Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (36 minutter siden):

Det er mer synonymt med lavklasse å rakke ned på andre, og henge på et forum, og tro at man vet noe mer om et fenomen enn alle andre.

Botox er ikke et klassespørsmål, det er for dem som er interessert i å fjerne eller forebygge linjer, noe også halvparten av all hudpleie for moden hud også markedsfører seg med. Dere som tror dere ser det uansett tar helt feil, vet ikke hva dere snakker om. 

Anonymkode: d1a3b...bbe

Det er vel akkurat den jakten på å se linjefri og evig ung ut som er "lavklasse". Det er in å eldes naturlig, rett og slett, og da skjemmes man ikke for litt rynker eller linjer. De gir ansiktet karakter og signaliserer at man har andre verdier man setter over utseendet.

Anonymkode: d6f66...fcd

• Liker 5
  • Nyttig 6
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (På 16.10.2025 den 15.48):

Pga influensere og påvirkere har jeg inntrykk av at botox har blitt lavstatus nå. På samme måte som tunge falske øyevipper og vesker med digre logoer havner botox i samme gruppe. 

Alle har råd til det nå.  Ingenting som er forbeholdt de rike og vellykkede, heller motsatt. Det blir forbundet med nyrike harry russere som prøve å fremstå på en viss måte. Det kan ha med signalet man sender ut ved å ikke tørre å være seg selv? Men synes det blir mer latterliggjort nå enn før. 

Anonymkode: b99aa...d27

Botox og filler er stygt og ekstremt harry. Får litt sånn whitetrash-vibber. Eller evt vipper🤪

Anonymkode: 3dd4f...7cf

• Liker 7
  • Nyttig 2
AnonymBruker
Skrevet

Gruuuusomt. Satt en i kassa og hun hadde seriøst verdens størrate lepper. Hun så ut som en cartoon rett og slett ltterlig.

Anonymkode: eaf15...eeb

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Om det er synlig, ja

Anonymkode: 747b8...9f3

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (53 minutter siden):

Botox og filler er stygt og ekstremt harry. Får litt sånn whitetrash-vibber. Eller evt vipper🤪

Anonymkode: 3dd4f...7cf

Og hvordan ser du ut selv da? Må være enda verre å se ut som whitetrash helt naturlig 😅

Anonymkode: 1005d...565

• Liker 5
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (15 timer siden):

Og hvordan ser du ut selv da? Må være enda verre å se ut som whitetrash helt naturlig 😅

Anonymkode: 1005d...565

Vipper, botox, filler=jalla og harry. Sorry.

Anonymkode: e6f4b...ba0

• Liker 7
AnonymBruker
Skrevet

"Lavklasse" er ikke det jeg tenker. Men jeg blir trist på et vis. Når jeg ser det. Tenker at de er usikre på seg selv, og har et ødeleggende fokus på utseende, der de har blitt lurt til å tro at denne type behandlinger hjelper. En slags maske de har blitt avhengige av. Det ser jo ikke bra ut. De som benytter botox "medisinsk" i pannen er jo litt annerledes, hvis de holder seg til det, altså denne "sinnarynken". Men vil tro riktige briller og mindre skjerm kanskje vil fungere bedre for de aller fleste. Og at mange tar det først og fremst fordi de ikke liker rynkene. 
Selv har jeg tatt botox i nakkemuskulatur, men kun en gang, for å få slappet av i en muskel som var betent. Kjenner også en med Parkinson som tar botox.  

Anonymkode: 7ca2c...7f1

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

De som benytter botox "medisinsk" i pannen er jo litt annerledes, hvis de holder seg til det, altså denne "sinnarynken".

Det er jo akkurat dette 99,9% av de som tar botox gjør, de tar én dose i sinnarynken. Det er ikke medisinsk, det er rent kosmetisk. Og det er ingenting i veien med det! 

Dette har jeg gjort et par ganger selv, fordi jeg har en genetisk veldig kraftig sinnarynke. Botox hjelper bare i 4-6 uker for meg, fordi muskelen er så kraftig, så jeg gadd ikke fortsette med det. Men det var hyggelig å se et fjes i speilet som matcher mitt indre gode humør, og ikke se så sint ut så fort jeg ikke smiler.

Jeg skrev forøvrig tidligere i tråden at botox er for dem som ønsker rynkereduksjon og ikke per definisjon er lavstatus av den grunn. Men da ser jo enkle mennesker for seg et mehe som bare er opptatt av utseende og at det nærmest er synd på meg, etter svarene å dømme. Vel vel, kan ikke si det går innpå meg, er helt trygg i meg selv, utseendemessig og sosialt. Med eller uten botox. Liker fine klær og god hudpleie også, jeg.

• Liker 2
  • Hjerte 2
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (32 minutter siden):

Det er jo akkurat dette 99,9% av de som tar botox gjør, de tar én dose i sinnarynken. Det er ikke medisinsk, det er rent kosmetisk. Og det er ingenting i veien med det! 

Dette har jeg gjort et par ganger selv, fordi jeg har en genetisk veldig kraftig sinnarynke. Botox hjelper bare i 4-6 uker for meg, fordi muskelen er så kraftig, så jeg gadd ikke fortsette med det. Men det var hyggelig å se et fjes i speilet som matcher mitt indre gode humør, og ikke se så sint ut så fort jeg ikke smiler.

Jeg skrev forøvrig tidligere i tråden at botox er for dem som ønsker rynkereduksjon og ikke per definisjon er lavstatus av den grunn. Men da ser jo enkle mennesker for seg et mehe som bare er opptatt av utseende og at det nærmest er synd på meg, etter svarene å dømme. Vel vel, kan ikke si det går innpå meg, er helt trygg i meg selv, utseendemessig og sosialt. Med eller uten botox. Liker fine klær og god hudpleie også, jeg.

Ja, den sinnarynken kan forårsake hodepine også, og botox hjelper med avspenning, i tillegg til at rynken forsvinner. Det er vel slik botox ble oppdaget som rynkefjerner. Det var folk med hodepine som tok det i denne, og så fikk de denne effekten, og det økte i populæritet. Men nå har det tatt helt av, og de unge kvinnene som har latt seg lure til å "forebygge" ender opp med et ansikt uten mimikk, og effekten etter 10-15 år er ikke bra. Tynnere hud, svakere muskler, og fillers på toppen, så får du døde øyne, "frozen" og putefjes utseende. Vi har en økning i bruk av botox som er helt ekstrem. 
Jeg tror dessverre ikke at 99.9 % tar det kun i sinnarynken. 

• Nyttig 3
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (38 minutter siden):

Ja, den sinnarynken kan forårsake hodepine også, og botox hjelper med avspenning, i tillegg til at rynken forsvinner. Det er vel slik botox ble oppdaget som rynkefjerner. Det var folk med hodepine som tok det i denne, og så fikk de denne effekten, og det økte i populæritet. Men nå har det tatt helt av, og de unge kvinnene som har latt seg lure til å "forebygge" ender opp med et ansikt uten mimikk, og effekten etter 10-15 år er ikke bra. Tynnere hud, svakere muskler, og fillers på toppen, så får du døde øyne, "frozen" og putefjes utseende. Vi har en økning i bruk av botox som er helt ekstrem. 
Jeg tror dessverre ikke at 99.9 % tar det kun i sinnarynken. 

Ja, det er skikkelig høyklasse, og ikke minst aktverdig, å ta botox i sinnarynken grunnet hodepine, men hvis man tar det kun fordi man føler seg bedre er det lavklasse og skal foraktes. De som tar det for migrene akkurat der (de fleste med hodepine tar det helt andre steder, men men) må virkelig passe seg så de ikke faller ned i lavklasse-kurven fordi de liker bedre å se seg selv i speilet etterpå. 

Det er jo helt koko, dette her, skjønner ikke dere på deres høye hester dette? Fordømming av andre mennesker ER dumt, og ganske så lavpannet.

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet

Jeg syns de har tatt duck lips til et nytt nivå. Det ser mer ut som de har oppsvulmet bollemus på trynet. 

At de ikke ser det selv skjønner jeg ikke. 

Anonymkode: ba53f...641

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Ja, det er skikkelig høyklasse, og ikke minst aktverdig, å ta botox i sinnarynken grunnet hodepine, men hvis man tar det kun fordi man føler seg bedre er det lavklasse og skal foraktes. De som tar det for migrene akkurat der (de fleste med hodepine tar det helt andre steder, men men) må virkelig passe seg så de ikke faller ned i lavklasse-kurven fordi de liker bedre å se seg selv i speilet etterpå. 

Det er jo helt koko, dette her, skjønner ikke dere på deres høye hester dette? Fordømming av andre mennesker ER dumt, og ganske så lavpannet.

Hvis du har lest det jeg skriver så synes jeg absolutt ikke det, men å ta den mellom øynene gir ikke spesielt stor effekt, og absolutt ikke den effekten de som også tar fillers som regel ønsker. Botox er jo ment som et middel for avspenning, for de som har fått store problemer, og noen får det på blå resept. 

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (På 16.10.2025 den 15.56):

Det ser aldri bra ut, skikkelig jalla.

Det er ikke synlig hvis det er blitt gjort bra. Det finnes de som ikke forteller noen at de har botox/fillers, mens deres omgangskrets bare antar at personen har en fin hud/lepper. Det er forskjell på å ta små mengder og det å overdrive med mengde.

En person med veldig små lepper som tar litt fillers, vil ende opp med helt «vanlige lepper». Det er jo ikke slik at alle med fillers går for influenser-looken.

Anonymkode: e73f1...cca

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (På 17.10.2025 den 16.16):

Hilsen en som åpenbart tar botox og fillers og ble fornærmet av tråden. 😛

Anonymkode: 577a1...8b2

Dette er så dårlig hersketeknikk. Man starter tråden med å se ned på andre, men om noen med motsatt mening sier noe nei da skal man ut med hersketeknikk. Hjelpes. 

Anonymkode: b20b3...832

• Liker 1
  • Nyttig 5
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (22 timer siden):

Det er ikke synlig hvis det er blitt gjort bra. Det finnes de som ikke forteller noen at de har botox/fillers, mens deres omgangskrets bare antar at personen har en fin hud/lepper. Det er forskjell på å ta små mengder og det å overdrive med mengde.

En person med veldig små lepper som tar litt fillers, vil ende opp med helt «vanlige lepper». Det er jo ikke slik at alle med fillers går for influenser-looken.

Anonymkode: e73f1...cca

Mitt poeng er at INGEN trenger å bruke det, med mindre det er medisinsk og livsnødig.

Om du ikke vil fortelle din partner at du sprøyter deg=løgner.

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Jeg tenker ikke klasse når jeg ser folk som åpenbart er fulle av fillers og botox, men jeg synes ikke det er pent. 

Jeg synes det virker som mange av de som bruker botox og fillers mister litt gangsynet på hva som ser naturlig og fint ut. Det blir fortere unaturlig enn man innser selv. 

Det er litt samme greia med folk som bruker filter på bildene sine. 

Det sagt så må da folk få gjøre akkurat som de vil og så lenge de føler seg pene og vel så legger ikke jeg meg opp i det. Når jeg sier jeg ikke synes det er pent så betyr det bare at jeg personlig ikke kommer til å ta fillers, botox eller noen kosmetiske inngrep selv for å fikse på noe som helst.

Så vil noen andre si igjen at jeg har latt meg selv forfalle og kan ikke forstå det igen 🤷‍♀️ man kan ikke gjøre alle fornøyde rett og slett. Det viktigste er at man er fornøyd selv! Trenger du å ta bort sinna rynken for å få det til så kjør på tenker jeg. 

Anonymkode: 06629...a9b

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

De aller fleste med penger tar behandlinger (dessverre mer vanlig enn en tror). Men de tar sjeldent så mye at man lett kan se det, og går til behandlere som ikke overfyller.

En gjeng jeg treffer av og til, som er svært ressurssterke med mye penger, drar alle til samme behandler i London hvor de er himla gode på ‘usynlig’ endring. De ser bare veldig freshe ut, uten å nødvendigvis se unge og overfylte ut.

Anonymkode: 9dbaf...c6b

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (14 timer siden):

Dette er så dårlig hersketeknikk. Man starter tråden med å se ned på andre, men om noen med motsatt mening sier noe nei da skal man ut med hersketeknikk. Hjelpes. 

Anonymkode: b20b3...832

Hersketeknikk svar til en hersketeknikk kommentar.

Anonymkode: 577a1...8b2

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (På 16.10.2025 den 23.07):

mener jeg at resultatet ser naturlig og fint ut. Man ser bare litt mer våken ut. Jeg

kanskje våknere men mindre tilgjengelig og man stråler mer kulde enn varme.  Vet ikke om det er Botox eller personligheten til folk som velger botox. Synes alle virker så kalde med en gang de får sprøytet det inn. Er vel at det ikke går an å lese følelsene hos den andre på samme vis som før. Skaper ubehag. 

Anonymkode: b99aa...d27

• Liker 2
  • Nyttig 2
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (På 18.10.2025 den 10.48):

Jeg syns de har tatt duck lips til et nytt nivå. Det ser mer ut som de har oppsvulmet bollemus på trynet. 

At de ikke ser det selv skjønner jeg ikke. 

Anonymkode: ba53f...641

Eller de liker det :)

Selv ville jeg aldri gått rundt overvektig, men likevel gjør mange det.

Anonymkode: bbe99...25e

• Liker 3

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...