AnonymBruker Skrevet 3. november #121 Skrevet 3. november AnonymBruker skrev (12 minutter siden): Jeg tenker sikkert mange andre negative tanker om deg også, men det er utseendet du henger deg opp i? Vet ikke hvem som er mest overfladisk altså... Anonymkode: 1005d...565 Dette... gir ingen mening. Hvordan kan jeg uttale meg om negative tanker du har om ting som ikke gjelder utseende når jeg ikke vet at du har dem? Det sier vel også litt om deg at du tenker masse negativt om folk, både når det gjelder utseende og andre ting. Anonymkode: 00067...2a2
AnonymBruker Skrevet 3. november #122 Skrevet 3. november AnonymBruker skrev (1 time siden): Dette... gir ingen mening. Hvordan kan jeg uttale meg om negative tanker du har om ting som ikke gjelder utseende når jeg ikke vet at du har dem? Det sier vel også litt om deg at du tenker masse negativt om folk, både når det gjelder utseende og andre ting. Anonymkode: 00067...2a2 Det er jo hele poenget? Du vet jo ikke at jeg har negative tanker om utseendet ditt heller? Og til den andre setningen din, kan godt hende det sier mye om meg ja. Jeg liker stort sett ikke folk. Flesteparten er både stygge og dumme. Anonymkode: 1005d...565
AnonymBruker Skrevet 3. november #123 Skrevet 3. november AnonymBruker skrev (20 minutter siden): Det er jo hele poenget? Du vet jo ikke at jeg har negative tanker om utseendet ditt heller? Og til den andre setningen din, kan godt hende det sier mye om meg ja. Jeg liker stort sett ikke folk. Flesteparten er både stygge og dumme. Anonymkode: 1005d...565 Så hvordan gjør det meg overfladisk om jeg ikke kommenterer negativ tanker du har om meg når jeg ikke vet du har de tankene? Det henger ikke sammen, det du skriver. Anonymkode: 00067...2a2
AnonymBruker Skrevet 3. november #124 Skrevet 3. november AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Så hvordan gjør det meg overfladisk om jeg ikke kommenterer negativ tanker du har om meg når jeg ikke vet du har de tankene? Det henger ikke sammen, det du skriver. Anonymkode: 00067...2a2 Da foreslår jeg at du leser svarene mine på nytt, for her ser det ut som om du har tatt akkurat den setningen ut av kontekst. Anonymkode: 1005d...565
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå