Grønt blad Skrevet tirsdag kl. 07:17 #101 Skrevet tirsdag kl. 07:17 AnonymBruker skrev (7 timer siden): Jeg ser Mette Marit nevnes i tråden. Jeg kan ikke se hva hun har gjort ? Martha Louise derimot 👎 Noen som vet om Vendela Kirsebom har gjort noe og isåfall hva ? Anonymkode: 0a83c...6aa Mette-Marit har en usedvanlig glatt panne til å ha passert 50, så der er det i alle fall gjort noe. Jeg tipper hun har puttet inn litt ellers også slik at det blir litt mindre rynker. Mette-Marits bruk av botox og fillers er ikke lavklasse ettersom det er gjort diskret og demper aldringstegn. Hun prøver ikke å fjerne alle aldringstegn. 1
Snickersogtwist Skrevet tirsdag kl. 07:31 #102 Skrevet tirsdag kl. 07:31 Kan ikkje forstå at folk har noe mer imot botox og fillers etc enn å gå til feks frisør. Motivasjonen er det samme, og resultatet? Varierende. Du har bare akseptert ene, kontra den andre, fordi du voks opp med at det var sosialt akseptert. Så soler du deg for å bli brun (mye mer skadelig), går til frisør, fikser neglene, bruker sminke, tar spraytan etc en eller flere av disse, så har du egentlig ingen god grunn til å dømme folk som bruker botox og filler annet enn personlig preferanse og sosial indoktrinering. Som en siste notis: BÆÆÆÆ! Ha en selvstendig tanke. 1
AnonymBruker Skrevet tirsdag kl. 07:49 #103 Skrevet tirsdag kl. 07:49 Snickersogtwist skrev (16 minutter siden): Kan ikkje forstå at folk har noe mer imot botox og fillers etc enn å gå til feks frisør. Motivasjonen er det samme, og resultatet? Varierende. Du har bare akseptert ene, kontra den andre, fordi du voks opp med at det var sosialt akseptert. Så soler du deg for å bli brun (mye mer skadelig), går til frisør, fikser neglene, bruker sminke, tar spraytan etc en eller flere av disse, så har du egentlig ingen god grunn til å dømme folk som bruker botox og filler annet enn personlig preferanse og sosial indoktrinering. Som en siste notis: BÆÆÆÆ! Ha en selvstendig tanke. Det er forskjell på å få klippet håret og å sprøyte nervegift inn i kroppen. Anonymkode: 32b08...3a8 1 1
AnonymBruker Skrevet tirsdag kl. 07:58 #104 Skrevet tirsdag kl. 07:58 AnonymBruker skrev (8 minutter siden): Det er forskjell på å få klippet håret og å sprøyte nervegift inn i kroppen. Anonymkode: 32b08...3a8 Ikke når argumentet er at man er usikker, overfladisk og har dårlig selvtillit hvis man tar botox. Anonymkode: 1005d...565 2
AnonymBruker Skrevet tirsdag kl. 08:18 #105 Skrevet tirsdag kl. 08:18 AnonymBruker skrev (På 24.10.2025 den 6.24): Hva er grunnen til at flere gjør dette?Er det lav selvtillit,dårlig selvbilde eln? Anonymkode: 3b51b...08e Jeg har tatt hengemunnen/linjene med til haka med filler. Det er genetisk i familien, og det kom tidlig. Så jeg fikset det da jeg var 35. Nå er jeg 50, og jeg har aldri angret. Det kom heller aldri tilbake. Jeg har aldri fjernet rynker i panna, eller rynker rundt øyne. Det er helt greie rynker. Lav selvtillit er det kanskje og ikke ville ha disse veldig lite sjarmerende rynkene/linjene. Men mer praktisk at det plager så mye at hele ansiktet ble dratt ned av de linjene. Alt er jo prioriteringer. Noen bruker masse penger på slankesprøyter, bil, ferier, godt i helgene, fest...Det koster ikke SÅ mye sammenlignet. Jeg synes jo ikke det er fint med duckface osv, og jeg vil bli gammel med verdighet, men jeg kan ikke på noen måte angre på at jeg fjernet de linjene som ved dette tidspunktet ville ha hadde gravd seg dypt ned i haka mi. Nope.. Skal jeg være sur fordi noen har kjøpt seg finere klær enn meg? Brukt penger på PT? Hatt brystreduksjon? Tatt slankesprøyte? Bruker linser? Samtidig er jeg glad for at folk reagerer på fillers og botox, fordi vi vil jo ikke at folk skal se helt alien ut. Anonymkode: 73273...6ea
AnonymBruker Skrevet tirsdag kl. 08:58 #106 Skrevet tirsdag kl. 08:58 AnonymBruker skrev (9 timer siden): Jeg ser Mette Marit nevnes i tråden. Jeg kan ikke se hva hun har gjort ? Martha Louise derimot 👎 Noen som vet om Vendela Kirsebom har gjort noe og isåfall hva ? Anonymkode: 0a83c...6aa Klart Mette Marit har botox i panna. På en pen og diskret måte synes jeg. Og Marta Louise overdriver. For meg er det ganske enkelt - MMs bruk av botox osv. er ikke «lavklasse», mens Marta Louises er det. Anonymkode: 652cd...5f8
Snickersogtwist Skrevet tirsdag kl. 11:38 #107 Skrevet tirsdag kl. 11:38 (endret) AnonymBruker skrev (3 timer siden): Det er forskjell på å få klippet håret og å sprøyte nervegift inn i kroppen. Anonymkode: 32b08...3a8 Motivasjonen er ikke ulik. Og hvis en skal dra det eksempelet videre: hva med farging av håret? Bleking av håret? Dette er jo ikke anbefalt ved feks graviditet grunnet gasser og brannskader på hud, ei heller for barn. Så utelukkende «harmløst» er det IKKE. For ikke å snakke om soling som er ledende grunnen til føflekkreft og hudkreft, MYE skumlere enn noen lamme muskler i ansiktet, men brun skal folk bli for det er jo….fint? Sant? Endret tirsdag kl. 11:38 av Snickersogtwist
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå