Gå til innhold

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Pga influensere og påvirkere har jeg inntrykk av at botox har blitt lavstatus nå. På samme måte som tunge falske øyevipper og vesker med digre logoer havner botox i samme gruppe. 

Alle har råd til det nå.  Ingenting som er forbeholdt de rike og vellykkede, heller motsatt. Det blir forbundet med nyrike harry russere som prøve å fremstå på en viss måte. Det kan ha med signalet man sender ut ved å ikke tørre å være seg selv? Men synes det blir mer latterliggjort nå enn før. 

Anonymkode: b99aa...d27

• Liker 24
  • Nyttig 11
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Ok.

Anonymkode: 32166...635

• Liker 2
  • Nyttig 2
AnonymBruker
Skrevet

Jepp

Anonymkode: 6f395...350

• Liker 11
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet

Helt klart. 

Anonymkode: 2e57c...cee

• Liker 9
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet

Det ser aldri bra ut, skikkelig jalla.

Anonymkode: e6f4b...ba0

• Liker 22
  • Nyttig 13
AnonymBruker
Skrevet

Støttes 

Anonymkode: 4aeff...ea4

• Liker 7
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet

SYNLIG "fiksing" er lavklasse uansett hva det er.

Men fikses på blir det gjort overalt i byen, det er helt klart.

Anonymkode: 8c9ed...051

• Liker 13
  • Nyttig 5
AnonymBruker
Skrevet

Jeg skjønner ikke hvorfor 20-åringer tar sånt. Det er ingen som har så fyldige lepper og er så stramme i huden som de 🤷‍♀️

Anonymkode: 3fac9...335

• Liker 15
  • Nyttig 3
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Jeg skjønner ikke hvorfor 20-åringer tar sånt. Det er ingen som har så fyldige lepper og er så stramme i huden som de 🤷‍♀️

Anonymkode: 3fac9...335

Enig, trist å se. Vet om ei som startet tidli, nå er hun 32år...ser helt forferdelig ut. Ser skikkelig gammal ut, lammer du muskelen med botox i mange år kan det bli slik.

Anonymkode: e6f4b...ba0

• Liker 16
AnonymBruker
Skrevet

Det ER ikke klasse, for å si det sånn. 

Jeg tror nok en del setter litt diskre botox enda av de som "det ikke synes noe på", men at flere bruker andre behandlinger som feks profhilo og andre slike ting som bare forbedrer hud og ergo rynker, uten at det blir for synlig. 

Anonymkode: 73273...6ea

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

profhilo

Hvor lenge har de forsket på denne og bivirkninger? 

• Liker 2
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (13 minutter siden):

Ok.

Anonymkode: 32166...635

Er dette den nye formen å kommunisere for for ungdom? Når noen spør om noe eller er i en debatt så er det dette de greier komme med. Blir like lattermild av denne måten å argumentere med som jeg blir av ja.. influensere?

• Liker 12
AnonymBruker
Skrevet

Kommer an på hvordan det brukes. Tror det er veldig mye mer utbredt med kosmetiske behandlinger enn man tror, bare at det brukes på en diskret måte. Fillers for å erstatte tapt volum, ikke bygge volum som aldri var der. Botox i små doser, ikke for ofte, og satt slik at man ikke mister all mimikk. Det samme gjelder hudbehandlinger inkl laser, minifacelift i midten av 40-årene, and the list goes on. Gjerne kombinert med at man er aktiv, trener og tar vare på egen helse. Typisk personer som tilsynelatende bare ser veldig godt ut for alderen. 

Jeg bor på Oslo Vest, og her er dette absolutt et overklassefenomen. 

Anonymkode: ffc8c...688

• Liker 15
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (22 minutter siden):

Pga influensere og påvirkere har jeg inntrykk av at botox har blitt lavstatus nå. På samme måte som tunge falske øyevipper og vesker med digre logoer havner botox i samme gruppe. 

Alle har råd til det nå.  Ingenting som er forbeholdt de rike og vellykkede, heller motsatt. Det blir forbundet med nyrike harry russere som prøve å fremstå på en viss måte. Det kan ha med signalet man sender ut ved å ikke tørre å være seg selv? Men synes det blir mer latterliggjort nå enn før. 

Det er ingenting velykket med botox og restylane.  Heller motsatt. Noe så nitrist at man har så lite tro på seg selv, at man må ty til såpass drastiske steg 

Anonymkode: 71397...ce1

• Liker 12
  • Hjerte 2
  • Nyttig 3
AnonymBruker
Skrevet

Synlige fillere, «duck lips» og tunge, påsatte øyevipper er jo så lavstatus det kan få blitt. Naturlige, diskrete forbedringer er noe helt annet. Se på folk som Mette Marit og Pia Tjelta - nokså behandlet begge to, men ser ikke lavstatus ut. 

Anonymkode: 652cd...5f8

• Liker 16
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (4 minutter siden):

Synlige fillere, «duck lips» og tunge, påsatte øyevipper er jo så lavstatus det kan få blitt. Naturlige, diskrete forbedringer er noe helt annet. Se på folk som Mette Marit og Pia Tjelta - nokså behandlet begge to, men ser ikke lavstatus ut. 

Anonymkode: 652cd...5f8

Naturlige sa du? Veldig interessert i å høre om de naturlige forbedringene , da Botox inneholder spennende saker som ikke finnes i kroppen. 

• Liker 10
  • Nyttig 1
Skrevet

På tide.. Duckface er det latterligste jeg ser. Hører hjemme i dyrehage.

• Liker 5
  • Nyttig 3
AnonymBruker
Skrevet

Det er skummelt når botox og mangel på mimikk faktisk kan gjøre folk mindre empatiske.

Anonymkode: 6f395...350

• Liker 7
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (26 minutter siden):

Kommer an på hvordan det brukes. Tror det er veldig mye mer utbredt med kosmetiske behandlinger enn man tror, bare at det brukes på en diskret måte. Fillers for å erstatte tapt volum, ikke bygge volum som aldri var der. Botox i små doser, ikke for ofte, og satt slik at man ikke mister all mimikk. Det samme gjelder hudbehandlinger inkl laser, minifacelift i midten av 40-årene, and the list goes on. Gjerne kombinert med at man er aktiv, trener og tar vare på egen helse. Typisk personer som tilsynelatende bare ser veldig godt ut for alderen. 

Jeg bor på Oslo Vest, og her er dette absolutt et overklassefenomen. 

Anonymkode: ffc8c...688

Overklassefenomen burde være gode gener, slik at man slipper den dritten der. 
Mange av kvinnene på Oslo Vest er inngiftede.

Jeg bodde på Oslo Vest i over 20 år. SÅ det på dem som tok behandlinger. 

Anonymkode: 87d74...e4f

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (48 minutter siden):

har blitt lavstatus nå

Nå?

Det har jo alltid vert lavstatus.

Er bare den rike fiffen som påstod no annet.

Kosmetisk Botox og fillers er for overfladiske mennesker som bryr seg mer om penger og utseende (altså det skal se ut som rikfolk) en noe annet.

Medisinsk Botox er noe helt annet.

I følge en tidligere sjef er det fantastisk mot migrene, og han går 2 gang pr år og får det i bakhodet og nakke

Anonymkode: c0246...420

• Liker 11
  • Nyttig 3

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...