjør? "Se hva som skjer når jeg gjør sånn med den-du-vet... (fnis, fnis)"

Gjest Anonymous
Skrevet

Dere er bra naive noen av dere. Som tolv åring har man ganske så bra peiling på ting og tang ja. Det er ikke uvanlig å onanere helt ned i 4-5 års alderen, ikke med en orgasme som mål, slik vi kjenner til begrepet, men like fullt onani. Selv var jeg tidlig slevbevisst rent seksuelt, jenter skjønner fort forskjellen på god voksenklem og ekkel onkel-klem...

Tolv år, hun vet nok hva hun driver med, ja.

Hvorvidt det er syke tendenser å begynne på bikkja, eller bare utforsking... vet ikke jeg. En venninne av meg kom hjem til sin trettenårige datter, hun lå med spredte ben i sengen, mens deres cocker spaniel slikket henne, hun hadde smurt seg inn med Nugatti. Tror det gikk over av seg selv, jeg vet ikke, eller kanskje hun bare begynte å skjule det bedre? Hva er verst, konfrontasjon med noe som kan være uskyldig, eller å overse tegn på usunn atferd?

Be henen iallfall vaske hendene etterpå, æsj...

Gjest Anonymous
Skrevet

Dersom hun fikler med hunden, eller andre, mens du ser på, kan du godt si at slikt gjør man ikke ! Man fikler vel heller ikke med seg selv, mens andre ser på....?

Lag nå ikke masse styr om en bagatell.. Dere Kvinner har lett for å lage en sak ut av ingenting. Hverken hun eller hunden kommer til å ta noe varig skade av dette. Det går over, helt sikkert !!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...