AnonymBruker Skrevet 9 timer siden #141 Skrevet 9 timer siden AnonymBruker skrev (På 23.10.2025 den 9.31): Jeg jobber som kosmetisk sykepleier. Min erfaring er at menneske fra alle samfunnslag er innom for å gjøre behandlinger. Uføre, innvandrere, søkkrike. Men ja, de som ønsker synlige behandlinger som full frozen botox behandling, store lepper og kinn er ofte nav-folk. Innvandrere fra mena-land vil fjerne hårvekst med laser. Velstående mennesker med høy utdanning ønsker biostimulerende behandlinger som microneedling, skinboosters, mesoterapi, profhilo og kjemisk peeling. Alle vil fjerne tatoveringer. Anonymkode: fc1b6...4fb Alle vil fjerne tatoveringer 😅hvor har du det fra. Nok folk i disse studio fortsatt Anonymkode: 7a231...955
AnonymBruker Skrevet 9 timer siden #142 Skrevet 9 timer siden AnonymBruker skrev (25 minutter siden): Da må hun jo ha tatt ekstreme mengder. jeg har også tatt botox og fillers i snart ti år, og opplever ingenting av dette. Hvis "disse frekvensbehandlingene" du nevner er RF microneedling så vet man jo at det kan smelte fettvev hvis man går for dypt, så da har hun definitivt ikke gått til "de beste". Anonymkode: 1005d...565 Ulthera og noe laser. Men det er fillers som har hatt verst effekt tror jeg. Aner egentlig ikke. Men fillers løser seg ikke opp, og det aktiverer mer kollagen og migrerer og lager arrvev og gud vet hva. Tror behandlere har gått bort fra det. Det ble plutselig en helt vill forandring for rundt 10 år siden. Var pent og usynlig da hun var i 30-årene. Anonymkode: e5c95...12a
AnonymBruker Skrevet 8 timer siden #143 Skrevet 8 timer siden AnonymBruker skrev (37 minutter siden): Ulthera og noe laser. Men det er fillers som har hatt verst effekt tror jeg. Aner egentlig ikke. Men fillers løser seg ikke opp, og det aktiverer mer kollagen og migrerer og lager arrvev og gud vet hva. Tror behandlere har gått bort fra det. Det ble plutselig en helt vill forandring for rundt 10 år siden. Var pent og usynlig da hun var i 30-årene. Anonymkode: e5c95...12a Vanlige fillers lager ikke noe arrvev, da må det være Sculptra hun har tatt. Anonymkode: 1005d...565 1
AnonymBruker Skrevet 8 timer siden #144 Skrevet 8 timer siden AnonymBruker skrev (6 minutter siden): Vanlige fillers lager ikke noe arrvev, da må det være Sculptra hun har tatt. Anonymkode: 1005d...565 Jeg vet ikke. googlet litt og kom over denne. : https://www.youtube.com/shorts/6I9OQjOLqBM Men gidder ikke bruke mer tid på dette. Er bare sjeleglad for at jeg har gode gener og ikke ødelagt ansiktet mitt med meningsløse produkter Da det var pent og "naturlig" så vi ganske like ut, hun fikk litt høyere kinnben pga fillers. Det var uansett ikke verdt de titusener hun brukte årlig synes jeg. Kommer langt med highlight. Og nå ligger de "kinnbena" og vaker nedover. Anonymkode: e5c95...12a
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå