AnonymBruker Skrevet 16. oktober #21 Skrevet 16. oktober AnonymBruker skrev (33 minutter siden): Botox i små doser, ikke for ofte, og satt slik at man ikke mister all mimikk. Har sett en del damer i 40-60årene skryte til venninnene sine hvor naturlig dem ser ut når den tar Botox hos xxx, men det lyser Botox på lang avstand. Folk innbiller seg det meste og andre jatter med for at folk ikke skal bli såret Anonymkode: c0246...420 4 4
AnonymBruker Skrevet 16. oktober #22 Skrevet 16. oktober AnonymBruker skrev (56 minutter siden): Pga influensere og påvirkere har jeg inntrykk av at botox har blitt lavstatus nå. På samme måte som tunge falske øyevipper og vesker med digre logoer havner botox i samme gruppe. Alle har råd til det nå. Ingenting som er forbeholdt de rike og vellykkede, heller motsatt. Det blir forbundet med nyrike harry russere som prøve å fremstå på en viss måte. Det kan ha med signalet man sender ut ved å ikke tørre å være seg selv? Men synes det blir mer latterliggjort nå enn før. Anonymkode: b99aa...d27 Det har da alltid blitt latterliggjort, med god grunn. Anonymkode: 445af...cd0 3 2
AnonymBruker Skrevet 16. oktober #23 Skrevet 16. oktober Det som er lavklasse er å shame andre for valg de tar for seg selv Anonymkode: b7a1f...72a 7 7
AnonymBruker Skrevet 16. oktober #24 Skrevet 16. oktober Har alltid vært lavstatus. Har alltid vært forbundet med harry og utseendefikserte personer. Anonymkode: 42882...3f4 8 3
senior Skrevet 16. oktober #25 Skrevet 16. oktober Du kan være så rik og så mye kjendis du vil for meg . . Men kosmetisk Botox, falske øyevipper og dyre vesker er harry og lavstatus for meg uansett. Nevner gjerne også silikon i samme slengen . . . 7
AnonymBruker Skrevet 16. oktober #26 Skrevet 16. oktober Jeg synes de er dårlige forbilder....men jeg synes at de som oser forakt for andre, på den måten som gjennomsyrer hele denne tråden, er enda dårligere forbilder. Anonymkode: 8e604...683 3 5
AnonymBruker Skrevet 16. oktober #28 Skrevet 16. oktober Nja. Både og. Jeg kjenner noen knallrike amerikanere og der spares det ikke på alle slags skjønnhetsbehandlinger. Alt fra tannbleking til botox til løft. Og ikke minst laser. Forskjellen er vel at de er litt mer diskré. Skal ikke synes så mye. På samme måte som med klærne. Det skal være dritdyrt - men det skal ikke synes. Anonymkode: 577a1...8b2 3
AnonymBruker Skrevet 16. oktober #29 Skrevet 16. oktober Tar medisinsk botox selv og er ikke fremmed for å fikse litt kosmetisk på et senere punkt i livet, men synes det har tatt litt vel av f.eks. i Hollywood. Nå er jo nye trenden å la botoxen gå ut før oppdrag slik at skuespillerne kan være mer overbevisende i jobben sin, men på rød løper ser de stivere og stivere ut hver gang (se Amanda Seyfried, Anne Hathaway, Emily Blunt). Synes det er trist, kanskje spesielt i disse AI-dager, for tenker det blir viktigere og viktigere for skuespillerne og modeller å kunne skille seg ut fra AI-versjonene, men nå virker det å være konkurranse om å se mest mulig mimikkfri og livløs ut. Ble litt avsporing, men likevel innenfor tema. Bare se filmen fra 90/2000-tallet og se hvor friske og autentiske skuespillerne så ut da. Anonymkode: 77a9b...9d7 4
AnonymBruker Skrevet 16. oktober #30 Skrevet 16. oktober Kult å se damer litt oppe i åra som garantert ikke har brukt botox eller fillers. De ser naturlige ut og oser selvtillit. Anonymkode: 00490...238 4 4
AnonymBruker Skrevet 16. oktober #31 Skrevet 16. oktober AnonymBruker skrev (3 timer siden): Kommer an på hvordan det brukes. Tror det er veldig mye mer utbredt med kosmetiske behandlinger enn man tror, bare at det brukes på en diskret måte. Fillers for å erstatte tapt volum, ikke bygge volum som aldri var der. Botox i små doser, ikke for ofte, og satt slik at man ikke mister all mimikk. Det samme gjelder hudbehandlinger inkl laser, minifacelift i midten av 40-årene, and the list goes on. Gjerne kombinert med at man er aktiv, trener og tar vare på egen helse. Typisk personer som tilsynelatende bare ser veldig godt ut for alderen. Jeg bor på Oslo Vest, og her er dette absolutt et overklassefenomen. Anonymkode: ffc8c...688 Men en ting har jeg lagt merke til. Absolutt alle kvinner jeg har møtt som tror det ikke synes at de tar botox og fillers, de har jeg sett det på de. Tror mange blir litt blinde på eget utseende, og lurer seg selv til å tro det ikke er synlig Anonymkode: 814db...733 4 6
AnonymBruker Skrevet 16. oktober #32 Skrevet 16. oktober All plastikk er harry, og har aldri vært klasse. Anonymkode: 20fc5...c6c 5
AnonymBruker Skrevet 16. oktober #33 Skrevet 16. oktober AnonymBruker skrev (6 timer siden): Naturlige sa du? Veldig interessert i å høre om de naturlige forbedringene , da Botox inneholder spennende saker som ikke finnes i kroppen. Anonymkode: b99aa...d27 Når jeg skriver naturlig, mener jeg at resultatet ser naturlig og fint ut. Man ser bare litt mer våken ut. Jeg er veldig klar over at det ikke er «naturlige» stoffer i Botox; at det er en form for gift. Det tror jeg alle som tar botox er. Alkohol er også en form for gift, det hindrer oss ikke i å både ett og tre glass. Anonymkode: 652cd...5f8 6
AnonymBruker Skrevet 17. oktober #34 Skrevet 17. oktober Det morsomste er jo de som kommer med "ingen ser at jeg bruker det" 😂 Joda, vi ser det.... Anonymkode: e6f4b...ba0 11 2
AnonymBruker Skrevet 17. oktober #35 Skrevet 17. oktober AnonymBruker skrev (7 minutter siden): Det morsomste er jo de som kommer med "ingen ser at jeg bruker det" 😂 Joda, vi ser det.... Anonymkode: e6f4b...ba0 De lurer ingen nei 🤣 Anonymkode: 814db...733 5
AnonymBruker Skrevet 17. oktober #36 Skrevet 17. oktober Det er mer synonymt med lavklasse å rakke ned på andre, og henge på et forum, og tro at man vet noe mer om et fenomen enn alle andre. Botox er ikke et klassespørsmål, det er for dem som er interessert i å fjerne eller forebygge linjer, noe også halvparten av all hudpleie for moden hud også markedsfører seg med. Dere som tror dere ser det uansett tar helt feil, vet ikke hva dere snakker om. Anonymkode: d1a3b...bbe 3 6
BobbySocks Skrevet 17. oktober #37 Skrevet 17. oktober AnonymBruker skrev (23 timer siden): Er dette den nye formen å kommunisere for for ungdom? Når noen spør om noe eller er i en debatt så er det dette de greier komme med. Blir like lattermild av denne måten å argumentere med som jeg blir av ja.. influensere? Anonymkode: b99aa...d27 Det er vel heller en måte å si: «jeg ser hva du prøver på med generaliseringen din, men jeg biter ikke på». 1
AnonymBruker Skrevet 17. oktober #38 Skrevet 17. oktober AnonymBruker skrev (På 16.10.2025 den 15.48): Pga influensere og påvirkere har jeg inntrykk av at botox har blitt lavstatus nå. På samme måte som tunge falske øyevipper og vesker med digre logoer havner botox i samme gruppe. Alle har råd til det nå. Ingenting som er forbeholdt de rike og vellykkede, heller motsatt. Det blir forbundet med nyrike harry russere som prøve å fremstå på en viss måte. Det kan ha med signalet man sender ut ved å ikke tørre å være seg selv? Men synes det blir mer latterliggjort nå enn før. Anonymkode: b99aa...d27 Men dette har alltid vært tilfelle, ts. Det samme gjelder merkeklær med logo og annet. Gamle penger kler seg i bestemors Hermès. Fjorårets mote er lavstatus om du er rik. Forrige århundres godt ivaretatte arvegods? To solide tomler opp. Fillers? To solide tomler ned. Kun de som behøver sitt utseende for å tjene til livets opphold (om den inntjeningen nå er via lettlurte partnere, en karriere bygget rundt kropp og ansikt eller annet) behøver fillers etc. Fordelen med å ha egne penger er at du kan - og vil - gi blanke. Å kunne gi blanke er høystatus. Anonymkode: c8df2...849 4 2
AnonymBruker Skrevet 17. oktober #39 Skrevet 17. oktober Botox og fillers er blodharry. Anonymkode: 00067...2a2 3
AnonymBruker Skrevet 17. oktober #40 Skrevet 17. oktober AnonymBruker skrev (23 minutter siden): Det er mer synonymt med lavklasse å rakke ned på andre, og henge på et forum, og tro at man vet noe mer om et fenomen enn alle andre. Botox er ikke et klassespørsmål, det er for dem som er interessert i å fjerne eller forebygge linjer, noe også halvparten av all hudpleie for moden hud også markedsfører seg med. Dere som tror dere ser det uansett tar helt feil, vet ikke hva dere snakker om. Anonymkode: d1a3b...bbe Hilsen en som åpenbart tar botox og fillers og ble fornærmet av tråden. 😛 Anonymkode: 577a1...8b2 5 2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå